2024-03-26, 17:24
Avstängd
Offerviljas avatar
Vinlunch med mingel och föreläsningar av Dan Eriksson & Magnus Söderman i centrala Stockholm den 13 april:

https://www.detfriasverige.se/evenem...gnus-soderman/

Är det någonting som jag har druckit mycket av efter Ingrid & Conrad-skandalen så är det vin. Vin i alla dess former. Rött, vitt, rosé, mousserande... Det finns säkert många nationalister som har druckit mycket mer alkohol än vad jag har gjort, men jag är helt säker på att det inte finns någon inom den här rörelsen som har druckit just mer vin än vad jag har gjort. Federico Paternina Banda Azul Crianza. Under det hemskaste av alla Ingrid & Conrad-år, alltså självmordsförsöksåret, så var jag full nästan varje dag och drack ohyggliga mängder med vin för att stå ut med er prostitution och ondska.

Den nya stilen: Vara positiv till både Det fria Sverige och Nordiska motståndsrörelsen samt även till Alternativ för Sveriges EU-valkampanj.
Citera
2024-03-27, 16:13
Avstängd
Offerviljas avatar
Ny artikel på hemsidan idag: Det fria Sveriges hus i Skåne bygger vidare — snart redo för öppning!

https://www.detfriasverige.se/det-fr...o-for-oppning/

Björns Vänner - Staffanstorp
Björns Vänner - Staffanstorp (live)

"Du är en tjej på 18 år som bor i en småstad utanför Lund. Du var där när vi spelade i trappen för ett gäng som inte kom in. Och du skriver det var den bästa musikupplevelse du haft..."

Nordiska motståndsrörelsen är egentligen bäst och har de mest intelligenta och pålitliga medlemmarna, men når hela tiden noll framgångar. Motståndsrörelsen känns död som en gammal skräcködla. Om jag ska vara helt ärlig så blir jag så deprimerad av deras 27-åriga kamp. Det fria Sverige får hela tiden lite små framgångar. Nya hus, nya caféer, nya lyssnarrekord på deras poddar. Personer utanför rörelsen som inspirerar: Nicke Vinsmart och Amanda Wiger. Vilken personkemi mellan Nicke och Amanda, det är nästan för bra för att vara sant alltså. Nicke med sin kunskap och Amanda med sin kvickhet och humor. Rör man sig en bit utanför rörelsen så förstår man att ni alla här inte är så himla jävla imponerande och bäst som ni tror.

"Varför bor du där så långt bort? Jag i stan, du i Staffanstorp..."

Det fria Sverige är nog trots allt rörelsens bästa organisation!
Citera
2024-03-27, 16:29
Medlem
SaboMuggades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Ny artikel på hemsidan idag: Det fria Sveriges hus i Skåne bygger vidare — snart redo för öppning!

"Du är en tjej på 18 år som bor i en småstad utanför Lund. Du var där när vi spelade i trappen för ett gäng som inte kom in. Och du skriver det var den bästa musikupplevelse du haft..."

Nordiska motståndsrörelsen är egentligen bäst och har de mest intelligenta och pålitliga medlemmarna, men når hela tiden noll framgångar. Motståndsrörelsen känns död som en gammal skräcködla. Om jag ska vara helt ärlig så blir jag så deprimerad av deras 27-åriga kamp. Det fria Sverige får hela tiden lite små framgångar. Nya hus, nya caféer, nya lyssnarrekord på deras poddar. Personer utanför rörelsen som inspirerar: Nicke Vinsmart och Amanda Wiger. Vilken personkemi mellan Nicke och Amanda, det är nästan för bra för att vara sant alltså. Nicke med sin kunskap och Amanda med sin kvickhet och humor. Rör man sig en bit utanför rörelsen så förstår man att ni alla här inte är så himla jävla imponerande och bäst som ni tror.

Och i vintern kommer nästa seger när de fått in 20.000 kr genom kampanjen "Rädda ugnen" då elräkningen betalats!
Citera
2024-03-27, 17:05
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:

"Rörelsen" är inte bra, har aldrig varit. DFS når inte heller framgångar annat än vad det gäller att hålla igång lurendrejeriet.
Citera
2024-03-28, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Tråkiga nyheter för tråden. Björn har meddelat att han inte längre kommer att dryfta sina dispyter med Älgaråsgubbarna på Twitter.

