Citat:
Ursprungligen postat av
Fummy
Nu förstår jag inte vad du snackar om, anser du att suspensoarer inte är tillräckligt hårda och stryktåliga?
Det är du som klagar på designen så hur har du tänkt att de ska vara designade egentligen?
Det är supporten som är problemet men det fattar du väl för fan? Elastiska band som gör att hela suspensoaren kan bli intryckt.
Har du öht haft på dig en suspensoar och fått en smäll?
Jag anser och vet att suspensoarer (suspensoar är ett annat ord för pungskydd och det ska skydda båda snopp och testiklar (testiklar är bollarna)) är för svaga och att man skall ha på sig en suspensoar som HELT OCH HÅLLET skyddar snopp och bollar och om man får en träff på suspensoaren (spark, hockey skott, tackling, fotboll osv (osv är en förkortning och betyder och så vidare och betyder att det är sådana grejer som det och liknande)) så skall det inte kännas det dugg! Det ska vara helt smärtfritt och snopp och bollar ska inte träffas!
Jag har ingen aning om hur det ska skapas däremot så är det väl för fan inte så jävla svårt att komma på? Speciellt inte om man jobbar med sådant/vet att behovet finns för något som är så jävla farligt.
Tänker väl att man kan ha en stor (stor menar jag inte gigantiskt däremot så att det inte känns) metallplatta eller något sådant och sedan mjukt material innanför.
Och nej rörligheten minskar inte.
Ja jag har haft på mig en suspensoar och nej det har aldrig hindrat min rörlighet någonsin. Den behöver ju inte vara stor.