2024-03-28, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Haha ja säkert. Jag kan garantera att jag känner fler i branschen än du och då känner jag inte många.

Möjligt, svårt för mig att svara på - beror på hur du definierar "inte många".

Mitt föregående påstående om att jag känner väldigt många inom fotbollen är dock ingen lögn utan ett ganska logiskt resultat av att jag skrev om fotboll i ca 15 år.
Citera
2024-03-28, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Du har inte en aning om vad som har hänt då du bara hört den ena parten, mitt under en skilsmässa.

Det är korrekt, men det lutar helt klart åt att Emil inte är den som upplever sig ha blivit dumpad. Han borde ha hoppat över kommentaren en vecka tidigare om att det funkar att facetima sina barn - det är såklart som att hälla bensin på en majbrasa om relationen var över och han vet att han ska spela match i Sverige.
Citera
2024-03-28, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Elin uttalade sig aldrig om Tiger och det han gjort mot henne och barnen.
Det är ju dessutom en helt annan nivå än detta är.

Det brast väl när hon tillslut jagade honom med golfklubborna och slog mot bilen.
Sedan började väl alla hans sexkontakter att öppna upp sina berättelser.

Elin sa aldrig något vad jag vet och det ska hon ha cred för.
Hon hade kunnat spy hur mycket som helst men det fixade ju han så bra själv.

Hon gick rakryggad ur det hela med en stor bonus.

Sen är tiger Woods tusen ggr större än Emil på alla sätt och vis.

Det hade varit mer eller mindre omöjligt för Elin att gå ut med ett insta inlägg liknande det Shanghai skrev. Hon hade blivit lynchad av Tigers advokater då o riskerat både vårdnad om barnen o ev fängelse för förtal. De rika i usa har all makt.
Citera
2024-03-28, 17:38
Medlem
VlClOUSs avatar
Är det inte rätt uppenbart vad som har hänt?
Ung kille från landet spenderar hela livet med att spela fotboll, träffar och blir ihop med söt tjej i unga år.
Blir framgångsrik och älskad av hela folket, livet är fantastiskt. Pengarna på kontot ökar, liksom privatmeddelandena på instagram från hundratals attraktiva kvinnor och latent ligger en önskan om att leva ett extravagant liv bortom småbarnsförälderlivet.
Han vill för ett ögonblick få uppleva ungkarlslivet som han aldrig fick uppleva tidigare, men som konflikträdd norrlänning så har han det inte i sig att bara erkänna sina känslor för sin fru då hans impuls är, på ren svenska, sviniga. Istället för den gemensamma flytten tillsammans drar han en rövare om att det är så mycket med det nya jobbet och att han måste få lite egentid. Han flyttar dit själv, fortsätter att prata och facetime:a hem till familjen men håller sig undvikande om diskussionen kring när de ska göra den där gemensamma flytten tillsammans och upprepar att han inte vet vad han ska säga/behöver mer egentid. Veckorna går, frun blir allt mer upprörd och Emil slutar att svara på samtalen och de allt längre sms:en. Shanga får tillslut nog och inser det uppenbara. Som en desperat 'revansch' lägger hon ut meddelandet.

Tror att de inom en månad eller två kommer att ha ett samtal tillsammans, Emil kommer att be om ursäkt att han inte kunde vara rakryggad med att säga som det var, Shanga tar bort inlägget och lägger ut en ny text om att de har diskuterat hur de känt och de ändå kommer att vara goda vänner för att de älskar sina barn.
Citera
2024-03-28, 18:15
Medlem
Han har trucker-keps och bira i handen
Citera
2024-03-28, 18:40
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VlClOUS
Är det inte rätt uppenbart vad som har hänt?
Ung kille från landet spenderar hela livet med att spela fotboll, träffar och blir ihop med söt tjej i unga år.
Blir framgångsrik och älskad av hela folket, livet är fantastiskt. Pengarna på kontot ökar, liksom privatmeddelandena på instagram från hundratals attraktiva kvinnor och latent ligger en önskan om att leva ett extravagant liv bortom småbarnsförälderlivet.
Han vill för ett ögonblick få uppleva ungkarlslivet som han aldrig fick uppleva tidigare, men som konflikträdd norrlänning så har han det inte i sig att bara erkänna sina känslor för sin fru då hans impuls är, på ren svenska, sviniga. Istället för den gemensamma flytten tillsammans drar han en rövare om att det är så mycket med det nya jobbet och att han måste få lite egentid. Han flyttar dit själv, fortsätter att prata och facetime:a hem till familjen men håller sig undvikande om diskussionen kring när de ska göra den där gemensamma flytten tillsammans och upprepar att han inte vet vad han ska säga/behöver mer egentid. Veckorna går, frun blir allt mer upprörd och Emil slutar att svara på samtalen och de allt längre sms:en. Shanga får tillslut nog och inser det uppenbara. Som en desperat 'revansch' lägger hon ut meddelandet.

Tror att de inom en månad eller två kommer att ha ett samtal tillsammans, Emil kommer att be om ursäkt att han inte kunde vara rakryggad med att säga som det var, Shanga tar bort inlägget och lägger ut en ny text om att de har diskuterat hur de känt och de ändå kommer att vara goda vänner för att de älskar sina barn.
Emil är född och uppvuxen i Sundsvall vilket knappast kan kallas landet. Han är också en ödmjuk och genomtrevlig person och jag tror det kommer fram mera i den här såpan.
Citera
2024-03-28, 18:48
Medlem
hipsterkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Sen är tiger Woods tusen ggr större än Emil på alla sätt och vis.

