2024-03-27, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalala2023
Bråk mellan G*G och M*alin i N*ulls live. Vet någon hur allt det började? Kom precis in i liven. Gissar att jag blir inaktiverad om jag frågar i liven. 😅

nej då fråga i liven..ingen minns en fegis
2024-03-27, 10:29
Medlem
Citat:
Bråk mellan G*G och M*alin i N*ulls live. Vet någon hur allt det började? Kom precis in i liven. Gissar att jag blir inaktiverad om jag frågar i liven. 😅
GG pratade om domar och att barn inte tas utan skäl och att när föräldrar har domar så finns det skäl
2024-03-27, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D33mon
Idag ska lejonmamma få sin dom - vet nån vilken tid?
kl 14
2024-03-27, 11:31
Medlem
Måtte LM få rättspsyk och får hjälp.
2024-03-27, 11:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Till dem ska man verkligen lämna sina utredningar om de inte fattar vikten av sekretess

Risken finns att det går åt helvete. Dels sett till målgruppens hälsa, status, egenskaper och egna kunskaper. Dels sett till initiativtagarnas kunskaper och egenskaper. Sist men inte minst verkar det finnas en överhängande risk att en av initiativtagarna kommer balla ur mot både kompanjon, klienter och andra.

Citat:

GG vet jag inte vem det är men att Malin har de egenskaper som är typiska för en människa som ständigt befinner sig i kaos och/eller konflikter.

Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Måtte LM få rättspsyk och får hjälp.

Om LM döms till vård, med tanke på kraven, så slår det direkt mot desinformatörerna som hejat på LM i både lives och kommentarsfält. Det visar vilket utmärkt omdöme de har.
2024-03-27, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Risken finns att det går åt helvete. Dels sett till målgruppens hälsa, status, egenskaper och egna kunskaper. Dels sett till initiativtagarnas kunskaper och egenskaper. Sist men inte minst verkar det finnas en överhängande risk att en av initiativtagarna kommer balla ur mot både kompanjon, klienter och andra.

GG vet jag inte vem det är men att Malin har de egenskaper som är typiska för en människa som ständigt befinner sig i kaos och/eller konflikter.

Om LM döms till vård, med tanke på kraven, så slår det direkt mot desinformatörerna som hejat på LM i både lives och kommentarsfält. Det visar vilket utmärkt omdöme de har.
Ja , M*lin visade ju prov på stabilitet i N* lls live , hon avverkar dessutom samarbetspartner på löpande band , har en extremt dålig ekonomi för det mesta .
De fantiserar om AB när M* lin vid demo med lejonmamma inte ens kunde betala mer än kring 30 kr för demonstrationstillstånd
2024-03-27, 12:09
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Igår kväll var jag inne och lyssnade på oxygen. Han hade många spännande punkter han tog upp
•att barnen uppmanas till sexuella aktiviteter på förskolan. Pedagogerna tar av dom alla kläder utom underkläder och uppmanar sedan barnen att utforska varandra.
•hur fruktansvärt det är att det överallt finns broschyrer och lappar om hur kvinnor som utsätts för våld i hemmet kan få hjälp
•kvinnojourer är som ett fängelse, dom får inte ens ha telefon för att straffa kvinnorna
•kvinnor luras att bli självständiga, ha en egen ekonomi, färga håret grönt och skaffa hår under armarna. Sen när dom blir äldre så börjar dom jobba på soc och tar andras barn för att dom är misslyckade.
•hundratals barn som soc tagit har dött i hjärtattack men soc mörkar det och låtsas som ingenting
•alla kvinnor som skaffar barn med utländska män straffas, förlorar barnen och mannen får vårdnaden
•soc hyr in all personal från ett företag som också bedriver hvbhem, personerna är outbildade och har bara som uppdrag att fylla hvbhemmen. Allt handlar bara om att tjäna pengar
•en pappa la upp en bild på TT där han pussade sitt barn och då tog soc alla hans sex barn
•uppmanade alla att sjukskriva sig från sina jobb för då kommer det inte in någon skatt och politikerna får ingen lön

Tänk vad mycket man får lära sig på TikTok!
Ja jag förstår inte hur jag har kunnat leva hela mitt liv utan att veta allt detta, Tack så mycket Oxygen för din vishet!
BTW, är Oxygen och Finniq samma person? Det låter lite så.
2024-03-27, 12:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Ja , M*lin visade ju prov på stabilitet i N* lls live , hon avverkar dessutom samarbetspartner på löpande band , har en extremt dålig ekonomi för det mesta .
De fantiserar om AB när M* lin vid demo med lejonmamma inte ens kunde betala mer än kring 30 kr för demonstrationstillstånd

Jag hoppas att MammaEmma, som verkar vara en vanlig naiv Svensson, åtminstone inser vilken risk Malin utgör.

Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ja jag förstår inte hur jag har kunnat leva hela mitt liv utan att veta allt detta, Tack så mycket Oxygen för din vishet! BTW, är Oxygen och Finniq samma person? Det låter lite så.

Sett till värderingar iaf. Jag lyssnar inte på dem men när jag svajpat förbi har jag snappat upp att det är två typiska patriarkala snubbar som troligen är totalt överflödiga för mänskligheten. Häromdagen var Oxygen i vild konflikt med en desinformatörkvinna som ogillade Oxygens kriterier för när det är rimligt att kalla kvinnor för horor. Resonemanget lät precis som Finniqs. De är kanske bröder? Klansmän? Eller så har de helt enkelt sina rötter i ett patriarkalt land där medeltiden är den enda rätta tiden.
2024-03-27, 12:38
Medlem
Citat:
Jag hoppas att MammaEmma, som verkar vara en vanlig naiv Svensson, åtminstone inser vilken risk Malin utgör.

Sett till värderingar iaf. Jag lyssnar inte på dem men när jag svajpat förbi har jag snappat upp att det är två typiska patriarkala snubbar som troligen är totalt överflödiga för mänskligheten. Häromdagen var Oxygen i vild konflikt med en desinformatörkvinna som ogillade Oxygens kriterier för när det är rimligt att kalla kvinnor för horor. Resonemanget lät precis som Finniqs. De är kanske bröder? Klansmän? Eller så har de helt enkelt sina rötter i ett patriarkalt land där medeltiden är den enda rätta tiden.
De har lagt ut bilder på en mängd kvinnor som de menar är klandervärda för att de är skilda osv och kallar dem prostituerade somliga av dem lever i stor fattigdom och försörjer ensam sina barn ibland genom olika utmaningar
2024-03-27, 12:43
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:

Jag brinner av på två sekunder när jag hör såna människor öppna käften så jag har inte tittat så mycket heller, han Finniq mest men jag hatar hur tydligt det framkommer bara av hans röst hur viktig och intelligent han tror att han är. Jag har inga problem med viktiga intelligenta men när de inte är det utan tror det så blir jag triggad.
Sen sånt jävla trams om kvinnor och sånt, ja vad ska man säga, jag hade inte klarat mig länge nåt av deras länder innan jag blivit avrättad antar jag 🤷🏻‍♀️
2024-03-27, 13:55
Medlem
Känner mig faktiskt lite orolig för lejon =/
Senaste dagarna har hon varit så trött och ledsen. Har blundat när hon pratat och mestadels legat ner.
Vet att hon börjat med atarax som kan göra vissa trötta(har själv haft den medicinen). Var väl tal på att hon skulle få sertralin också men vet inte om hon börjat med den men jag vet att då kan man må ännu mer psykiskt dåligt i början.
Idag har hon inte ens varit live och domen kommer om 5 minuter. Jag känner mig orolig att hon är själv när domen kommer när hon nu redan verkar må väldigt dåligt
2024-03-27, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Känner mig faktiskt lite orolig för lejon =/
Senaste dagarna har hon varit så trött och ledsen. Har blundat när hon pratat och mestadels legat ner.
Vet att hon börjat med atarax som kan göra vissa trötta(har själv haft den medicinen). Var väl tal på att hon skulle få sertralin också men vet inte om hon börjat med den men jag vet att då kan man må ännu mer psykiskt dåligt i början.
Idag har hon inte ens varit live och domen kommer om 5 minuter. Jag känner mig orolig att hon är själv när domen kommer när hon nu redan verkar må väldigt dåligt
Pratar säkert med Malin som zäger det ingenting att bry sig om för dom gjort fel

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in