Citat:
Ursprungligen postat av
The-Servant
Och?
Fakta: Sverige trampar på folks rättigheter utan vare sig fog eller skälig misstanke om brott. Fakta.
Resultat = krig.
Det är analysen.
Om en liknelse skall ha bäring så bör den träffa rätt omständigheter, det misslyckades du med totalt.
Jag rekommenderar att du tar ledigt från internet någon månad och vandrar i skog och mark, skulle inte det hjälpa mot vanföreställningar så finns medicinsk professionell hjälp att få - samtalsterapi och medicinering.
Att polisen kan punktmarkera orten-kids gör det förhoppningsvis mindre attraktivt att spendera sitt liv att förstöra det svenska samhället med skräpkultur, vapen och droger.
Jag har många gånger blivit stoppad av polisen för exv fordonskontroll eller stoppad av tullen på väg in i landet. Jag ser inte att det är ett problem eller övergrepp på mig som person. Vad resultatet är att fulla människor i trafikfarliga bilar försvinner från vägarna och att kanske någon mängd droger hamnar hos tullen ist för i vårt samhälle.
Är det inte lite infantilt att tycka ”Fuck the police”?! Detta är inte LA på -90 talet eller för den delen sent 30-tal i nazi-Tyskland.