Citat:
Ursprungligen postat av
Rastapunx
Men historien han berättade i podden eller vad det var var väl inte riktad till familjer?
Äh. Han har mer liv än de flesta och kommer tillbaka mer en än gummiboll.
Vi älskar våra goda blattar från förorten så mycket så länge de dansar som vi säger.
Ja han har mycket kvar i sig och tror detta kommer trigga grymma rader.
Tyvärr så riktar du det till fel person då jag kritiserat antirasismen i många år för att den vägrar prata om invandramäns övergrepp mot unga tjejer och att den lyfter fram invandrare som samtidigt begår övergrepp och att kvinnor och flickors rättigheter aldrig står med i samma rum.
Du förstår, hela invandringen består inte av "värdefulla" invandrarpojkar/män med immunitet. Men sådant kan inte människor som du se som inte räknar alla de borttappade, talangfulla och duktiga flickorna.
Man spyr på hur mycket som satsats på män/pojkar som utsätter andra för sexism och övergrepp och jag har kämpat i motvind i ett decennium i den här frågan hör på Flashback som exempel.
Det är min hjärtefråga. Ingen mer immunitet, lyft flickors och kvinnors utsatthet och börja satsa även på tjejer istället för att bara hävda att deras motsatta kön har talang.