2024-03-28, 06:25
Medlem
Vem är Diana? Det är en tjej han vart med och var otrogen. Tänk om hon är oxå inblandad ? läste precis fupen
Citera
2024-03-28, 06:34
Medlem
Att den här vidriga mördaren med sin vidriga, rasistiska familj öht fått uppehållstillstånd i Sverige är groteskt! VARFÖR ville dom bosätta sig i Sverige???????? för bidragen alltså! Det kan inte finnas någon annan anledning!
Citera
2024-03-28, 06:37
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Att den här vidriga mördaren med sin vidriga, rasistiska familj öht fått uppehållstillstånd i Sverige är groteskt! VARFÖR ville dom bosätta sig i Sverige???????? för bidragen alltså! Det kan inte finnas någon annan anledning!

Givetvis är det för bidragen, välfärden och den svenska/fungerande boendestandard, inte är det för vårt svenska väder, våran must och sill, vår konflikt rädsla eller vår rika flora och fauna.
Citera
2024-03-28, 06:38
Medlem
Se där ja, en neger rasist. Och dom flesta säger att bara vita är rasister
Citera
2024-03-28, 06:54
Medlem
Vet inte vad ni känner. Men hans levnadsstil innan mordet är inte enligt ”standard” drag i en mördare.

Hade förväntat mig mer en bad boy osv. Kanske jag som är fördomsfull, vet inte. Men jag har så svårt att förstå såna här hedersrelaterade mord.
Citera
2024-03-28, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Vilka jävla stolpskott.
Bör man inte åtala mamman också? Jag menar, en bidragande orsak till att Saga blev mördad var pga hennes ordval och beteende mot sonen.
Det är verkligen anmärkningsvärt med orden och den primitiva tribalism som uppvisas emellan dessa folkgrupper. Tribalism som leder till att höggravida tjejer blir mördade i ett "avancerat" land som Sverige.

Tänker att det skulle vara intressant att prova om det går att likställa som anstiftan till mord. Det innebär att anstiftaren kan få lika högt straff som mördaren. Rätten kan även klassificera det som stämpling. ”I 23 kap 4 § Brottsbalken föreskrivs: 4 § Ansvar som i denna balk är föreskrivet för viss gärning skall ådömas inte bara den som utfört gärningen utan även annan som främjat denna med råd eller dåd.”

Kan tycka ”arvssynden” i hedersrelaterade mordfall går i generationer så signalpolitiken är oerhört viktig för att bryta mönster här.
Citera
2024-03-28, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bissibooh
Någon som har o kan länka FUP?

(FB) Saga, 20, avliden i centrala Örebro – polisen utreder mord (2023-04-29)

.
Citera
2024-03-28, 07:09
Medlem
grey.eagles avatar
Det här bör vara en av de zomalier som reinfäll underlättade att komma hit med uppgörelsen 2010, han släppte in mängder som var spärrade tidigare då de ej kunde styrka vilka dem va, reinfäll o resten KD L C gav blanka fan i det, nu ska Sverige få se hur fort man förstör ett land. Tack än en gång alliansen.
Citera
2024-03-28, 07:10
Medlem
Arne_Ankas avatar
Mammans ord gör henne till en rasist av högsta rang, eller dumma mig. Det är ju bara vita medelålders skattebetalande män som kan vara rasister. Jag tar tillbaka mitt påstående och ber om ursäk för min enfald.
Citera
2024-03-28, 07:15
Medlem
”Jag är islam och somali”
Senast redigerad av Kraftighaka 2024-03-28 kl. 08:08.
Citera
2024-03-28, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftighaka
”Jag är islam och somali”

Det värsta är att dom här huckelbeklädda feta djungelkärringarna som vägrar jobba och föder barn var nionde månad….

Dom ser ner på oss svenskar. Tycker vi är otrogna. Smutsiga. Förväntar sig att vi ska betala för deras matkassar.

Ingen har tvingat oss svenskar att rösta hit dem.
Citera
2024-03-28, 07:25
Medlem
Botkyrka-babes avatar
Så himla vidrigt!
Må mördaren aldrig mer komma ut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem