Citat:
Ursprungligen postat av
Etrade
Eftersom MGM sitter på sannolika skäl misstänkt för mord och att M har utsats för kraftigt våld så är det inte sannolikt att det rör sig om en olycka som du beskriver. Men vi får avvakta och se.
Men intressant att du har varit på platsen där M hittades. När du har gått dit, har du korsat kohagen vid MM´s parkering eller har du gått via perrongen? Eller du kanske till och med gått från grusparkeringen på andra sidan ängen där sjöräddningen lade i sin båt?
Nej om det är som du säger låter inte min teori trolig, men som sagt strömmarna där är väldigt starka och all möjligt bröte ligger under vattnet, speciellt under broarna. Ramlar man i på fel ställe är man som en trasa som flyger runt i vattnet.
Jag vet inte exakt var de hittat henne, men har vart längst vattnet där mellan båda broarna. I somras var jag ute och åkte longboard och skulle stanna för att kissa under bron vid industrigatan. Det är en liten grusväg som går direkt under bron så jag antar det är där de la i sin båt. Då kom jag iallafall från den parkeringen och gick upp till Mat i mark(MM).