2024-03-29, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PilotKillen77
mitt blev beslaget av tullen, men då köpte jag utrikes, så tror så länge man beställer inrikes borde det vara lungt. någon som haft problem inrikes också?

Vet många som fått problem med inrikes
Citera
2024-03-29, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasboll
Du har en röd flagg över ditt namn. Sluta beställ droger från internet annars blir det beslagtaget.

Har inte sett något som tyder på att man blir rödad efter beslag. Kanske sker på enstaka små orter men i städer tvivlar jag.
Senast redigerad av Psykoslek 2024-03-29 kl. 20:08.
Citera
2024-03-29, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
Har inte sett några bevis på att man blir rödad efter beslag. Kanske sker på små orter men i städer tvivlar jag.

Nej i storstäder är jag dock osäker. Men vet att när en vän till mig fick sitt beslagtaget,har inte ett enda paket kommit fram. Han bor i en mellanstor stad
Citera
2024-03-29, 20:27
Medlem
PilotKillen77s avatar
Citat:
Vet många som fått problem med inrikes

Ärligt? något speciellt fraktbolag isåfall? jag kör kontinuerligt och aldrig problem inrikes.

Utrikes och UPS har vart ett jävla helvete dock, kör inte med UPS
Citera
2024-03-29, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PilotKillen77
Ärligt? något speciellt fraktbolag isåfall? jag kör kontinuerligt och aldrig problem inrikes.

Utrikes och UPS har vart ett jävla helvete dock, kör inte med UPS

Det har varit postnord och inrikes
Citera
2024-03-29, 21:20
Medlem
Citat:
Nej i storstäder är jag dock osäker. Men vet att när en vän till mig fick sitt beslagtaget,har inte ett enda paket kommit fram. Han bor i en mellanstor stad

Även i mellanstora städer blir man inte nödvändigtvis rödad. Tror det är ganska random om personalen kommer ihåg ens namn eller ej. Skulle han beställa REK gissar jag faktiskt på att det skulle komma fram men de kommer med risker i sig.
Citera
2024-03-29, 22:05
Medlem
Finns några som selektivt scammar får ni inte glömma.
Citera
2024-03-29, 22:54
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atg2000
Ca 200st läste jag någonstans

Verkar ju ändå vara en hel del om man ser till terminalens storlek.
Aja jag är säker på att det kommer nya metoder inom kort. Man kommer aldrig få stopp på det helt.
Citera
2024-03-29, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seua
Finns några som selektivt scammar får ni inte glömma.

Det där är en myt, förklarade varför jag tror det i denna tråd (FB) Vad är egentligen taktiken med polisens amatörmässiga knarkbrev?

Min teori behöver inte stämma men att fejkade polisbrev skickats ut i någon stor omfattning känner jag mig rätt säker i att hävda inte stämmer
Citera
2024-03-30, 02:24
Medlem
Citat:
Vet du om han får övriga brev som räkningar/läkar besök osv hem som vanligt eller blir dom rejält försenade eller inte kommer fram alls sedan beslagen?
Citera
2024-03-30, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trewq58
Vet du om han får övriga brev som räkningar/läkar besök osv hem som vanligt eller blir dom rejält försenade eller inte kommer fram alls sedan beslagen?

Brev från myndigheter och stora organistoner kommer garanterat fram som vanligt även om man är ”rödad”. Vad jag vet har ingen vendor kapacitet att använda förbetalt porto exempelvis. Sen känner dom ju direkt att det inte finns något innehåll
Citera
2024-03-30, 15:06
Medlem
PilotKillen77s avatar
Citat:
Det har varit postnord och inrikes

Usch då, läskigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto