2024-03-24, 08:17
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
När jag läste att dom misstänkte dig alltså!! Känner ej dig men sannolikheten att det var du är lika stor som att jojoninja akulle swisha henne.
Jag orkar fan inte lyssna på henne heller..docknbrukar jag underhållas när hon spelar poker i blindo..fantastiskt roligt när hon ska lära hennes trogna följare hur man spelar. Ibland bättre är komediserie.

Hur ens idioterna har fått det i skallen från början är en gåta, kanske har dumbi börjat smitta av sig av sina defekter.
Eller var det bara skvallertackor som ville starta något?

Utan att känna mig så har du rätt, dom som känner mig privat vet att jag inte är en kappvändare eller snackar skit. Det är lite en del av mig kan man säga. Men bra försök att skapa rykten 😂😂😂
2024-03-24, 08:20
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Hur ens idioterna har fått det i skallen från början är en gåta, kanske har dumbi börjat smitta av sig av sina defekter.

Utan att känna mig så har du rätt, dom som känner mig privat vet att jag inte är en kappvändare eller snackar skit. Det är lite en del av mig kan man säga. Men bra försök att skapa rykten 😂😂😂

Hon läste upp ett mess från en som hette Pigpelt (noll följare ). I messet stod det bl a förlåt och önskan om att gammalt skulle glömmas, nystart typ. Även erbjudande om att betala surf.

Emelie var först tveksam, men senare jättetacksam.

Du Pigpelt verkar ha någon som driver med dig ( och även Emelie ).
2024-03-24, 08:27
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Hon läste upp ett mess från en som hette Pigpelt (noll följare ). I messet stod det bl a förlåt och önskan om att gammalt skulle glömmas, nystart typ. Även erbjudande om att betala surf.

Emelie var först tveksam, men senare jättetacksam.

Du Pigpelt verkar ha någon som driver med dig ( och även Emelie ).

Hahaha herregud vad roligt 😂 lät säkert som jag formulerar mig med 🤭
Visade hon meddelandet med? Tänker annars att hon såg effekten av klandervärd, så hon försökte kasta mig under bussen själv med en satmara plan🖕😂
2024-03-24, 08:27
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:

Fortsätt du köra ditt race!!
Skåpet kan fortsätta lura folk på pengar. Tragiskt att det finns så många i samhället som swishar henne! Hela tiktok är ju fullt med bevis på att hon aldrig betalar tillbaka
2024-03-24, 08:29
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Hahaha herregud vad roligt 😂 lät säkert som jag formulerar mig med 🤭
Visade hon meddelandet med? Tänker annars att hon såg effekten av klandervärd, så hon försökte kasta mig under bussen själv med en satmara plan🖕😂

Hon visade det inte, men hon läste upp det. Du gjorde hennes dag, det framgick tydligt.

Hon förklarade även för tittarna att du skrivit massa elakt om henne här. Såååå tacksam att ni nu var vänner.
2024-03-24, 10:20
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Hon visade det inte, men hon läste upp det. Du gjorde hennes dag, det framgick tydligt.

Hon förklarade även för tittarna att du skrivit massa elakt om henne här. Såååå tacksam att ni nu var vänner.

Haha ja du vilken jävla mupp hon är, det är förmodligen hennes egna påhitt för att skapa en hatstorm emot mig😂

Kul att hon använder sig själv som den triggande punkten.
2024-03-24, 10:20
Medlem
Förvaltarskapets upphörande - förvaltaren ville inte ha med Bumbi att göra - försökte visst hoppa av tidigare men det accepterade inte tingsrätten - då gäller det att hitta på en gemensam story för att få tingsrättens accept
2024-03-24, 10:40
Medlem
Vissa skriver att hennes hyra inte är betald. Vet ni det säkert? Hon själv säger ju att det drogs på autogiro. Hade varit kul att se bevis på nåt av det.
2024-03-24, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katlass
Vissa skriver att hennes hyra inte är betald. Vet ni det säkert? Hon själv säger ju att det drogs på autogiro. Hade varit kul att se bevis på nåt av det.
Den är inte betald. Hon spelade upp allt Den natten.
2024-03-24, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaudJerker
Den är inte betald. Hon spelade upp allt Den natten.
Alla räkningar var inlagda att betalas den 19de så dom drogs den 19de.
2024-03-24, 14:28
Medlem
Citat:
Nej nej, enligt Bumbi inga lån. Och i hennes lives verkar det faktiskt vara gåvor, för ingen av de som swishade ville ha pengarna tillbaka.

Det verkar som att folk roas av hennes galna personlighet ihop med spelandet.

Nä hon sa att hon skulle betala tillbaka alla eftersom att hon måste betala skatt för gåvor.
2024-03-24, 15:09
Medlem
Hej Bumbi jag hörde dom skickar dig 1 kronor och massor av andra små summor på swish!

Du veta att dom försöker få dit dig för penningtvätt igen!

Vilken bank tror du tar i mot dig om du tappar swish igen!

Skulle skratta ihjäl mig om du får börja med utbetalning via avi.

Jag såg klandervärds nya livestream eller ja en av döttrarna visade mig den.

Best regards
Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in