2024-03-24, 01:44
Medlem
Är folk allvarliga? Detta låter som en vanlig anekdot från barndomen. Luder som låter grabbarna i kvarteret doppa lite.
Citera
2024-03-24, 01:51
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vilken jävla dåre. Pratar om en gruppvåldtäkt som han med nöje deltog i som barn.

Skulle knappast kalla det för gruppvåldtäkt. Isåfall var det tjejen som stod för våldtäkten då hon var äldre.
Citera
2024-03-24, 01:54
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Såg klippet nu. Han nämner inget om sin ålder. Bara " vi var små, innan man tog droger".

Skulle tippa på att han var 12+.

Han säger till Aftonbladet att han var 7-8 år.
Citera
2024-03-24, 02:19
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmilton
Jaha du är sån där hen som inbillar sig att könen är lika. Sådana som dig går det inte att diskutera med.
Förstår inte, läste du inte hela? Jag säger ju precis tvärtom, det är skillnad på könen och både vi och media tycker det.
Citera
2024-03-24, 02:21
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Att de skulle ha varit under 15 år är ju en efterhandskonstruktion. I hans berättelse var de "unga". Först när filmen spridits på internet och folk reagerade påstod han att han var 7-8 och tjejen 15 år.
Nej det vet jag inget om, om egentligen kanske inte du heller. På något sätt får ju hans version väga tyngre än vad vi misstänker är mer sanningsenlig version. Det bästa hade ju varit om kvinnan också delat sin version.

Som det är nu får man ju utgå från att de var 7-8 år men kan ha varit äldre.
Citera
2024-03-24, 02:27
Medlem
Vem fan tänker på att knulla när man är 7-8 år? Finns säkert men knappast så vanligt.
Men hoppas flickan mådde bra efter.
Citera
2024-03-24, 02:30
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Så du tycker det är trovärdigt att han berättar en historia men den ändras när han får backlash? Oavsett om han var 8 eller 28 så är det ju bevis på are han är körd i huvudet. Var han 28 år så var det sjukt att tjata till sig sex från någon som inte vill och var han 8 år så var det sjukt för det var våldtäkt mot barn. Det är oavsett inte en skön historia från uppväxten med brorsorna i orten. Jag har inte någonstans påstått att han är en våldtäktsman. Det känns lite alarmistiskt.

På vilket sätt har han ändrat den? Att han inte nämnde exakt ålder i den ursprungliga intervjun? Han sa ju att de var unga, vilket man är om man är 7-8 år.
Citera
2024-03-24, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
På vilket sätt har han ändrat den? Att han inte nämnde exakt ålder i den ursprungliga intervjun? Han sa ju att de var unga, vilket man är om man är 7-8 år.
Vet inte om du är ett pedofilas eller något!. Flickan var ung! Dogge och hans polare om det nu stämmer 7-8år, dvs barn!
Citera
2024-03-24, 02:52
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Vet inte om du är ett pedofilas eller något!. Flickan var ung! Dogge och hans polare om det nu stämmer 7-8år, dvs barn!

Hur är jag pedofil för att jag konstaterar att man är ung när man är 7-8 år? Det jag ville säga var att det ena inte utesluter det andra. Att han säger att de var unga i Youtubeintervjun behöver inte motsäga att han senare säger att de var 7-8 år.
Citera
2024-03-24, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Hur är jag pedofil för att jag konstaterar att man är ung när man är 7-8 år? Det jag ville säga var att det ena inte utesluter det andra. Att han säger att de var unga i Youtubeintervjun behöver inte motsäga att han senare säger att de var 7-8 år.
Man är inte ung när man är 7-8 år utan man är ett barn! Det är mitt konsterande.
Citera
2024-03-24, 03:31
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Man är inte ung när man är 7-8 år utan man är ett barn! Det är mitt konsterande.

Barn är alltid unga, men man är inte nödvändigtvis barn bara för att man är ung.
Citera
2024-03-24, 04:05
Medlem
mrmiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necris
Förstår inte, läste du inte hela? Jag säger ju precis tvärtom, det är skillnad på könen och både vi och media tycker det.
Du är så efterbliven att det blir humoristiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in