2024-03-29, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nu inväntar jag att Christofer går ut och berättar sin sanning.
Sanningen om vad han gjort och sagt gällande vad som är sanning eller lögn.
Han behöver vara riktigt tydlig eftersom Jocke, Rask och Anjo lider av olika upptäckta eller oupptäckta diagnostiska svårigheter...så att dom förstår vad som menas.

Sanningen måste fram gällande ALLT som Linnéa anklagats för, det är bara Linnéa och Christofer som kan avsluta med flaggan i topp.

Bröstar han det och står upp för sina fel, kommer han att vinna folkets hjärtan.

Det är gått tre månader sen misshandeln. Skabbbe kommer inte att brösta någonting. Det är synd, för även om han erkänt sina fel och brister i annat än i mycket allmänna ordalag, så drar han samtidigt ner byxorna på Fettot och de andra som verkligen orsakade kaoset.
Citera
2024-03-29, 09:45
Medlem
Dopys avatar
Vad är detta?
https://youtu.be/DSdD_m6Vaeo?si=sHwhkTs3mbGUOb6S

Han totalt hoppar över och ignorerar den kritik Anjo fått. Vad spelar det för roll om Anjo gjort 5 bra saker, är det okej att förstöra livet för andra människor bara för att man gjort 5 bra saker tidigare i livet?
Hela videon var bara så jävla sjukt
Citera
2024-03-29, 09:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Så du är tillbaka igen? Välkommen! Har inte sett den än…

Lustigt. Pappan exponerar ju mer än gärna andras barn på kanalen och jag tror nog att han överskattar barnens skyddsbehov mot just yttre hot. Video och bild på barnen finns i överflöd sedan tidigaste om någon får för sig att ge tillbaks med samma mynt. Trycka upp tröjor eller liknande. Hur ska då pappa Anjo förklara för sina barn att det var hans eget fel? Nu tror och tycker jag ju inte att någon ska vara så gränsöverskridande som Mr. Anjo productions AB. Det var ett av många lågvattenmärken.

”Mordhotet”, ja. Hur tror du att det löd, om det ens har uttalats något? Blir spännande att se om den där ljudinspelningen med hotet som Joakim påstås förvara ens existerar. Det ska vara anmält och det vore ju orimligt om just den inspelningen har råkat blivit raderad eller att ett minneskort på ett eller annat vis blivit obrukbart, igen.

Har du fotot på klockan där slutet på Joakims telefonnummer skymtas?
https://youtu.be/wqc9k-_k1O0?si=zs0yNO61O7nW8XHA
Kolla från 2:07:00 där syns även att en iphone loggat in i Sollentuna... som "bevis" på att Anahits påstående om mobilen stals och att Linnea raderade allt.

Fast detta med hackningen av kontona skedde ju innan detta hände och det framgår ihäktningspromemorian att Chrippa hade tagit Linneas mobil..

Retarderat att Anjo fortfarande hävdar att Linnea deklarerade 1-10 miljoner åt Chrippa, i december 2023...

Christofer- det är dags nu att komma till Sverige och reda ut denna härva, det är bara du som kan göra det.

Du kom ut från häktningen och hyllades som en hjälte av Anjo, Julia, Jocke o Jonna och hela legokungariket.

Jag förstår att det var lätt att ryckas med, men tiden går och det räcker nu.

Det måste sättas stopp en gång för alla, sånna här förtalsdrev mot människor är inte okej.

Linnea är stark, alla är inte lika starka och detta har inte drabbat bara Linnea, utan även hennes familj och mest av allt lilla Chloé.

Alla kan göra fel, gör rätt nu.

