2024-03-29, 01:25
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Ja, hon får ju inte våldta barn. Det ska polisanmälas om hon frivilligt och med uppsåt våldtar pojkarna.

Han la inte alls till det i efterhand, han säger detci ursprungsklippet att han var liten och att det var 80-talet. Det är di som ljuger och hittar på. Titta på klippet igen.

https://rumble.com/v4l861x-march-24-2024.html
Vad är detci, vad menas med "di"?
Citera
2024-03-29, 01:27
Avslutad
Citat:
Ja, hon får ju inte våldta barn. Det ska polisanmälas om hon frivilligt och med uppsåt våldtar pojkarna.

Han la inte alls till det i efterhand, han säger detci ursprungsklippet att han var liten och att det var 80-talet. Det är di som ljuger och hittar på. Titta på klippet igen.

https://rumble.com/v4l861x-march-24-2024.html
Han är född -75 så han var mellan 5-14 år på -80-talet. Efter intervjun sa han att han var ”typ sju”. Och efter intervjun sa han att tjejen var 15. När han inser hur jävligt han gjort bort sig blir tjejen som alla killar vet är ”lätt” plötsligt en niondeklassare och han själv en ettagluttare. Löjligt.
Citera
2024-03-29, 01:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Han är född -75 så han var mellan 5-14 år på -80-talet. Efter intervjun sa han att han var ”typ sju”. Och efter intervjun sa han att tjejen var 15. När han inser hur jävligt han gjort bort sig blir tjejen som alla killar vet är ”lätt” plötsligt en niondeklassare och han själv en ettagluttare. Löjligt.

Jag upplever att han berättar samma sak direkt i första samtalet.

Har du ett offer att presentera med en annan historia att berätta som styrker övergrepp och en omvänd situation? Än så länge finns den nämligen inte.
Citera
2024-03-29, 01:30
Bannlyst
Det är väl fel person som anklagas i sammanhanget ?
Dogge är ju offret här
Citera
2024-03-29, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anjuna5
Bli cancellad för att man lekte i skogen som barn. Är det någon som har tänkt på, att anledningen till att Dogge berättar den här historien helt öppet och med glädje, kanske är för att inget dåligt faktiskt hände, ingen kom till skada, att de bara var små barn som lekte konstiga lekar i skogen? Jag hoppas Dogge står på sig och vågar äga sin historia från barndomen, utan skam och skuld. Jag kommer ihåg från den åldern att jag och en tjej också lekte hemma hos henne och jag fick för mig att jag hade "knullat nu", bara av att ha typ haft det mysigt i sängen och jag legat över henne och låtsasjuckat. Har alla glömt hur det var i den åldern när man precis började utforska sin sexualitet eller? Tyvärr tror jag Dogge angett fel åldrar i sin berättelse, för sånt här brukar hända runt 11-12 års åldern och inte 7-8, men det är ju en rolig historia han försöker förmedla och inte ett förhör.
Nej, det är ingen rolig historia. Det är en flicka som blivit sexuellt utnyttjad av rasfrämlingar för att samhället var sinnessjukt. Väx upp och se världen som den är! Död åt ZOG!
Citera
2024-03-29, 01:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 9283vafan
Det är väl fel person som anklagas i sammanhanget ?
Dogge är ju offret här

Säg inte det till dårarna, för om du menar att en tjej med egen vilja kan göra fel, eller gilla udda saker som känns hemskt för andra så är du per definition pedofil som ska misshandlas. Tjejer är enligt dessa alltid offer utan egen vilja och möjlighet till egna beslut, även om hon har rätt till dessa. Se ovan och tidigare diskussion
Senast redigerad av Krimkoll 2024-03-29 kl. 01:37.
Citera
2024-03-29, 01:37
Bannlyst
Citat:
Säg inte det till dårarna, för om du menar att en tjej kan göra fel, eller gilöa udda,saker så är du per definition pedofil som ska misshandlas. Se ovan
Jo jag förstod de, läste några av dina inlägg där du argumenterar mot dessa dårar så förstod jag vad de handlar om.
Rätt sjukt.
Sen är de frågan om hur mycket sex de egentligen hade som 7-10 åring.
Kvinnan bör ha njutit mer & haft en hjärna som är typ 10ggr smartare än pojkarna, dessa barn hade ju precis kommit ifrån mjölken från mammas bröst.
Rätt sjukt hur media målar upp detta.
Trodde först att de verkligen handlade om gruppsex(läste bara aftonbladets artikel) med flera killar och en tjej där de va jämnåriga och där kan de tänkas (dock inte per automatik) att tjejen skulle kunna ha blivit utsatt för sexuellt övergrepp.

