2024-03-24, 18:31
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Reaktionerna är väldigt sexistiska. Unga tjejer har lika mycket sexlust som unga killar. Sen var hon pedofil. Det är våldtäkt mot barn att hon som 15-åring hade sex med 8-åriga barn.
Men skärp dig. Hade en 15-åring haft sex med småbarn på 7-8 år är det klart det är våldtäkt oavsett kön. Nu handlar det om att i dogges historia handlar det inte om småbarn och en byxmyndig tjej utan det är en efterhandskonstruktion. Lyssna på intervjun innan du drar korkade slutsatser.
Citera
2024-03-24, 19:43
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmilton
Du är så efterbliven att det blir humoristiskt.

Du säger att pojkarna tjatat till sig sex, och atntyder att det är deras fel och att dem har skuld.

Jag påpekar det orimliga i detta genom att förklara hur sammhället reagerat på den omvända situationen. Genom att göra det påpekar jag skillnaderna mellan könen SAMT medias sätt att hantera denna skillnaden.

Du uppfattar det som att jag tycker att det inte finns några skillnader mellan könen.

Jag rättar dig och ber dig läsa om.

Du tycker jag är efterbliven.

Är vi ens med i samma diskussion? Ja, skillnader finns, och media visar detta mycket tydligt i just detta fallet fastän de annars brukar gå till extrema längder för att förneka det. I den omvända situationen hade ingen någonsin kommit på tanken att skuldbelägga lågstadie flickorna utan alla hade direkt antagit att den 15 åriga pojken är en hemsk pedofil. Men här i detta fallet är det tydligen massor som tycker att det var hemskt för flickan att behöva utstå allt det tjatet och pojkarna på något sätt
Citera
2024-03-24, 19:47
Medlem
GrillTeknikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Är man 7-8 går man i 1an. Man har alltså precis slutat dagis..

Är man 8 kan man mycket väl gå i 3'an. Åtminstone på 80-talet. De som var födda på höst/vinter började 1'an när de var 6, 2'an när de var 7, 3'an när de var 8...

Själv har jag för mig att jag började runka till de snygga tjejerna i syrrans "Min Häst" i 8-9 års ålder. Min första tältgangbang med en 15-åring var nog dock inte förrän 10...
Senast redigerad av GrillTekniker 2024-03-24 kl. 19:49.
Citera
2024-03-24, 21:20
Avstängd
Skuggvarelses avatar
För det första:
Självklart är det skillnad på könen, därför är en 15årig pojke på flera lågstadieflickor en farlig och hänsynslös predator med förmodat begåvningshandikapp. En 15årig flicka som förför lågstadiepojkar har självklart något fel motsvarande begåvningshandikapp, sexuella övergrepp osv men hon är ingen farlig predator - om hon nu inte penetrerar pojkarna med allehanda föremål eller något annat sjukt. Erbjuder hon sig som en madrass åt småkillar är hon sjuk, men hon är inte farlig. Jag har barn av båda kön och kan säga att jag skulle tycka att det var olämpligt om det framkom att min 8åriga son haft någon typ av sexuell utlevnad med en äldre tjej, men jag hade inte haft några större invändningar under förutsättning att det som skett skedde på hans villkor. Han är ju en blivande man. Hade det varit min 8åriga dotter som varit involverad i något med en äldre pojke kan ni ge er fan på att det hade tagit hus i helvete. För alla inblandade. Mest våldtäktsmannen. Så tänker 99% av jordens befolkning för övrigt så det är den sunda och naturliga reaktionen, den sunda och normala reaktionen är inte att bli upprörd å Dogges vägnar för att en äldre tjej lät honom pilla lite när han var 7 år...

För det andra:
Pk-svenskar fattar ingenting. Tror det finns ett inlägg i den här tråden som sammanfattar det bra. Dogge är ju inte bara barn av sin tid, han är barn av sitt folk. Blattar betraktar inte horor/madrasser/lösaktiga damer som potentiella våldtäktsoffer. (Nästan) oavsett åldrar i den här berättelsen finns en hyfsat utsatt tjej som av olika skäl utnyttjas/används av traktens killar, förmodligen är sällskapet Dogge befinner sig i under denna händelse äldre än honom om han är så ung som 7 år. Blattar har stora familjer, många syskon, barn passar varandra. Det är inte två förskolekompisar från Vasastan som har lekdejt på någons innergård. Det är barn i olika åldrar, tältet kan ha byggts av en vuxen ex.v, och en skadad tjej som bjuder ut sig på.olika vis av olika skäl och Dogge som var en nyfiken 7åring blev säkert inbjuden. Att han var "rädd" är en efterhandskonstruktion eftersom han inte klarade av att prestera (knulla). Han var nog nyfiken och modig och hört mycket om ämnet tidigare. Så är det i orten. Liknande har skett i Sverige f.ö innan feminismen.
Senast redigerad av Skuggvarelse 2024-03-24 kl. 21:22.
Citera
2024-03-24, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Vet inte om det stämmer att han var 7 bast när det hände, men när jag gick i skolan på 80-talet så var det helt annorlunda mot vad det verkar vara idag. Brudar som var intresserade tog oss killar på kuken var och varannan dag och vi killar tog tjejerna både på fittan och brösten, innanför och utanpå kläderna.