Snubblade över en kreatör som sammanfattar det många funderar över

https://youtu.be/3-NGRg1AySw?si=ls3i34564Ofbg0JT
Citera
2024-03-29, 09:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vad är detta?
https://youtu.be/DSdD_m6Vaeo?si=sHwhkTs3mbGUOb6S

Han totalt hoppar över och ignorerar den kritik Anjo fått. Vad spelar det för roll om Anjo gjort 5 bra saker, är det okej att förstöra livet för andra människor bara för att man gjort 5 bra saker tidigare i livet?
Hela videon var bara så jävla sjukt
Han har nog fått uppleva Aj Dont Give A FAKK Anjo, eftersom han kritiserade Anjo för tio dagar sen, nu har han tydligen ändrat åsikt..
Citera
2024-03-29, 10:03
Avslutad
Citat:
https://youtu.be/wqc9k-_k1O0?si=zs0yNO61O7nW8XHA
Kolla från 2:07:00 där syns även att en iphone loggat in i Sollentuna... som "bevis" på att Anahits påstående om mobilen stals och att Linnea raderade allt.

Fast detta med hackningen av kontona skedde ju innan detta hände och det framgår ihäktningspromemorian att Chrippa hade tagit Linneas mobil..

Retarderat att Anjo fortfarande hävdar att Linnea deklarerade 1-10 miljoner åt Chrippa, i december 2023...

Christofer- det är dags nu att komma till Sverige och reda ut denna härva, det är bara du som kan göra det.

Du kom ut från häktningen och hyllades som en hjälte av Anjo, Julia, Jocke o Jonna och hela legokungariket.

Jag förstår att det var lätt att ryckas med, men tiden går och det räcker nu.

Det måste sättas stopp en gång för alla, sånna här förtalsdrev mot människor är inte okej.

Linnea är stark, alla är inte lika starka och detta har inte drabbat bara Linnea, utan även hennes familj och mest av allt lilla Chloé.

Alla kan göra fel, gör rätt nu.

Snubblade över en kreatör som sammanfattar det många funderar över

https://youtu.be/3-NGRg1AySw?si=ls3i34564Ofbg0JT

Intressant det där med deklarationen. Som Linnea själv säger: Alla vet att man inte kan deklarera i december. Alla? Inte Anjo, har han någonsin deklarerat själv?
Citera
2024-03-29, 10:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Intressant det där med deklarationen. Som Linnea själv säger: Alla vet att man inte kan deklarera i december. Alla? Inte Anjo, har han någonsin deklarerat själv?
Det är lite svårt med siffrorna, han har tidigare skyllt på att revisorn inte gjorde vad hen skulle, sen var det Lisens fel, eftersom hon skulle sköta ekonomin, men hon blev med barn och kalvade, Anjo visste inte hur han skulle göra eftersom det var Lisens ansvar, hur dom kom fram till den lösningen vet jag inte, förmodligen en ekonomisk fråga.. hon har ju en historik av problem med pengar, likaså Anjo.
Har man inte råd med en revisor, kanske man ska fundera över om ett eget företag är en så bra idé.
Omyndigförklarad har Anjo påtalat att Lisen blivit, ej betrodd med bankkort, bankid osv.
Inför hela youtubevärlden. Sjysst kille...
Samtidigt som Lisen har näringsförbud, så sitter hon på grön kvist enligt Anjo, hon har världens bästa chef- han själv och hon kan vara hemma och ordna allt, städa, barnen, planera osv. Lisen kunde inte ha det bättre.

Rätt intressant att betrakta hur kränkande Anjo beter sig mot Lisen, normaliseringen genom åren är uppenbar.
Lisen då och nu, nu har hon anammat Anjos fakk it-stil...
Citera
2024-03-29, 11:37
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
https://youtu.be/DSdD_m6Vaeo?si=G8-JXAJhTEipAAAM

Anjo har ett litet fan, som fått i uppgift att lägga skulden för shitstormen på
1 Liam M
2 CLuee
Snubben måste vara väldigt skev asså. Extremt rövslickeri.
Citera
2024-03-29, 12:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Snubben måste vara väldigt skev asså. Extremt rövslickeri.
Jag anar ett visst mönster.
Antingen säger man positova saker om Anjo eller Jocke, annars så blir det uthängning.

