2022-03-31, 00:48
Medlem
SodaFointains avatar
Jag vill ha min killkompis. Han vill ej ha mig. Iallafall inte nu. Han ville ha mig för 2 veckor sedan. Jag bjöd ut hans kompis men han har tjej då kan jag ej gå ut med han det kanske ej tjejen gillar samt det är ju hans kompis jag vill gå ut med men han är så upptagen. Jag kommer ej träffa min kompis förrän om 9 dgr. Det är alldeles för länge dit. han har flickvän nu men vad jag fattat efter att ha kollat hennes facebook så är hon lebb. Men hon kan vara bi. för 4 år sedan sågs vi var tredje dag så vill jag ha det nu med. men han över gav mig när han fick flickvän. nu vill jag ej bli övergiven igen när han har en ny tjej! jag ville han skulle bli min kille och flytta in hos mig. så tråkigt bo ensam. vill flytta till kollektiv men älskar mitt hus! tröst äter och ända medicin är sällskap.
Senast redigerad av SodaFointain 2022-03-31 kl. 01:01.
Citera
2022-04-11, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
vill ej ha det för de vill ha barn vill ej ha barn!

Unga killar vill inte ha barn NU. De kanske vill det om ett par år och då kommer ni ju ändå behöva göra slut. Finns gott om män som inte vill ha barn.

Du verkar vara desperat och stressad och det är inte attraktivt. Du tröstäter och har medicin som sällskap; det låter som psykisk ohälsa. Jobba på det först, eller i alla fall parallellt med att du försöker träffa någon.
Citera
2022-04-12, 13:06
Medlem
Citat:
Jag vill ha min killkompis. Han vill ej ha mig. Iallafall inte nu. Han ville ha mig för 2 veckor sedan. Jag bjöd ut hans kompis men han har tjej då kan jag ej gå ut med han det kanske ej tjejen gillar samt det är ju hans kompis jag vill gå ut med men han är så upptagen. Jag kommer ej träffa min kompis förrän om 9 dgr. Det är alldeles för länge dit. han har flickvän nu men vad jag fattat efter att ha kollat hennes facebook så är hon lebb. Men hon kan vara bi. för 4 år sedan sågs vi var tredje dag så vill jag ha det nu med. men han över gav mig när han fick flickvän. nu vill jag ej bli övergiven igen när han har en ny tjej! jag ville han skulle bli min kille och flytta in hos mig. så tråkigt bo ensam. vill flytta till kollektiv men älskar mitt hus! tröst äter och ända medicin är sällskap.
Man kan sammanfatta hela den här tråden med ett stort jävla frågetecken. Vad i helvete är det jag läser?

42 år? Fan då har andra halvlek börjat så nu är det dags att ta någon form av medicinering. För du verkar inte riktigt ha alla druvor i klasen.

Att dejta någon 20 år yngre är knepigt.

Förlåt för mitt svar men TS osammanhängande svar lämnar fan så in helvete lösa trådar.
Citera
2022-04-13, 22:44
Medlem
Nu får du tagga ner lite...... Om du vill ha en kille får du sluta att va så dezperat
Citera
2022-04-24, 08:34
Medlem
Citat:
Jag är verkligen trött på att vara singel. Har typ 1 kompis med som är kille. Nu har jag dock kärat ner mig i han! Kan bero på jag är desperat. varit singel sen 1997. Haft 1 kille och bor själv vilket är ensamt och tråkigt. Vill helst av allt bo tillsammans med en så det blir roligare. Men nu har han skaffat tjej. För 2 veckor sedan satt han ju och skicka släng kyssar till en på snapchat och kallade sin. Och ville man skulle flytta tills hans stadsdel. Nu raggar jag på hans kompis istället. Nu är han ihop med en annan. Arg. Jag hade hoppats han skulle bli den första som skulle ta min oskuld. Nu har han tjej så nu kan han ej komma hit och sova över. Jävla arg. Trodde det var mig han var kär i!!! Jag vill verkligen ha en pojkvän nu!!! Eller så säger han bara de är ihop för att göra en svartsjuk vilket jag hoppas!! Jag vill ej bli övergiven igen förra gången han hade tjej övergav han ej. Men jag tycker vi kan va vänner även om han har flickvän.
Du är en bonnläpp va?
Mitt råd blir, flytta till Indonesien eller nåt!
Citera
2024-03-29, 15:41
Medlem
SodaFointains avatar
Jag behöver en kille. En partner vill jag ha som kan hänga med till london
Citera
2024-03-29, 15:41
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Du är en bonnläpp va?
Mitt råd blir, flytta till Indonesien eller nåt!
aldrig my parents vill ha mig här de behöver mig att hjälpa med tvn mm
Citera
2024-03-29, 15:43
Bannlyst
Du låter needy. Hur kan du ens vilja ha en kille utan att ha träffat någon? Att skaffa killkompis och bli ihop med är ingen konst. Räkna med klängighet tillbaka
Citera
2024-03-29, 15:46
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgyptiskKatt
Du låter needy. Hur kan du ens vilja ha en kille utan att ha träffat någon? Att skaffa killkompis och bli ihop med är ingen konst. Räkna med klängighet tillbaka
jag vill ha en personnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!! han har stil och klass
Citera
2024-03-29, 15:52
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgyptiskKatt
Ja morsan är döende så jag behöver nån!!
Citera
2024-03-29, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ja morsan är döende så jag behöver nån!!
Jag beklagar det. Men att en kille bara skulle fylla det tomrummet är inte rätt inställning.
Citera
2024-03-29, 16:22
Medlem
SnutteFia03s avatar
Var lite mer cool med det. Du riskerar att uppfattas som desperat annars, och det är inte så attraktivt.

Förstår din längtan efter någon, men om den är så stark att du känner att du inte kan vara ensam så kan det vara något du behöver fundera djupare kring. Det bästa är om man blir trygg och nöjd i, och med, sig själv först. Då brukar även ens relation till andra fungera bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in