2024-03-27, 14:05
Medlem
Ja för en gångs skull hoppas jag att hon har malin i telefonen just nu.
Jag vill bara att hon ger ifrån sig ett livstecken. Jag hoppas att det snart kommer en live. Och att hon blir dömd till välbehövlig vård

Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Pratar säkert med Malin som zäger det ingenting att bry sig om för dom gjort fel
2024-03-27, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Ja för en gångs skull hoppas jag att hon har malin i telefonen just nu.
Jag vill bara att hon ger ifrån sig ett livstecken. Jag hoppas att det snart kommer en live. Och att hon blir dömd till välbehövlig vård
Lejonmamma är uppe i boxen i PappaBekims live som är pågående i Bergsjön
2024-03-27, 14:21
Medlem
200 dagsböter om 50kr. Det blev domen för lejon.
Hade önskat någon form av skyddstillsyn för att på något sätt få lite ”kontroll” över hennes psykiska mående.
2024-03-27, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funtade007
Hade önskat någon form av skyddstillsyn för att på något sätt få lite ”kontroll” över hennes psykiska mående.
Då kan hon fortsätta att härja runt och skrika
2024-03-27, 14:28
Medlem
Citat:

Är inte det väldigt höga böter för någon som är arbetslös?! Bötessumman baseras ju på ens inkomst. Hur ska hon klara detta? 😟
2024-03-27, 14:29
Medlem
Citat:
Vilken besvikelse. Hon kommer dessutom aldrig kunna betala det. Vård borde vara det enda rätta att döma henne till.
2024-03-27, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalala2023
Är inte det väldigt höga böter för någon som är arbetslös?! Bötessumman baseras ju på ens inkomst. Hur ska hon klara detta? 😟
Brottet har vål värderats till just 200 dagsböter , minsta belopp är 50 kr per dag och där har det ju tagits hänsyn till låg eller ingen inkomst
2024-03-27, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina

Just det hon inte behöver
2024-03-27, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalala2023

Det kommer hon inte att klara. Blir 10 000 kr som hon ska betala från något hon inte har.
TR tog ändå i beaktning att hon inte har någon inkomst.
2024-03-27, 14:34
Avslutad
Citat:

Citat:

Det krävs som sagt mycket för att dömas till vård.

Citat:
Lejonmamma är uppe i boxen i PappaBekims live som är pågående i Bergsjön

PappaBekim, är det han som använder megafonen till att låta hela Göteborg få veta att skräcktjänstens personal är idioter och kannibaler? Innan var det en blond kvinna som gastade över att det är pga kungafamiljen och deras nazistiska påbrå som är skälet till situationen i Bergsjön. Prinsessan Victoria hatade hon lite extra. Vad är pappa Bekims situation, är det ytterligare en utomeuropeisk farsa som tycker det är förskräckligt att hans familjeterror gjort att frun försvunnit under sekretess och fått ensam vårdnad?

Kan förstå när bägge föräldrar anser att de upplever att de fått sina barn kidnappade av myndigheterna men när EN förälder hävdar kidnappning osv när den andre föräldern lever med barnen i ensam vårdnad så undrar jag lite över drivkrafterna.
2024-03-27, 14:34
Medlem
Det lär bli kännbart för en person som troligen redan lever på existensminimum
2024-03-27, 14:35
Avslutad
Citat:
Det kommer hon inte att klara. Blir 10 000 kr som hon ska betala från något hon inte har. TR tog ändå i beaktning att hon inte har någon inkomst.

Det hade för LM, LMs barn och samhällets skull varit bättre om LM dömts till vård.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in