Det är svårt att ta in att det är familjefäder som håller på såhär.

Har man så svårt att ta kritik, kanske man inte borde yttra sig offentligt, särskilt inte när kunskapen lyser med sin frånvaro.

Det är tragikomiskt hur Anjo tolkar och analyserar och kommer fram till den enda sanningen, sin egen...
Citera
2024-03-29, 16:17
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Antingen säger man positova saker om Anjo eller Jocke, annars så blir det uthängning.

Haha mm, känns nästan som om det är något som försiggår i bakgrunden mellan alla "kreatörer". För ingen normal människa skulle bara böja sig ner sådär för en person som Anjo.
Citat:
Har man så svårt att ta kritik, kanske man inte borde yttra sig offentligt, särskilt inte när kunskapen lyser med sin frånvaro.

Det är tragikomiskt hur Anjo tolkar och analyserar och kommer fram till den enda sanningen, sin egen...
Mm, Anjo är för korkad för att förstå hur korkad han själv faktiskt är, Dunning–Kruger.
Citera
2024-03-29, 16:29
Avslutad
Citat:

Jag tror att Anjo inte riktigt förstår ordet kritik. Man märkte ju att hans master Jockiboi missat hur det fungerar när han säger att han skällt ut Chrippa och Linnea konstruktivt.
Oavsett hur många eller få år dessa herrar gått i skola så har dom missat allt väsentligt och värdefullt. Anjo närmar sig medelåldern och Jockiboi är där sedan en tid och ändå verkar dom fast i en 9-årings nivå
Citera
2024-03-29, 16:57
Medlem
Ogillar placera folk i fack, men nu kommer jag göra det.
Visst är det så att Anjo lider av dålig självkänsla och någon grav grad av diagnos, exempelvis autism?
Han är väldigt (läs extremt) bokstavlig och tål inte kritik.

Han tycks inte förstå uttrycken "sålt sin själ till djävulen", "min sanning" och "farbror".
Det här är alltså klassiska svenska uttryck sen länge men Anjo verkar tro att det handlar om demoner som bevisar Linneas kristna sekttillhörighet, att Linnea har en egen sanning om verkligheten och att det bevisar familjerelationen som den kristna sekten i Höör uttrycker sig ha. Att uttrycka "här är vi som en familj" är också att ett sektuttryck enligt Anjo. Skrattretande måste jag säga.

Synd, förr var Anjo bra, gjorde bra och intressanta videos men nu har jag tappat all tillit och respekt efter den här härvan. Tydligen är han också öppen för kritik och har länkat till en video men videoskaparen måste glömt ta med kritikdelen i videon för jag såg eller hörde då inget.
Citera
2024-03-29, 17:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av playlek
Ogillar placera folk i fack, men nu kommer jag göra det.
Visst är det så att Anjo lider av dålig självkänsla och någon grav grad av diagnos, exempelvis autism?
Han är väldigt (läs extremt) bokstavlig och tål inte kritik.

Han tycks inte förstå uttrycken "sålt sin själ till djävulen", "min sanning" och "farbror".
Det här är alltså klassiska svenska uttryck sen länge men Anjo verkar tro att det handlar om demoner som bevisar Linneas kristna sekttillhörighet, att Linnea har en egen sanning om verkligheten och att det bevisar familjerelationen som den kristna sekten i Höör uttrycker sig ha. Att uttrycka "här är vi som en familj" är också att ett sektuttryck enligt Anjo. Skrattretande måste jag säga.

Synd, förr var Anjo bra, gjorde bra och intressanta videos men nu har jag tappat all tillit och respekt efter den här härvan. Tydligen är han också öppen för kritik och har länkat till en video men videoskaparen måste glömt ta med kritikdelen i videon för jag såg eller hörde då inget.

Allt började gå åt helvete när Anjo började samarbeta med Jockiboi. Det är inte bara Liam M som sålt sin själ till djävulen, det har Anjo också gjort. Två djävlar på en och samma ort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in