2024-03-18, 02:29
Medlem
Slutade se när Chile bögen gick hem till sin a-lagar pappa för att köpa alkohol, och han sa till sin WT-pappa att han var bög, och pappan sa att han är stolt.

Kunde inte aristokrati-barnen fixa alkohol själva? Jag skulle förstå om dom ville ha skjutvapen att be förortskillen om, men alkohol?

aristokrati-ungarna var så stereotypiska också.
Citera
2024-03-19, 10:25
Medlem
Synd att man är en total cuck och låter sambon bestämma serie.
Sista säsongen var riktigt tröttsam.

Antingen var bögarna lite ledsna, men efter lite hångel och stjärtpill så var dom glada igen
Eller så var dom glada, hånglade och pillade stjärt för att sen bli lite ledsna.
Kändes som samma scen som utspelade sig gång på gång.

Tjejgänget var riktigt malplacerade, tänkte först på den tjocka båtflyktingen men kom sen på att det nog var jämt lopp mellan allihopa.
Men starkt jobbat att rolex-gänget fick igenom sin sittstrejk iaf.

Och självklart skulle alla olika fraktioner vara hälften homo.
Lyckas dom klämma ut en ny säsong så blir det väl gränslös kärlek mellan
gomspaltslatinon och husfar.
Citera
2024-03-20, 20:56
Medlem
GeleZachas avatar
Bara jag som tycker att slutet hade gjort sig bättre om
Citera
2024-03-21, 16:32
Medlem
hummingbird85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Bara jag som tycker att slutet hade gjort sig bättre om

Nä, det tycker jag inte. Ett mer realistiskt slut kanske men seriens budskap är ju på något sätt att du måste stå upp för dig själv och ditt hjärtas röst för att bli lycklig. Vilket Wille gjorde tillslut. Han ville aldrig bli kung, inte innan Simon heller - Simon blev bara triggern han behövde för att skapa sig ett nytt öde...

August fick också ödet han förtjänade: han förlorade Sara OCH blir kung, som han nu började inse att det inte kommer bli så nice trots allt. Han förlorar all frihet han haft.

Riktigt emotionell och gripande serie som var väldigt välskriven, om än lite väl PK emellanåt. Kemin mellan Edvin och Omar var magisk. Kommer sakna karaktärerna.

Omar har avslöjat att han och Edvin kommer att jobba mera med varann och att de har ett projekt på gång.
Senast redigerad av hummingbird85 2024-03-21 kl. 16:38.
Citera
2024-03-21, 17:03
Medlem
hummingbird85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Är Edvin gay irl? Ger såna vibes när man ser videos och bilder från när han är med på intervjuer osv

Det ryktas att han date:ar Felicia Maxime som spelar Stella i Young Royals. Men det är inte bekräftat.
Edvin har dock bekräftat i en intervju att han är i ett förhållande men ville inte svara på med vem.

Tror inte han är homosexuell men hans stil har verkligen förändrats till den mer feminina skalan det senaste.
Men det kan också vara att han vill visa att han stödjer HBTQ-rörelsen?
Citera
2024-03-23, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Oväntat att vänsterliberala Netflix återigen släpper en serie som kryllar av homos

Är du en gammal gubbe?
Blir bara förvånad när vi har såna genier som dig i modern tid.

Kanske är du själv osäker sexuellt.
Incel?
Citera
2024-03-23, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hummingbird85
Det ryktas att han date:ar Felicia Maxime som spelar Stella i Young Royals. Men det är inte bekräftat.
Edvin har dock bekräftat i en intervju att han är i ett förhållande men ville inte svara på med vem.

Tror inte han är homosexuell men hans stil har verkligen förändrats till den mer feminina skalan det senaste.
Men det kan också vara att han vill visa att han stödjer HBTQ-rörelsen?

Han är inte homosexuell, han är bara en grym skådis.

Vem stödjer inte hbtq (pratar inte om könsgrejen) att tillåtas bli kär i vem man vill.
Citera
2024-03-23, 11:24
Medlem
hummingbird85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annobecq
Han är inte homosexuell, han är bara en grym skådis.

Vem stödjer inte hbtq (pratar inte om könsgrejen) att tillåtas bli kär i vem man vill.

Jag vet.
Citera
2024-03-23, 14:17
Medlem
LuluBrooksies avatar
Såg först nu första avsnittet av tredje säsongen och herregud, vilken smörja!!!
Det blir inga fler avsnitt för mig. Jag kan direkt se hur det kommer sluta redan.

Allting känns som om det går på repeat! Det är som att varje scen ska spelas in tre gånger - i ett avsnitt - och med nästan samma repliker. Gud så boring! Var är dramatiken och var är romantiken från första säsongen?

Wille är bra, ingen skugga ska falla på honom. Jag vill se hr Malte Gårdinger i fler roller, gärna huvudroller. Resten, vilka är de, förutom Fru August?
Citera
2024-03-25, 08:28
Bannlyst
Sveriges stora "bidrag" till Netflix är en woke bögserie.
Oväntat...
Citera
2024-03-25, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Sveriges stora "bidrag" till Netflix är en woke bögserie.
Oväntat...

Vad är det som är woke?
Att två killar är kära i varandra?

Är du född på 40-talet eftersom du har bögskräck?
Kanske är du själv lite smygbögis?
Ett litet hångel med någon snygg och karismatisk kille kanske du borde testa. Vem vet, kärleken kanske finns där.
Våga testa vetja. Puss🥰
Citera
2024-03-25, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Såg först nu första avsnittet av tredje säsongen och herregud, vilken smörja!!!
Det blir inga fler avsnitt för mig. Jag kan direkt se hur det kommer sluta redan.

Allting känns som om det går på repeat! Det är som att varje scen ska spelas in tre gånger - i ett avsnitt - och med nästan samma repliker. Gud så boring! Var är dramatiken och var är romantiken från första säsongen?

Wille är bra, ingen skugga ska falla på honom. Jag vill se hr Malte Gårdinger i fler roller, gärna huvudroller. Resten, vilka är de, förutom Fru August?

Fru August?
Vad menar du, är han feminin tycker du?

Han är så otroligt vacker Malte, dessutom oerhört begåvad skådis. Jag håller med dig, vill också se honom i fler roller.

Jag håller även med om att det är stor skillnad på säsong 1 och 3, även om jag tyckte om den sista säsongen - främst för skådisarna. Evin Ryding är ett Hollywood ämne. Vilken insats. Shoutout till Omar Rudberg som både sjunger gudomligt och är en grym skådis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in