Det hade varit mer eller mindre omöjligt för Elin att gå ut med ett insta inlägg liknande det Shanghai skrev. Hon hade blivit lynchad av Tigers advokater då o riskerat både vårdnad om barnen o ev fängelse för förtal. De rika i usa har all makt.

Nu skiljdes ju dock Elin och Tiger några månader innan Instagram ens lanserades
Citera
2024-03-28, 18:51
Medlem
different_trips avatar
Vad i helvete är det för jävla inlägg? Visa upp privatlivet för hela världen. Ghosta sin familj är jävligt allvarliga anklagelser.
Citera
2024-03-28, 18:57
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Vad i helvete är det för jävla inlägg? Visa upp privatlivet för hela världen. Ghosta sin familj är jävligt allvarliga anklagelser.

Kurden Shanga Hussein har ett stort jla hål i hela huvvet, som du skriver ingen med fler hjärnceller än två skulle göra lika denna vidriga människa gjort!

Man får verkligen hoppas att Emil har skrivit äktenskapsförord, för Kurden, hon ska fan inte ha en enda krona av Emils stora förmögenhet!
Citera
2024-03-28, 19:05
Medlem
VlClOUSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Emil är född och uppvuxen i Sundsvall vilket knappast kan kallas landet. Han är också en ödmjuk och genomtrevlig person och jag tror det kommer fram mera i den här såpan.

Småstad, landet. Du förstår vad jag syftar på. Det är en kille med rätt så anspråkslös bakgrund.
Jag tror att varken du eller jag känner honom. Men vi känner nog människor med liknande bakgrund.
Det är en fördom å min sida att personer som prioriterar Patek Philippe-klockor och Gucci-kläder (som Emil) tenderar att ha vissa tankar om vad ett bra liv är och inte är. Rent krasst så är det inte särskilt osannolikt i min värld att han helt enkelt kände att det fanns ett val mellan att vara småbarnförälder eller att leva livet som en playboy i New york som (låt oss vara helt ärliga) så många killar drömmer om - glamoröst lyxliv med fester, dyra bilar, modeller, guldklockor, designerkläder.

I slut ändan vet vi inte vad som pågår bakom kulisserna, alla sitter och gissar (många efter vem man tycker om/identifierar sig med). Men om jag hade en pistol mot huvudet så tror jag att det här är vad som hände(r). Kan ha fel, återstår att se.
Citera
2024-03-28, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wolfcastle-
Flashback är numera ett svart hål med människor som bara mår dåligt. Depressionens epicentrum.

Att försöka tvätta ett vidrigt beteende bara för att ena partnern en gång i tiden haft Hussein i efternamn är ännu ett symptom varför flashback borde läggas ner. Varje typ av händelse färgas med rasism. Det blir aldrig sakligt. Det blir alltid förvrängt.

Jag stör mig ännu mer på att folk här inne är så korkade att till och med deras fördomar är inte konsekventa.

I USA så är det oftast fördomar om att svarta män "ghostar" kvinnor så fort dem blivit med barn. Precis som i fallet med Emil Forsberg.

Om inget annat, så verkar Emils hustru har skrivit detta inlägg av ren desperation. Det har bara inte gått att kommunicera med honom på något annat sätt. Och redan där så är han den "felande länken".

Hon skyfflade undan sina intressen, sin ungdom för att etablera egen karriär, allt detta för hans skull. Om vi ska omvandla denna relation till något rent ekonomiskt så var hela Emil Forsberg inget annat än en bluff -aktie. 19 år rakt ner i sjön.

Edit: Vill sen också tillägga att det finns en enda orubblig sanning som ingen här inne kan förneka. Att vi alla kommer åldras och slutligen bli gamla. Sexlusten kommer avta och helt andra saker kommer bli betydligt viktigare. Det är just där och då som relationen till sina egna barn får en betydande roll. Detta beteende från Emils -sida kommer påverka barnen särskilt när dem blir äldre. Varför ska ens barn ta sig tiden att komma på ett besök i ett ålderdomshem när pappan valde bort dem när dem behövde honom som mest?

Du kanske skulle bry dig om att ha lite koll innan du skriver din skit?

För det är uppenbart att du inte vet vad du pratar om.
Citera
2024-03-28, 19:08
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Kurden Shanga Hussein har ett stort jla hål i hela huvvet, som du skriver ingen med fler hjärnceller än två skulle göra lika denna vidriga människa gjort!

Man får verkligen hoppas att Emil har skrivit äktenskapsförord, för Kurden, hon ska fan inte ha en enda krona av Emils stora förmögenhet!

Den chansen lär vara noll, att det skulle finnas äktenskapsförord dvs. Kurd och familjen i ryggen skulle acceptera att inte få en spänn om hennes uppoffringar genom tonår och yngre vuxenliv inte skulle leda till en stor summa pengar om han slog igenom? Aldrig.

Om det nu tidigare varit en jävla love story så ligger det mycket slit bakom en proffskarriär. Egentligen kan jag tycka frun ska ha en slant, särskilt efter 19 år. Inte för man varit lyxhustru på senare år men för man slet tillsammans för att Emil skulle ha chansen att slå igenom.

Med det sagt, så gör man inte ett sånt inlägg i vilket fall som helst om man nu är den människan. Jag är den typen som anser att en kvinna kan lyfta sin man otroligt om hon helhjärtat tror på honom och ger allt. Gamla skolan kanske som inte imponeras av insta-horor vars enda talang är att blotta stjärthålet .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in