Dags för Björn och Jonas att försonas och förenas i sitt motstånd mot Dan Eriksson.

Blir det många chokladägg för Magnus i påsk? Viktigt att värna traditionerna.
Citera
2024-03-28, 18:54
Avstängd
Offerviljas avatar
Jag gillar Jalle Horns påskfasoner på Det fria Sveriges hemsida. Hittills har det skrivits om Dymmelonsdagen och Skärtorsdagen. Om jag känner Jalle rätt så blir det väl en skrift om Långfredagen imorgon. Magnus Söderman läser in hans texter också, så man kan välja att lyssna istället också om man vill. På påskdagen ska jag hem till mamma och träffa min lillasysters små pojkar. Min syster ser nästan exakt likadan ut som mig, men hon är mycket mer psykiskt stark och kan ta hand om sig själv och andra människor på ett helt annat sätt än vad jag kan.

Påskens dagar: Dymmelonsdagen

Påskens dagar: Skärtorsdagen

Påskmusik när den är som bäst:

Säkert! - Faller isär

"Mamma såg på mig och sa: Det är ju påsk, du kan väl vara trevlig, släkten kommer ju på middag. Skärp dig!"

Glad Påsk till alla i Det fria Sverige och till alla andra nationalister också såklart!
Citera
2024-03-31, 13:08
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
"Rörelsen" är inte bra, har aldrig varit. DFS når inte heller framgångar annat än vad det gäller att hålla igång lurendrejeriet.
Ja, jag vet inte, du har kanske rätt. Jag mår i alla fall fruktansvärt dåligt just nu och har bestämt mig för att ta en lång paus från Det fria Sverige, Nordiska motståndsrörelsen, Flashback och allt annat som gör mig frustrerad och knäpp i huvudet. Förhoppningsvis blir det här inlägget det sista som ni ser av mig i den här rörelsen. Utanför den nationella rörelsen i den riktiga världen så tycker alla människor att jag är mycket bättre än vad Maria Celander och Ingrid Carlqvist är. Ingen har förnedrat mig så mycket som Dan Eriksson har gjort. Tack för att ni förstörde mitt liv!
Citera
2024-03-31, 13:53
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ja, jag vet inte, du har kanske rätt. Jag mår i alla fall fruktansvärt dåligt just nu och har bestämt mig för att ta en lång paus från Det fria Sverige, Nordiska motståndsrörelsen, Flashback och allt annat som gör mig frustrerad och knäpp i huvudet. Förhoppningsvis blir det här inlägget det sista som ni ser av mig i den här rörelsen. Utanför den nationella rörelsen i den riktiga världen så tycker alla människor att jag är mycket bättre än vad Maria Celander och Ingrid Carlqvist är. Ingen har förnedrat mig så mycket som Dan Eriksson har gjort. Tack för att ni förstörde mitt liv!

Det kan vara förnuftigt. Mycket av det "rörelsen" sysslar med är att stjäla kraft och pengar som ska gå till fruktlösa projekt, dra in folk i en bubbla av negativ energi.
Antingen ska man satsa på husbygge som enligt löften ska löna sig om några hundra år, eller så ska man delta i anti-israeliska protester i tron att problemen försvinner om Israel utsätts för kritik.
Citera
2024-03-31, 21:51
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Det kan vara förnuftigt. Mycket av det "rörelsen" sysslar med är att stjäla kraft och pengar som ska gå till fruktlösa projekt, dra in folk i en bubbla av negativ energi.
Antingen ska man satsa på husbygge som enligt löften ska löna sig om några hundra år, eller så ska man delta i anti-israeliska protester i tron att problemen försvinner om Israel utsätts för kritik.
Nya stil igen: Jag ska börja älska Det fria Sverige och donera massvis av pengar till dem. Inte för att jag tycker att de är särskilt bra, utan för att jag hatar NMR så himla mycket. Redan under Svenskarnas parti-tiden så kommer jag ihåg att jag tyckte att NMR var så jävla pinsamma. Det finns ingenting som gör NMR-äckel mer arga än att stödja Dan Eriksson och Magnus Söderman. Dan och Magnus kärlek till Bajsätar-Conrad och Sionist-Ingrid var aldrig äkta, men NMR:arnas kärlek var det. Lyssna på det senaste avsnittet av Radio Nordfront!
Citera
2024-03-31, 23:31
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Nya stil igen: Jag ska börja älska Det fria Sverige och donera massvis av pengar till dem. Inte för att jag tycker att de är särskilt bra, utan för att jag hatar NMR så himla mycket. Redan under Svenskarnas parti-tiden så kommer jag ihåg att jag tyckte att NMR var så jävla pinsamma. Det finns ingenting som gör NMR-äckel mer arga än att stödja Dan Eriksson och Magnus Söderman. Dan och Magnus kärlek till Bajsätar-Conrad och Sionist-Ingrid var aldrig äkta, men NMR:arnas kärlek var det. Lyssna på det senaste avsnittet av Radio Nordfront!

