2024-03-26, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Den där desinformatören Null är ett utmärkt studieobjekt gällande vanföreställningar. Om kvinnan har rätt så målar hon upp en skandal i nivå straxt under Macchiarini.

I sin iver att framhäva att det inte alls handlar om att hennes son inte vill ha kontakt med henne så snärjer hon in sig i en konspirationsteori som grundas på okunskap om hur det svenska systemet fungerar. Inte bara har hennes son kidnappats av välfärdsbedragare från tredje världen, kidnapparna har gått så långt för att upprätthålla status Quo att de inte bara gjort sig mödan att fejka en masteruppsats, de har även involverat två handledare (Adnan Ploskić, Bravida och Qian Wang, Uponor) och två KTH-anställd examinatorer, Johan Silfwerbrand och Wei Liu, för att få uppsatsen godkänd.

Alla som skrivit en uppsats vet att man har regelbunden kontakt med handledare under tiden för uppsatsproduktion. Vid slutförandet sker fysisk opponering på plats. Null hänvisar till att Emin Osmic skrev sin uppsats under covid19 så ingen har träffat honom.

Om inte jag tagit helt fel, jag ber om ursäkt på förhand, så slutfördes uppsatsen under år 2022. De sista covidrestriktionerna fasades ut under hösten 2021 på samtliga lärosäten.

https://kth.diva-portal.org/smash/get/diva2:1694867/FULLTEXT01.pdf
Jag är tveksam om det handlar om vanföreställningar i hennes fall, eller om hon bara vill leva i förnekelse. I samtal känns det nästan som hon försöker övertyga sig själv om hennes egen teori. Jag får känslan av att hon egentligen vet hur det ligger till, men inte vill tro det. I LM fall så märker man på ett annat sätt att hon lever i sin egna lilla värld.
2024-03-26, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Jag är tveksam om det handlar om vanföreställningar i hennes fall, eller om hon bara vill leva i förnekelse. I samtal känns det nästan som hon försöker övertyga sig själv om hennes egen teori. Jag får känslan av att hon egentligen vet hur det ligger till, men inte vill tro det. I LM fall så märker man på ett annat sätt att hon lever i sin egna lilla värld.
N*ll har själv berättat att hon blev inlagd under närmare en månad i samband med skilsmässa eller rättare sagt hennes man fixade in henne på psyket , Hon har sagt att hon diagnostiserats med vanföreställningssyndrom men blev frisk efter medicinering hon fattar inte att sådant ligger kvar och kan blossa upp gång på gång , hon har ju påstått att folk försökt få henne att luras med handikapp så att det skulle gå att assistentfuska
2024-03-26, 18:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei

Vi kan inte veta men hennes förvirrade resonemang, samt att hon söker uppmärksamhet, gör att vanföreställning ligger nära till hands.
2024-03-26, 19:41
Medlem
Har ni sett Marlenes senaste inlägg? Hon har börjat intressera sig för politik och partiet Sveriges majoritet. Verkar vara en riktigt stabil partiledare som har lösningen på allt från statsskulden till ålderdomshemmen. Alla medborgare ska vara med och ta alla beslut genom att man får en pling i sin datamaskin när något ska beslutas.
2024-03-27, 00:42
Medlem
Hon anmälde just ett desinformationskonto för att de delat bilder på sonen. 😂. När han bl.a. är på sin arbetsplats och är frisk. Helt frisk.
Därmed bekräftar hon att det är han.

Nu vänder hon sig mest till Bosnier i Bosnien. Såklart, ingen vettig svensk tror längre på henne.
Stackars grabb.
2024-03-27, 04:37
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:

Var det allt? Inte typ av anställning, anställningstid och anställningsår? Anställd på HR-avdelningen kan innebära ungefär vad som helst, och om det saknas utbildning med examen så är det sällan så avancerat som avsändaren försöker få det att låta som. Malin framhåller, precis som Juridisk Jiu Jitsu, sina kunskaper men detaljerna lämnas alltid utanför, vilket är förståeligt för det de här bägge personerna yttrar avslöjar i regel stor okunskap, inte tvärtom.

Jiu Jutsu är betydligt mer insatt i Admirallagarna och hur du styr en svensk domstol med dem än vad PistolM*lin är?
2024-03-27, 09:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tjena_67
Jiu Jutsu är betydligt mer insatt i Admirallagarna och hur du styr en svensk domstol med dem än vad PistolM*lin är?

Bägge är klipp och klistra som överskattar sin egen förmåga. Igår frågade Malin MammaEmma vad ett sekretessavtal är och menade att det väl räcker att de använder fullmakt i sin verksamhet. Hon som ska vara juridiskt kunnig.
2024-03-27, 09:33
Medlem
Var det idag domen mot LM skulle komma?
2024-03-27, 09:37
Medlem
Citat:
Bägge är klipp och klistra som överskattar sin egen förmåga. Igår frågade Malin MammaEmma vad ett sekretessavtal är och menade att det väl räcker att de använder fullmakt i sin verksamhet. Hon som ska vara juridiskt kunnig.
Till dem ska man verkligen lämna sina utredningar om de inte fattar vikten av sekretess
2024-03-27, 09:46
Medlem
Idag ska lejonmamma få sin dom - vet nån vilken tid?
2024-03-27, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D33mon
Idag ska lejonmamma få sin dom - vet nån vilken tid?

14.00
2024-03-27, 10:10
Medlem
Bråk mellan G*G och M*alin i N*ulls live. Vet någon hur allt det började? Kom precis in i liven. Gissar att jag blir inaktiverad om jag frågar i liven. 😅
Senast redigerad av Lalala2023 2024-03-27 kl. 10:14.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in