Citat:
Ursprungligen postat av
SodaFointain
Jag vill ha min killkompis. Han vill ej ha mig. Iallafall inte nu. Han ville ha mig för 2 veckor sedan. Jag bjöd ut hans kompis men han har tjej då kan jag ej gå ut med han det kanske ej tjejen gillar samt det är ju hans kompis jag vill gå ut med men han är så upptagen. Jag kommer ej träffa min kompis förrän om 9 dgr. Det är alldeles för länge dit. han har flickvän nu men vad jag fattat efter att ha kollat hennes facebook så är hon lebb. Men hon kan vara bi. för 4 år sedan sågs vi var tredje dag så vill jag ha det nu med. men han över gav mig när han fick flickvän. nu vill jag ej bli övergiven igen när han har en ny tjej! jag ville han skulle bli min kille och flytta in hos mig. så tråkigt bo ensam. vill flytta till kollektiv men älskar mitt hus! tröst äter och ända medicin är sällskap.
Man kan sammanfatta hela den här tråden med ett stort jävla frågetecken. Vad i helvete är det jag läser?
42 år? Fan då har andra halvlek börjat så nu är det dags att ta någon form av medicinering. För du verkar inte riktigt ha alla druvor i klasen.
Att dejta någon 20 år yngre är knepigt.
Förlåt för mitt svar men TS osammanhängande svar lämnar fan så in helvete lösa trådar.