Citat:
Ursprungligen postat av
Mellandorkysand
Jag tycker att ni borde lägga ner att snacka skit om andras privatliv oavsett om personen är ihop med en kändis eller inte... Jag känner personen ifråga som ni kallar "sjukpensionären" och hon är världens snällaste kvinna. Och jag uppskattar inte att ni pratar illa om henne överhuvudtaget. Hon är lycklig med klimpen så låt dem vara lyckliga ifred!
Vi har fått följa exakt varje steg i deras relation i realtid, allt från hennes desperata bestämda utsträckta hand bokstavligen minuter efter att han blivit dumpad öppet på instagram och sen hur dom blev ihop efter några timmar och flyttade ihop efter en månad.
Jag är övertygad om att hon är jättesnäll, men hon har öppnat dörren för att bli lite av en profil och får ta analysen som kommer med det. Deras relation framstår ju ändå sund och som något som stöttas av folk även här på flashback jämfört med Ewe's helt sinnessjuka resa där hon beter sig som en 12-åring som blivit ihop med någon psykopat på Lunarstorm och skulle dedikera hela sitt liv till någon hon inte ens träffat.
Med det sagt får nog Klimpen+ ta en och annan pik, för det är ju faktiskt en rolig situation som uppstod där hon såg att han blivit dumpad och tog sin chans OMEDELBART för att fånga in honom likt en vilsen ko som blivit utkastad från sin bondgård. Där kom hon ridande med sitt lasso och han kunde gå från en famn till en annan antagligen utan att ens hinna sörja.
(Vilket kan få en att undra hur sund grunden för relationen är, om inte för mycket av grunden kommer vara byggd på tröst)