Jag förstår om du känner bitterhet mot NMR men även Dans och Magnus falska kärlek var ju att dra till sig alla boomers, dem som du hatar så mycket. Jag får inte riktigt ihop det.

Sympatisörer försökte hela tiden försvara I&C med att de var ett mellansteg till tyngre nationalism, ett steg till radikalisering, men Tyko Göteborg började aldrig grisheila utanför donken, det visste man ju från början att han aldrig skulle.
Citera
2024-04-01, 11:00
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Jag förstår om du känner bitterhet mot NMR men även Dans och Magnus falska kärlek var ju att dra till sig alla boomers, dem som du hatar så mycket. Jag får inte riktigt ihop det.

Sympatisörer försökte hela tiden försvara I&C med att de var ett mellansteg till tyngre nationalism, ett steg till radikalisering, men Tyko Göteborg började aldrig grisheila utanför donken, det visste man ju från början att han aldrig skulle.
Dan Eriksson och Magnus Söderman har ju uppfört sig som stora svin, men mycket hellre deras falska kärlek till Ingrid & Conrad än NMR:s äkta kärlek. NMR gjorde igår det absolut värsta man kan göra.

Det fria Sveriges tre största framgångar:

Svenskarnas hus i Älgarås.
Svenskarnas hus i Skåne.
Café Tivedstrollet

Nordiska motståndsrörelsens tre största framgångar:

Varit kära och galna i Ingrid Sionistqvist.
Förlöjligat nationalister som inte tycker om Ingrid Sionistqvist.
Uppmanat människor att swisha pengar till Ingrid Sionistqvist.

Eftersom Magnus Söderman lämnade NMR så är han enligt NMR:arna värre än vad en pedofil är. Bara riktigt sjuka människor kan tycka någonting sådant. Usch och fy för den där avskyvärda lilla sekten!

Dan Eriksson och Magnus Söderman! ❤️
Citera
2024-04-01, 13:54
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Dan Eriksson och Magnus Söderman har ju uppfört sig som stora svin, men mycket hellre deras falska kärlek till Ingrid & Conrad än NMR:s äkta kärlek. NMR gjorde igår det absolut värsta man kan göra.

Det fria Sveriges tre största framgångar:

Svenskarnas hus i Älgarås.
Svenskarnas hus i Skåne.
Café Tivedstrollet

Nordiska motståndsrörelsens tre största framgångar:

Varit kära och galna i Ingrid Sionistqvist.
Förlöjligat nationalister som inte tycker om Ingrid Sionistqvist.
Uppmanat människor att swisha pengar till Ingrid Sionistqvist.

Eftersom Magnus Söderman lämnade NMR så är han enligt NMR:arna värre än vad en pedofil är. Bara riktigt sjuka människor kan tycka någonting sådant. Usch och fy för den där avskyvärda lilla sekten!

Dan Eriksson och Magnus Söderman! ❤️

I ärlighetens namn är det väl bara en medlem, Goldstein, som jämfört Södemans avhopp med pedofili, men det är hur som helst riktigt sjukt.
Han har även menat att ha sex med en kvinna av annan folkstam är lika vidrigt som bögeri, det är rena rama Fuentes-logiken på den.
Relativisering av både pedofili och bögeri, hmm...det kanske säger något om personen själv.

Man kan förstås se de två husen, varav ett belånat, som framgångar, dock är ju det inget som gör deras utlovade mål möjligt på något sätt.
Fika tillbaka Sverige, att ingen tänkt på det tidigare.
Visst kan det vara bra med sådana små oaser för svenskar men vem tror på fullt allvar att det är ett steg mot deras omöjliga mål? Inte ens de själva. Men för Dan+Magnus och deras verksamhet är det en braksuccé.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in