2024-03-27, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Under de senaste 7 dagarna har hon inte lagt en enda hand.

Vi som följt henne vet att hon ALDRIG lägger sig. Hon tycker det känns tråkigt att inte vara med i matchen, att insatsen är bortkastad om hon lägger sig. Det hon inte fattar är att hon förlorar tre gånger så mycket än om hon lagt sig. Men då måste hon ju också kunna avgöra vad som är bra och dåliga kort. Och efterbliven som hon är så är det ganska kört.

Hon är sämst i stan på poker. Hon spelar inte ens, trycker bara på en knapp. Som en chimpans. (Bumbi, chimpans är ett sorts apa).
2024-03-27, 19:27
Medlem
mrDarcys avatar
Okej. Så för att folk har swishat 1 krona flera gånger så är nu hennes swish under utredning..gropen blir större o större
2024-03-27, 19:47
Medlem
Denne Rikard är ju en hjälte om han löper linan ut!
2024-03-27, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde-M
Nu sitter hon och GARANTERAR vinst om man lånar henne 2-3 tusen.
Hon kanske får lära sig hur spelet funkar först.

Hon brukar garantera vinst med 80% chans. Förra veckan frågade jag om det till och med kunde vara 85% chans till vinst, men då var jag dum i huvudet. 80% chans var det minsann. Trots att hon själv ibland drar till med 85% 😂
2024-03-27, 20:42
Medlem
godofasgaards avatar
Någon som vet vilken bank hennes swish men nummer som slutar på 112 är ansluten till? Ska ringa banken och prata med dom.
2024-03-27, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minopolis
Hon är verkligen helt manisk på live nu. Blivit hotad av killen hon är skyldig pengar, varit hos läkaren och pratat om speleberoendet, tigger pengar för internet och för att kunna "vinna upp". Munnen har gått konstant i 20 min.

Kallar folk för horor och rasistiska grejer också
2024-03-27, 21:41
Medlem
Som FD spelmissbrukare känner jag så igen mig. Hon är så tork så det finns inte! Manipulerar. Och gör allt för att få pengar till spel. Skulle inte förvåna mig om hon snart tar till och säljer sig för pengarna sorgligt att bevittna vet hur tufft det är. Men man
Måste vilja sluta och fatta att man är beroende om man ska komma någonstans
2024-03-27, 22:15
Medlem
Nu spelar hon IGEN. Alltså, vilka är dessa fullständigt galna människor som ger henne pengar hela tiden? Är de själva speltorskar? Det kan de väl inte vara, då skulle de väl ta alla sina pengar till sig själva att spela för?
2024-03-27, 22:22
Medlem
ElDivinos avatar
Så många idioter som swishar henne och tror hon skall dubbla pengarna för dem? Alltså, blodigeln förstår sig inte på poker och har IQ fiskmås.

Hur fan kan dem vara så dumma i huvudet? Varför spelar de inte själva bara? Dem förtjänar fan att bli av med dem pengarna när de är så sjukt pantade.
Senast redigerad av ElDivino 2024-03-27 kl. 22:39.
2024-03-27, 22:25
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Nu spelar hon IGEN. Alltså, vilka är dessa fullständigt galna människor som ger henne pengar hela tiden? Är de själva speltorskar? Det kan de väl inte vara, då skulle de väl ta alla sina pengar till sig själva att spela för?

Jag tror seriöst att folk har swishat henne runt 20 till 25K bara de senaste dagarna och hon har förlorat allt, inklusive vinsterna,. så kanske en omsättning på 50 till 60K bara de senaste dagarna. SJUKT!
2024-03-27, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElDivino
Jag tror seriöst att folk har swishat henne runt 20 till 25K bara de senaste dagarna och hon har förlorat allt, inklusive vinsterna,. så kanske en omsättning på 50 till 60K bara de senaste dagarna. SJUKT!

Hon förlorar alltid allting. Jag har följt henne drygt ett år och det är inte många kronor hon faktiskt lyckats ta ut och använda till något annat än spel. Hon spelar ALLTID bort varenda krona, även när hon faktiskt råkar vinna större belopp. Vi minns alla när hon i somras vann och förlorade typ 300000 kr på nån timme 😂
2024-03-27, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElDivino
Hon är uppe på drygt 18k lånade.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in