2024-03-28, 19:50
Medlem
Kukloskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukloskan
Många anklagelser mot syster-moster lät som rena påhitt eller projektion haha.
Typ Christoffer har dampat ihjäl en kattunge med spade, men eftersom han är.. minst sagt trög och mkt låg självinsikt, men han vet att det ”är dumt” så blir det moster som slagit ihjäl djuret. Dumma slafsiga dåre.

(Pratar med mig själv) Dem gjorde dig av med alla djuren… förmodligen för att hundarna och katterna blev dyra, och hönsen åt den väl upp..
Tänkte ett tag att dem kan ha fått djurförbud (men länsstyrelsen är skitslapp med kontroller så förmodligen bara ekonomiska anledningar)
Citera
2024-03-28, 20:04
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Citat:
Typ Christoffer har dampat ihjäl en kattunge med spade, men eftersom han är.. minst sagt trög och mkt låg självinsikt, men han vet att det ”är dumt” så blir det moster som slagit ihjäl djuret. Dumma slafsiga dåre.

Citat:
(Pratar med mig själv) Dem gjorde dig av med alla djuren… förmodligen för att hundarna och katterna blev dyra, och hönsen åt den väl upp..
Tänkte ett tag att dem kan ha fått djurförbud (men länsstyrelsen är skitslapp med kontroller så förmodligen bara ekonomiska anledningar)

Vad gör du det för - pratar med dig själv alltså??

Nej, men skämt åsido: Här delar jag inte din uppfattning. Eller, jag tror annorlunda. Jag tror inte Christoffer slagit ihjäl någon katt. Sen kan han absolut ha missförstått situationen (jag har själv en bekant som behövde slå ihjäl en påkörd katt för att den skulle slippa lida).

Sen tror jag du har en poäng: De hade inte råd att ha kvar djuren. As simple as that.
Citera
2024-03-28, 20:04
Medlem
sacnites avatar
Ingen som regerade på att Syrran ska bott på hotell och våldtagit någon i röven??
Citera
2024-03-28, 20:11
Medlem
Kukloskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sacnite
Ingen som regerade på att Syrran ska bott på hotell och våldtagit någon i röven??

Ett av barnen kanske? Maria som hallick förklarar de 22.000 de fick…
Too far

F.ö var det smärtsamt hur ofta grabbarna tappar orden, glömmer vad saker heter, bara zonar ut mitt i meningen, lägger till en massa Öööööö, ”hettere ”.. hela videon kunde ha klippts ner från 1 h 20 min till ca 15-20 min..
mennvem är jag och klaga jag gick ju en ny avatar
Citera
2024-03-28, 20:15
Medlem
sacnites avatar
Citat:
Too far

F.ö var det smärtsamt hur ofta grabbarna tappar orden, glömmer vad saker heter, bara zonar ut mitt i meningen, lägger till en massa Öööööö, ”hettere ”.. hela videon kunde ha klippts ner från 1 h 20 min till ca 15-20 min..
Podcast och liknande kan läggas på hyllan
Citera
2024-03-29, 01:43
Medlem
Masajens avatar
Citat:
Too far

Hahaha dom sket o pissade alltså i en hink i nästan ett halvår😂 Där snackar vi ren och skär misär..
Citera
2024-03-29, 09:04
Medlem
Tantvioletts avatar
Hink+höna=Uvi
Citera
2024-03-29, 12:04
Medlem
Kukloskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantviolett
Hink+höna=Uvi

Kunde blivit hennes död :/
Citera
2024-03-29, 12:08
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Ännu en video på gång, denna gång med Lilleman och Maria angående systern.
Tydligen har systern reagerat och Lilleman la upp på instastory angående detta.
Citera
2024-03-29, 12:55
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

Kan enbart hålla med och de bör vara väldigt försiktiga med vad de säger och inte eftersom de kan bli anmälda för förtal. Dessutom kan systerm råka illa ut, få sparken och bli anmäld tänker på historien om att hon själ medicin på jobbet säljer/använder själv.
Citera
2024-03-29, 13:22
Medlem
Kukloskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Ännu en video på gång, denna gång med Lilleman och Maria angående systern.
Tydligen har systern reagerat och Lilleman la upp på instastory angående detta.

Screen shots, por favor
Citera
2024-03-29, 13:31
Medlem
Kukloskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Kan enbart hålla med och de bör vara väldigt försiktiga med vad de säger och inte eftersom de kan bli anmälda för förtal. Dessutom kan systerm råka illa ut, få sparken och bli anmäld tänker på historien om att hon själ medicin på jobbet säljer/använder själv.

Ja vi får väl se hur det går framöver, men jag är övertygad om att Vevve kommer polisanmäla OCH göra egna posts/ videor utifrån sitt perspektiv.

Fan

Vad familjen (Maria och sönerna) skulle behöva är att sluta med youtube och att sönerna får börja praktisera/ jobba. Tror det är jätteviktigt.
Visst att de har diagnoser och IF (intellektuell funktionsnedsättning) men enkla lugna jobb med en bra handledare fixar de alla tre. Finns jobb där de kan hjälpa till som exempelvis lokalvårdare, parkrenhållning, lager, matbutik, restaurang-eller skolkök (disk, städ, hjälpa till),
Hotellstäd och frukostbuffe osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in