2024-03-23, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Dumpen har lagt ut någon Fup på #119 tydligen. Det som är intressant är att man kan läsa chattloggar i fupen och ser även bilder som skickas sinsemellan på vad jag antar är Sara?! Rediga hängtuttar har hon iaf
Spara FUP innan du skriver här. Sara har nu insett misstaget och raderat den
Citera
2024-03-23, 11:13
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338

Är väl bara att begära ut den från tingsrätt. Går väl göra via mail nuförtiden?!
Citera
2024-03-23, 11:56
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Finns tidsangivelser för SMS och raderandet av KIK?

Rättelse: Jo, det finns det. Alla tiderna ligger på Dumpen.se med screenshot på sms:et. Och det var Snapchat och inte KIK som jag skrev. Men de har alltså SMS:at honom 10:24 och 10:26 försvinner han från chatten:

"Chattandet fortsatte att sent in på natten och sedan på morgonen den 17/2:

08.33 frågar barnet om mannen har Snap.

Han svarar ja, och hon lägger till honom.

08.46 lägger han till barnet på Snap

Vi bestämmer oss för att bryta chatten, försöka nå honom i telefon och informera arbetsgivare då han arbetar som lärare.

10.24 skickar vi ett SMS till hans telefonnummer om att Dumpen vill diskutera hans loggar.

2 minuter senare, vid 10.26 tar han bort barnet från Snapchat."

Om han nu skulle vara oskyldig och utsatt för en komplott så är det ju märkligt att dubbelgångaren inte bara har fått tag på hans gamla jobbmobil med hans gamla Snapchatt-konto, utan även vet vad han får för SMS till sin egna, aktiva mobiltelefon. En riktigt lögnaktig psykopat-pedofil...
Senast redigerad av Wotan 2024-03-23 kl. 12:00.
Citera
2024-03-23, 12:02
Medlem
Citat:

Förundersökningen finns här: https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/03/Thomas.pdf Eller menar du att bara hängtuttarna har raderats? Har inte orkat leta upp tanttuttarna, är sådär måttligt intrresserad.

Citera
2024-03-23, 12:49
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Nån hade rätt angående Piteå.
Bra fångst!
https://dumpen.se/2024/03/22/gaddor-finns-aven-pa-aldreboende-napp-394-pitea/Vad ska du med dem till Pankan?

Under dessa år du har klagat på att Dumpen bara vågar fånga svenskar gäddor. Nu har du en hel topp 10-lista. Tänk om ni kan bli bästa vänner?
Inte jag som klagat på att det är infödda, däremot att det bara är män. Jag litar inte på Dumpen, pga dumparna är i fel ordning. Är tidsangivelserna 3 minuter eller mer fel så faller Dumpens argument.
Citera
2024-03-23, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Förundersökningen finns här: https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/03/Thomas.pdf Eller menar du att bara hängtuttarna har raderats? Har inte orkat leta upp tanttuttarna, är sådär måttligt intrresserad.

Nu har "någon" maskat bilderna i FUPen. Jaja, det får väl bli ett samtal till tingsrätten på måndag
Citera
2024-03-23, 12:51
Medlem
De typ tio senaste gäddorna i rad har samtliga varit invandrare (och fula som stryk). Var är alla muppar som påstår att bara svenskar åker dit på dumpen?
Senast redigerad av Geigerzehler 2024-03-23 kl. 12:54.
Citera
2024-03-23, 12:52
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Rättelse: Jo, det finns det. Alla tiderna ligger på Dumpen.se med screenshot på sms:et. Och det var Snapchat och inte KIK som jag skrev. Men de har alltså SMS:at honom 10:24 och 10:26 försvinner han från chatten:

"Chattandet fortsatte att sent in på natten och sedan på morgonen den 17/2:

08.33 frågar barnet om mannen har Snap.

Han svarar ja, och hon lägger till honom.

08.46 lägger han till barnet på Snap

Vi bestämmer oss för att bryta chatten, försöka nå honom i telefon och informera arbetsgivare då han arbetar som lärare.

10.24 skickar vi ett SMS till hans telefonnummer om att Dumpen vill diskutera hans loggar.

2 minuter senare, vid 10.26 tar han bort barnet från Snapchat."

Om han nu skulle vara oskyldig och utsatt för en komplott så är det ju märkligt att dubbelgångaren inte bara har fått tag på hans gamla jobbmobil med hans gamla Snapchatt-konto, utan även vet vad han får för SMS till sin egna, aktiva mobiltelefon. En riktigt lögnaktig psykopat-pedofil...
Kan man se när någon avslutar sitt konto, på minuten?
Citera
2024-03-23, 12:57
Medlem
Citat:
Nu har "någon" maskat bilderna i FUPen. Jaja, det får väl bli ett samtal till tingsrätten på måndag

Glöm inte att dela med dig av dina fynd!
Citera
2024-03-23, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Om man skulle försöka sig på en rebus på #395 då. Lite krångligt eftersom han har ett namn jag (de flesta antar jag) inte associerar med så mycket.

Förnamn: _ _ _ _ _ första delen av namnet på en stad i norra Etiopien, huvudstad i Amhararegionen

Efternamnet tar jag i tre led: _ _ _ _ _ _ _ _ åtta bokstäver och den första är den ovanliga bokstaven som kommer efter P

bokstav 2 - 5: Ouattara Mohammed som nyligen spelade fotboll i Hammarby heter detta i förnamn

bokstav 6 - 8: Göteborgshumor! Kals fruga heter så

Födelsedatum: Samma som dödsdatumet för skådespelaren John Loder

Stämmer det att han gifte sig för 10 dagar sen?
Citera
2024-03-23, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Jag var tveksam från publiceringen av #394 och tänkte att han kunde vara oskyldig (utsatt för en komplott/någon annan chattade med hans namn och bilder), ända fram tills för en stund sedan när jag gick in och läste vad han skrivit själv här. Faktumet att KIK-kontot stängdes ner precis efter att Dumpen sms:at den riktige R:s telefon, sammantaget med allt han skrivit här så framstår han som MER skyldig än innan.

Dessutom, Dumpen hade kontakt med gäddan 16/2 i chatten, 17/2 kontaktar de R och KIK-kontot stängs av och den 26/2 skaffar han ett Flashback-konto. Detta Flashback-konto skriver inget förrän morgonen efter publiceringen. Han har alltså skaffat ett konto och lurkat här för att kunna skriva och rentvå sig direkt han publiceras. När det inte funkade så blev det radiotystnad.

Det är som en forensisk undersökning av en desperat människas handlingar från 16 /2 till 22/3. Han har tänkt rätt, men gjort fel. Varje handling har fått honom att framstå mer skyldig, men raderandet av KIK-kontot två minuter efter Dumpens SMS till hans RIKTIGA telefon är mest graverande. Folkdomstolen utsaga: Skyldig.

När ska ni fatta att Dumpen inte publicerar något om de inte har bekräftat vem den skyldige är…?

Ingen på Dumpen är ”oskyldig”.
Citera
2024-03-23, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estag4354
Jag trodde jag skulle få civiliserade frågor från er, och det har jag fått men det är en hel del andra som är rätt grova i sitt språk som kontaktar mig.

Jag väntar på lite instanser och tar det därifrån. Det finns många vägar att gå. Många har nämt polis och förtal samt ETC. Tackar för förslagen, och loggar ut nu

ETC kommer inte skriva något eftersom du är SKYLDIG och det finns heller inga besvärande omständigheter.

Sök hjälp i stället ditt manipulativa as.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in