Ingen hade något som helst problem med det på den tiden. Dagens unga tjejer är ju uppvuxna med att det är våldtäkt så fort någon ens tittar åt deras håll. Att idag sitta och döma vuxna män för hur de betedde sig i sin barn och ungdom, i en tid de själva inte har upplevt är ju jävligt intelligensbefriat.
Var fan inte med om det på 90talet att vi sprang runt så och tog på flickorna. Vi var upptagna med annat, leka krig m.m. vi pratade inte ens om att knulla vad jag jag kan minnas. Men kanske är annat i tex fjollträsk. Men om nu barnen nu är tidiga så låt barnen leka med varandra och inte med vuxna människor. Tyvärr läser man mer och mer här att man försöker normalisera det .
Citera
2024-03-25, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Vet inte om det stämmer att han var 7 bast när det hände, men när jag gick i skolan på 80-talet så var det helt annorlunda mot vad det verkar vara idag. Brudar som var intresserade tog oss killar på kuken var och varannan dag och vi killar tog tjejerna både på fittan och brösten, innanför och utanpå kläderna.

Ingen hade något som helst problem med det på den tiden. Dagens unga tjejer är ju uppvuxna med att det är våldtäkt så fort någon ens tittar åt deras håll. Att idag sitta och döma vuxna män för hur de betedde sig i sin barn och ungdom, i en tid de själva inte har upplevt är ju jävligt intelligensbefriat.

Vilken jävla särskola gick du på?! Låter som det gick vilt till.... Inget jag minns från min skolgång på åttiotalet alls.
Citera
2024-03-25, 00:35
Medlem
Finns det inte någon långfilm om italienska pojkar i new york som har sex med en flicka i ett tält? Eller på ett hustak eller liknande.

Låter väldigt likt den filmen….

Dogge kanske blandar ihop sitt liv med den filmen?
Citera
2024-03-25, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
Finns det inte någon långfilm om italienska pojkar i new york som har sex med en flicka i ett tält? Eller på ett hustak eller liknande.

Once upon a time in America . En barn prostituerad som säljer sig för bakelser .
Citera
2024-03-25, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJewelInTheSea
Once upon a time in America . En barn prostituerad som säljer sig för bakelser .
Just det ja!
Citera
2024-03-25, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal

Once upon a time in America.
Citera
2024-03-25, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattaasikterna
Men herregud, var väl hon som utnyttjade småpojkar då. Alltid tjejerna som är offer. Hon var byxmyndig men inte dom.

Tänk om en byxmyndig kille hade sex med massa småtjejer. Nä, fattar inte.

Sedan så är sexlekar mellan barn helt naturligt.

OCH HUR SÄKER ÄR DU PÅ ATT DOGGE NÄMNER RÄTT ÅLDER?
Citera
2024-03-25, 04:53
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse
För det första:
Självklart är det skillnad på könen, därför är en 15årig pojke på flera lågstadieflickor en farlig och hänsynslös predator med förmodat begåvningshandikapp. En 15årig flicka som förför lågstadiepojkar har självklart något fel motsvarande begåvningshandikapp, sexuella övergrepp osv men hon är ingen farlig predator - om hon nu inte penetrerar pojkarna med allehanda föremål eller något annat sjukt. Erbjuder hon sig som en madrass åt småkillar är hon sjuk, men hon är inte farlig. Jag har barn av båda kön och kan säga att jag skulle tycka att det var olämpligt om det framkom att min 8åriga son haft någon typ av sexuell utlevnad med en äldre tjej, men jag hade inte haft några större invändningar under förutsättning att det som skett skedde på hans villkor. Han är ju en blivande man. Hade det varit min 8åriga dotter som varit involverad i något med en äldre pojke kan ni ge er fan på att det hade tagit hus i helvete. För alla inblandade. Mest våldtäktsmannen. Så tänker 99% av jordens befolkning för övrigt så det är den sunda och naturliga reaktionen, den sunda och normala reaktionen är inte att bli upprörd å Dogges vägnar för att en äldre tjej lät honom pilla lite när han var 7 år...

För det andra:
Pk-svenskar fattar ingenting. Tror det finns ett inlägg i den här tråden som sammanfattar det bra. Dogge är ju inte bara barn av sin tid, han är barn av sitt folk. Blattar betraktar inte horor/madrasser/lösaktiga damer som potentiella våldtäktsoffer. (Nästan) oavsett åldrar i den här berättelsen finns en hyfsat utsatt tjej som av olika skäl utnyttjas/används av traktens killar, förmodligen är sällskapet Dogge befinner sig i under denna händelse äldre än honom om han är så ung som 7 år. Blattar har stora familjer, många syskon, barn passar varandra. Det är inte två förskolekompisar från Vasastan som har lekdejt på någons innergård. Det är barn i olika åldrar, tältet kan ha byggts av en vuxen ex.v, och en skadad tjej som bjuder ut sig på.olika vis av olika skäl och Dogge som var en nyfiken 7åring blev säkert inbjuden. Att han var "rädd" är en efterhandskonstruktion eftersom han inte klarade av att prestera (knulla). Han var nog nyfiken och modig och hört mycket om ämnet tidigare. Så är det i orten. Liknande har skett i Sverige f.ö innan feminismen.

1. Nej, vanliga människor blir mycket oroliga om deras barn har sex, oavsett kön.

2. Finns inget som ursäktar detta även om det är orten. Hoppas Islam tar över förorterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in