Citat:
Ursprungligen postat av
merkhur
Det vi kan vara säkra på är att Aftonbladet anser att det är 7 åringar som bär skulden när en 15 åring har sex med dem. Åtminstone när 7 åringarna äter pojkar men de skulle garanterat inte tyckt så om 7 åringarna varit flickor och 15 åringen varit pojke.
Aftonbladet har en sjuk och pedofil syn.
Problemet är att det är Dogge Doggelito som har en pedofil syn. Om han talade sanning skulle han såklart anmäla det hela då
ingen, varken tjejer eller kille som är 15 år har sex med 7-8 åringar. Det rör sig isåfall om en pedofil utifall att det inte är en gruppvåldtäkt med äldre killar och Dogge då som 7-8 åring umgicks med predatorer som fortsatt begå övergrepp efter "incidenten".
Allt ansvar ligger på Dogge idag. Han påstår att det "var åttiotalet" men idag är det 2024 och om han vet människor som begår sexualbrott så är han skyldig att låta det komma fram till polis och myndigheter. Hade han inte ljugit så hade givetvis den påstådda 15-åringen sannolikt begått fler sexualbrott då det är
pedofiler som begår sexualbrott genom sexuella handlingar mot icke-pubertala barn.
Problemet är att det inte finns någon Dogge 7 år och en 15-åring. Det fattar vem som helst att han och andra killar annars hade mått rätt illa och funderat mycket på det hela som skett mot dem.
Förra sommaren som exempel så likeades jag på Tinder och såg att det var en kille, fullt vuxen man som jag var ständigt barnvakt åt som tonåring. Det gjorde mig tveksam till att matcha även om jag ville fråga personen hur det var nuförtiden då jag den aldrig dykt upp någonstans efter den tiden. Det var en stor, muskulös man och utan minsta drag av barnet jag en gång haft hand om men jag klarade inte av att ge en like tillbaka då det kändes för konstigt även om jag var nyfiken på hur det gått i livet för personen. Killen som jag då dejtade påstod taget från luften att det var "killars sexualitet" och skrattade åt att jag "inte förstod något alls". Jag passade barnet när det var 2-5 år. Barn i den åldern
har ingen sexualitet, inga sexuella intressen av vuxna människor . Men tydligen så är det översättningen för män generellt. De kan inte förstå att det kan vara en slump, att personen inte känner igen en eller att de av andra skäl gillat en alternativt att de
som vuxen upplever att man ser ok ut på en dejtingsida.
Det är jävligt skrämmande att män har en sådan förvrängd syn. Jag upplevde allvarligt talat reaktionen och bedömningen som allvarligt
kränkande mot mig och allvarligt
farlig när det kommer till synen på mycket små pojkar. Det var alltså någon som gjorde egna, fria fantasier om vad det rörde sig om utan att för en stund kunna sätta sig in i situationen. Vilket faktiskt istället talar om att han precis som Dogge och sannolikt tusentals män går omkring och har en skev syn på barn och sexistisk syn på pojkar och män som sexuella varelser där de redan innan de är i puberteten eller långt innan de har sexualitet ska vara
villiga att ha sexuellt umgänge.
Vi behöver börja prata om
mäns pedofils synsätt på barn som grundar sig i sexism och machokultur .
Dogge sprider myter som gör det otroligt svårt för pojkar som utsätts för sexuella övergrepp att berätta, att lägga skuld på vuxna och inte dem själva, att få stöd från omgivningen men framförallt allt så sprider de myter som gör att pojkar och män som är överlevare från övergrepp, blir utskrattade.
Hela historien visar på att Dogge är dum i huvudet och inte det minsta att det han säger är taget från verkligheten. Jag tror inte på honom. Av det enkla skälet att pedofiler inte slutar vara pedofiler och den här 15-åriga tjejen bör därmed ha en mängd offer de decennier som gått. Och
om han skulle berätta en sann historia med sig själv och andra pojkar i 7-8 årsåldern som utsätts för en kvinnlig pedofil så är det inte kul att någon utsätter barn för sexualbrott och även om han är oberörd så innebär det inte att de andra offren skulle kunna ha drabbats av psykisk ohälsa, missbruk, suicid/suicidförsök osv.
Vi kan vara säkra på att
Dogge Doggelito anser att 7- åringar som utsätts för pedofiler inte är att bemöta värdigt och respektfullt för även om han var 7 år då är han inte det idag. Han är
ansvarig för det han utsätter samhället för när det kommer till att sprida normer och det inkluderar faktiskt
övergrepp på flickor och kvinnor i form av gruppvåldtäkter också.
Han kan inte skratta bort det här eftersom inget är roligt med det hela. Det är dock mer rimligt att det handlar om hans egna sexuella beteenden och fantasier mer än att historien är sann. För det är ungefär så de låter, förövare när de hittar på historier om andra.
Han kan gärna förklara varför han sitter och drar sexistiska skämt om barn innan puberteten som hamnar i sexuella situationer som de absolut inte kan hantera.