Citat:
Killen har ingen kriminell bakgrund - men varför har man inte kollat upp den vita kvinnans son som också var med och blev visiterad?Bagartorp - kontrollerades 3 x på 40 min - mamzen arg.
OBS Mamzen är negress från typ Eritrea/Etiopien.
När polisen stoppar bilar - utom vid kontroller där merparten stoppas o kontrolleras - så skall
detta dokumenteras.
När det gäller kroppsvisitationer som är ett omfattande ingrepp skall dessa dokumenteras.
3 x på 40 min är polistrack o polisövergrepp - men mer skall det blir för gossen enligt uttalande polis.
Kommer detta att fortsätta lär polisens visitationsrätter begränsas.
Tycker Ni detta är OK - är detta lagligt - Einmal Kann Keinmal Sein Aber Dreimal.
Luktar razze tycker jag som själv är både razze o homofob.
Vad borde polisen göra åt denna utsatta familj - svar ge dom en BR på Strandvägen.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/sharons-son-kontrollerades-av-polis-tre-ganger-pa-vag-till-fotbollstraningen
HAMNADE FEL - MOD VAR VÄNLIG FLYTTA TILL BROTT O BROTTSBEKÄMPNING DÄR JAG TRODDE JAG PUBLICERA TRÅDEN
OBS Mamzen är negress från typ Eritrea/Etiopien.
När polisen stoppar bilar - utom vid kontroller där merparten stoppas o kontrolleras - så skall
detta dokumenteras.
När det gäller kroppsvisitationer som är ett omfattande ingrepp skall dessa dokumenteras.
3 x på 40 min är polistrack o polisövergrepp - men mer skall det blir för gossen enligt uttalande polis.
Kommer detta att fortsätta lär polisens visitationsrätter begränsas.
Tycker Ni detta är OK - är detta lagligt - Einmal Kann Keinmal Sein Aber Dreimal.
Luktar razze tycker jag som själv är både razze o homofob.
Vad borde polisen göra åt denna utsatta familj - svar ge dom en BR på Strandvägen.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/sharons-son-kontrollerades-av-polis-tre-ganger-pa-vag-till-fotbollstraningen
HAMNADE FEL - MOD VAR VÄNLIG FLYTTA TILL BROTT O BROTTSBEKÄMPNING DÄR JAG TRODDE JAG PUBLICERA TRÅDEN
Övriga som var med i gänget - hur såg deras bakgrund ut?
Killen som reportern lyfter fram var ju inte ensam om att visiteras - det handlade ju om flera killar, varav två av mammorna finns med i reportaget.
Mammornas idé om "fältassistenter" som ungdomarna kan "anförtro sig till" är ju ganska skrattretande.
Vilken kriminell unge skulle vädra det med en fältassistent?