På förekommen fråga i ett annat ämne undrar jag om någon vet var jag kan köpa Neil Breens senaste film Cade the tortured crossing
https://www.imdb.com/title/tt24786094/ som kom för ett halvår sedan.
Jag har kollat på måfå på några av de största säljarna som Amazon och några till men inte hittat den. På IMDB anges svenskar vara femte största land som röstar på filmen som de i så fall kanske tom har sett, men var har de fått tag på den?
Jag vet att man förr kunde köpa signerade dvd från Neil Breen själv men sedan försvann hans nätbutik om den inte har återuppstått någonstans. Men jag vill inte betala tull för den, så etablerad försäljare inom EU , tack.
EDIT: Nu ser jag att den finns uppladdad på en internetsida så det är kanske där folk har sett den, visserligen en reklamfri sida så den är gratis, men det går inte att se om det är Neil Breen själv som har laddat upp den, så det är nog inte rätt att ta den därifrån. Fast risken är ju att den är svår att hitta på fysiskt medium. Ni som betalar maffian på Netflix för att få se filmer som inte renderar skäliga inkomster till upphovsmännen, hittar den nog inte heller där.