Dock efter att ha kollat på intervju och hört va han säger, så är det ju ren propaganda och vidrigt hur aftonbladet m.fl tar saker ur sin kontext för att "rapportera" en nyhet
Citera
2024-03-29, 01:37
Avslutad
Citat:
Jag upplever att han berättar samma sak direkt i första samtalet.

Har du ett offer att presentera med en annan historia att berätta som styrker övergrepp och en omvänd situation? Än så länge finns den nämligen inte.
Specificerade han åldern på sig och tjejen i intervjun eller gjorde han det i efterhand?

Han är inte dummare än att han fattar att det är en jävla skillnad på om alla killarna och tjejen var 12 och killarna övertalade den ”lätta” tjejen att ha löpande-band-sex med dem alla, eller om killarna var 7 och hon dubbelt så gammal.

Det handlar inte om ifall man kan styrka övergrepp i det här fallet som är 40 år gammalt. Det handlar om hur man principiellt ställer sig till den här företeelsen, för det kan hända barn/ungdomar idag. Du skulle rycka på axlarna och Dogge skulle garva. Bara kul liksom när killar får en tjej att ha löpande-band-sex. Det måste ju vara nåt hon vill.

Edit: det är därför Dogge blir cancellerad. För hans vuxna attityd till en sån sak. Inte för att han var inblandad i en sak som barn. Utan för att han garvar åt det.
Citera
2024-03-29, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Specificerade han åldern på sig och tjejen i intervjun eller gjorde han det i efterhand?

Han är inte dummare än att han fattar att det är en jävla skillnad på om alla killarna och tjejen var 12 och killarna övertalade den ”lätta” tjejen att ha löpande-band-sex med dem alla, eller om killarna var 7 och hon dubbelt så gammal.

Det handlar inte om ifall man kan styrka övergrepp i det här fallet som är 40 år gammalt. Det handlar om hur man principiellt ställer sig till den här företeelsen, för det kan hända barn/ungdomar idag. Du skulle rycka på axlarna och Dogge skulle garva. Bara kul liksom när killar får en tjej att ha löpande-band-sex. Det måste ju vara nåt hon vill.

Edit: det är därför Dogge blir cancellerad. För hans vuxna attityd till en sån sak. Inte för att han var inblandad i en sak som barn. Utan för att han garvar åt det.

Man behöver inte att Dogge spär på saker om att en tjej är "lätt på foten" och att hon inte har tagit illa vid sig av vad som hände som han också sa senare. För att försöka framstå i bättre dager. Det gick väl inte så bra utan blev väl bara mer absurt hur det var "ett roligt minne".

Sen fattar jag inte heller varför någon är upprörd över att andra artister inte vill turnera med den här gubben. Han valde hur han ville framställa sig, först i podden och sen i media. Ingen vill att deras barn ska höra sånt här och tycka att det låter fränt vi kan väl prova, vi tar hon den där, hon har ju ett "rykte".
Citera
2024-03-29, 01:55
Medlem
Dogges karriär har fått konstgjord andning utav vänstern ock godhetsknarkare i 20 år , ut med haschtomten.
Citera
2024-03-29, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
"Hans turne"
Är det Diggilo som du ombenänmer som "hans"?

Ja, just sorry. Diggilo + att dom sa att andra avbokat. Men han har säkert andra spelningar kvar.
Citera
2024-03-29, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Ja det här är faktiskt riktigt sjukt, sett till konsekvenserna. Jag fick på riktigt lust att spy när P1 kultur återger det här som att Doge utnyttjat "en flicka" och att hans turne därför ställs in. Inte ett ljud om att hon påstås ha varit äldre. När man hörde den där smörjan gick tankarna direkt till att Dogge var typ 17 och "flickan" sju.
Ja, det är riktigt jävla fult.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in