2024-03-23, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Sjukt osmart att börja dra anekdoter om gangbangs, det är som när Ola Rapace försökte skryta om att han suttit en vecka i en knarkarkvart i Bagis och skjutit heroin. Ridå direkt.
Extremt efterblivet, Dogge har verkligen tappat det.
Citera
2024-03-23, 20:01
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenEvigeSvennen
Doggan alltså När jag såg honom medverka på reklamen för OKQ8 "Korv på köpet", så var det nog det mest patetiska jag har sett. Han borde dra sig tillbaka från offentligheten så att pinsamheterna upphör.

Ja, visst är det jobbigt när media upplåter plats åt invandrare?
Citera
2024-03-23, 20:15
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EldoradoBakpulver
Hahahaha. Hörru Tjorven, hur många damer har du fått doppa i ditt liv? Tråkigt att du inte har något skönt minne från ungdomen. 😘

Noll damer eftersom jag är en heterosexuell kvinna, du då Westerman?
Citera
2024-03-23, 20:24
Medlem
Panzeradlers avatar
En 15-åring som har sex med andra barn i åldern sju till elva är det något fel på. Antingen vsr det någon som på den tiden gick i särskola eller så var det en individ med pedofila dragningar.

Att Dogge berättar det som ett härligt minne är ju snarare ett sätt att trivialisera det faktum att händelsen är att se som både stört och sorgligt.
Citera
2024-03-23, 20:33
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Att man är kåt är en sak. Att man fantiserar om gangbangs eller liknande är en sak. Att som kvinna/flicka utsätta sig för flera män samtidigt i ett tält i en skog vid 15 års ålder är något helt annat.
Om du vore kvinna hade du vetat att man lär sig redan i 10 års åldern att akta sig för män. Så av den enkla anledningen vet jag att de flesta kvinnor inte utsätter sig för en sån situation självmant och speciellt inte en 15åring. Sen kan du hitta på massa saker som du tror bäst du vill.

Män? Det var ju småpojkar i 7-8 års åldern. Nu får du nog städa till dig och sluta låta som en redig moralkärring.
Citera
2024-03-23, 21:00
Medlem
COYBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svet-Landa
Jag vet inte vad man ska göra. Jag sneglar lite på din avatar, om du tillåter. Schysst t-shirt...
Don efter person.

OM han tyckte detta var en grej att tvunget prata om offentligt så kunde han problematiseratndet något. Typ "det var så sjukt så man nästan bara kan skratta åt det idag, men man undrar ju hur bra tjejen mådde som ville göra såhär med småpojkar eller om det var någon av de inblandade som kände ett grupptryck att göra saker man kanske egentligen inte ville".
Citera
2024-03-23, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzeradler
Män? Det var ju småpojkar i 7-8 års åldern. Nu får du nog städa till dig och sluta låta som en redig moralkärring.

Hur kan vi veta om Dogge är en trovärdig källa, gällande pojkarnas och flickans åldrar vid tillfället?
Citera
2024-03-23, 21:30
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mastebarasaga
Hur kan vi veta om Dogge är en trovärdig källa, gällande pojkarnas och flickans åldrar vid tillfället?

Utgå du ifrån det narrativ som är gällande, dvs Doggea berättelse, tills dess att annan fakta kommer fram. Ditt sätt att resonera på är infantilt.
Citera
2024-03-23, 21:33
Medlem
Doodis avatar
Så han menar alltså att han blev av med oskulden som 7-åring, förutsatt att han inte hade haft samlag som 0-6 år gammal? Tillåt mig att inte tro ett skit på det. Om det ligger någon sanning i historian så skulle jag slå vad om ganska mycket pengar att han och hans vänner var jämngamla med flickan. Inte osannolikt att hans vänner till och med var äldre, men att han var någon årskull yngre.

Han som alltid är så vettig och intelligent annars. 🤥😏
Citera
2024-03-23, 21:36
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzeradler
Det är väl det där som skaver lite i hela historien. Sju åttaåriga pojkar har ingen sexdrift. Möjligen kan man tänka sig att de fick känna lite på hennes pattar eller nåt. Samlag kan det knappast ha varit frågan om.
Det finns en fantastisk italitensk film av Fellini som heter Amcord. Där springer en liten pojke till tobaksaffären varje dag för att få en skymt av tobakskvinnans enorma pattar. En dag stänger hon butiken och lyfter upp pojken och kör hans huvud mellan sina pattar. Sen får han gå hem med ett minne för livet. Det känns mer som det var något på den nivån.
Citera
2024-03-23, 21:54
Medlem
mrmiltons avatar
Mängden håriga apor från öster och väster som skriver här är överraskande. Våldtäktsapor som försvarar att den där smutsiga svartskallen petade in sin penis redan i lågstadiet är otroligt. Ville hon ha en cykel på köpet?
Citera
2024-03-23, 22:10
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Efter en intervju på Youtube får nu artisten hård kritik på Sociala medier.
Kända Profiler rasar mot Dogge efter de sett Intervjun.

Intervjun:
https://www.youtube.com/watch?v=a57xxmbPUi4

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/y6LMrJ/dogge-doggelito-far-kritik-berattar-om-sex-med-en-tjej-i-ett-talt-hon-ville

Vad säger ni?

Har Dogge några hjärnceller överhuvudtaget?
Har du någon tid till avsnittet i videon där han berättar historien? Videon är nästan en timma lång, så jag pallar inte att kolla igenom hela, heh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in