2024-03-23, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Om man skulle försöka sig på en rebus på #395 då. Lite krångligt eftersom han har ett namn jag (de flesta antar jag) inte associerar med så mycket.

Förnamn: _ _ _ _ _ första delen av namnet på en stad i norra Etiopien, huvudstad i Amhararegionen

Efternamnet tar jag i tre led: _ _ _ _ _ _ _ _ åtta bokstäver och den första är den ovanliga bokstaven som kommer efter P

bokstav 2 - 5: Ouattara Mohammed som nyligen spelade fotboll i Hammarby heter detta i förnamn

bokstav 6 - 8: Göteborgshumor! Kals fruga heter så

Födelsedatum: Samma som dödsdatumet för skådespelaren John Loder

Stämmer det att han gifte sig för 10 dagar sen?
Citera
2024-03-23, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Jag var tveksam från publiceringen av #394 och tänkte att han kunde vara oskyldig (utsatt för en komplott/någon annan chattade med hans namn och bilder), ända fram tills för en stund sedan när jag gick in och läste vad han skrivit själv här. Faktumet att KIK-kontot stängdes ner precis efter att Dumpen sms:at den riktige R:s telefon, sammantaget med allt han skrivit här så framstår han som MER skyldig än innan.

Dessutom, Dumpen hade kontakt med gäddan 16/2 i chatten, 17/2 kontaktar de R och KIK-kontot stängs av och den 26/2 skaffar han ett Flashback-konto. Detta Flashback-konto skriver inget förrän morgonen efter publiceringen. Han har alltså skaffat ett konto och lurkat här för att kunna skriva och rentvå sig direkt han publiceras. När det inte funkade så blev det radiotystnad.

Det är som en forensisk undersökning av en desperat människas handlingar från 16 /2 till 22/3. Han har tänkt rätt, men gjort fel. Varje handling har fått honom att framstå mer skyldig, men raderandet av KIK-kontot två minuter efter Dumpens SMS till hans RIKTIGA telefon är mest graverande. Folkdomstolen utsaga: Skyldig.

När ska ni fatta att Dumpen inte publicerar något om de inte har bekräftat vem den skyldige är…?

Ingen på Dumpen är ”oskyldig”.
Citera
2024-03-23, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estag4354
Jag trodde jag skulle få civiliserade frågor från er, och det har jag fått men det är en hel del andra som är rätt grova i sitt språk som kontaktar mig.

Jag väntar på lite instanser och tar det därifrån. Det finns många vägar att gå. Många har nämt polis och förtal samt ETC. Tackar för förslagen, och loggar ut nu

ETC kommer inte skriva något eftersom du är SKYLDIG och det finns heller inga besvärande omständigheter.

Sök hjälp i stället ditt manipulativa as.
Citera
2024-03-23, 13:52
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
ETC kommer inte skriva något eftersom du är SKYLDIG och det finns heller inga besvärande omständigheter.

Sök hjälp i stället ditt manipulativa as.

Är det någon särskild "vårdinrättning" du kan rekommendera måntro..
Citera
2024-03-23, 15:50
Medlem
Citat:
Jag var tveksam från publiceringen av #394 och tänkte att han kunde vara oskyldig (utsatt för en komplott/någon annan chattade med hans namn och bilder), ända fram tills för en stund sedan när jag gick in och läste vad han skrivit själv här. Faktumet att KIK-kontot stängdes ner precis efter att Dumpen sms:at den riktige R:s telefon, sammantaget med allt han skrivit här så framstår han som MER skyldig än innan.

Dessutom, Dumpen hade kontakt med gäddan 16/2 i chatten, 17/2 kontaktar de R och KIK-kontot stängs av och den 26/2 skaffar han ett Flashback-konto. Detta Flashback-konto skriver inget förrän morgonen efter publiceringen. Han har alltså skaffat ett konto och lurkat här för att kunna skriva och rentvå sig direkt han publiceras. När det inte funkade så blev det radiotystnad.

Det är som en forensisk undersökning av en desperat människas handlingar från 16 /2 till 22/3. Han har tänkt rätt, men gjort fel. Varje handling har fått honom att framstå mer skyldig, men raderandet av KIK-kontot två minuter efter Dumpens SMS till hans RIKTIGA telefon är mest graverande. Folkdomstolen utsaga: Skyldig.

Han är 100% skyldig, dumpen publicerar inte någon om det inte är vattentätt. Väldigt ofta finns det mycket eller väldigt mycket information som dumpen inte går ut med. Publiceringen är vattentät.
Citera
2024-03-23, 17:55
Avstängd
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
När ska ni fatta att Dumpen inte publicerar något om de inte har bekräftat vem den skyldige är…?

Ingen på Dumpen är ”oskyldig”.

Det är nog så, ja. Var först tveksam till denne #394, men så fort han började skriva här så insåg man att han är skyldig.
Citera
2024-03-23, 18:30
Medlem
Citat:
Jag vet inte, jag har inte Snapchat eftersom jag varken är ett barn eller en pedofil.

Det är nästan det konstigaste med alla gäddor. Efter flera år av Dumpens uthängningar så finns det fortfarande snubbar som hänger på KiK och Snap. Fattar de inte att det är dumt? Lever de i en bubbla?

Jävla tur att jag träffade frugan innan det fanns smartphones, dejtingappar osv. Känns som ett jävla träsk som man kan fastna i om man får mersmak för sexchattandet.
Citera
2024-03-23, 18:56
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Det som är det värsta med denna skäggbabbe är att hans tjej jobbar som barnsjuksköterska på familjecentralen i Strängnäs. Tänk er själva när han hämtar tjejen på jobbet och han smiter in på muggen för att dra en ronk när han får se barnen som kommer ut från hennes mottagningsrum. Någon borde granska hans uppehållstillstånd i Sverige. Hans agerande är helt klart föremål för utvisning och återvandring till hans hemland så hans fru kan skaffa en pursvensk kille som inte tänder på barn.
Fatta vad hans svärföräldrar får vatten på kvarnen nu. De har ju varit misstänksamma mot babben många gånger. "Vad var det vi sa, Ellinor". Tragikomiskt.

*Ellinor heter egentligen något annat.
Citera
2024-03-23, 18:56
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Stämmer det att han gifte sig för 10 dagar sen?

Jag vet inte. Var har du fått infon att han nyligen gift sig? #395
Citera
2024-03-23, 19:01
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Fatta vad hans svärföräldrar får vatten på kvarnen nu. De har ju varit misstänksamma mot babben många gånger. "Vad var det vi sa, Ellinor". Tragikomiskt.

*Ellinor heter egentligen något annat.

Hur vet du att dom varit det?!
Citera
2024-03-23, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag vet inte. Var har du fått infon att han nyligen gift sig? #395

Om jag löst rebusen rätt så står det på Ratsit.

~ B**** är gift. De gifte sig den 13 mars 2024 och har varit gifta sammanlagt 11 dagar. ~
Citera
2024-03-23, 19:39
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Det är nästan det konstigaste med alla gäddor. Efter flera år av Dumpens uthängningar så finns det fortfarande snubbar som hänger på KiK och Snap. Fattar de inte att det är dumt? Lever de i en bubbla?

Jävla tur att jag träffade frugan innan det fanns smartphones, dejtingappar osv. Känns som ett jävla träsk som man kan fastna i om man får mersmak för sexchattandet.
Hm...en högst bekymrande och ytterst opassande kommentar. Vad hade du gjort om du träffat frugan efter att all denna förnämliga teknik du nämner blivit tillgänglig? Skulle hon ha räddat dej ur det där träsket där man "får mersmak för sexchattandet" du refererar till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in