2024-03-22, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Det här med att skicka kukbilder till sin fru. Vem gör ens det..?
Jag kanske är en tråkig typ, men har aldrig ens tänkt tanken. Blir lite förvånad över frågeställningen "har han, eller har han inte, skickat till frun". Frågeställningen borde vara: Varför, och hur rimligt vore det, att någon skulle skicka kukbild till sin partner sedan flera år?
Vilken värld lever du i om du tror det är ovanligt att skicka nudes till varandra i en relation? Du låter som en incel som aldrig haft varken partner eller ett bra sexliv med någon som attraheras av dig. Du kan omöjligt vara under 60?

Gällande #394 så ska det bli spännande att se vad för "bevis" han har att lägga fram för att rentvå sig själv.
Citera
2024-03-22, 16:27
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Nu är du i tråden där vi bara ska diskutera gäddorna.
Vill du påstå att gädda #394 har fått sitt konto kapat och att nån snott livetagna bilder på honom samt lyckas lura honom till den plats kaparen stämt träff med barnet vid exakt rätt tidpunkt?
Eller…
Vill du bara snacka rent hypotetiskt så får du gå till den andra tråden för här är det helt OT.

Gädda 394 dök aldrig upp för någon träff.
Citera
2024-03-22, 16:31
Medlem
brittastinas avatar
Citat från Pt:

Det var under helgen som Dumpen konfronterade en anställd på ett särskilt boende i Piteå kommun som planerade att träffa vad han trodde var en 14-årig flicka för sex. I stället mötte han Sara Nilsson och Patrik Sjöberg som ligger bakom sajten som avslöjar personer som vill förgripa sig sexuellt på barn under 15 år.

– Han bjöd in flickan till äldreboendet och de skulle ha sex på avdelningen. Vi mötte upp honom utanför boendet och hans förklaring var att han var så kåt, säger Sara Nilsson,

Vem är det och vilket boende?
Citera
2024-03-22, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Nej, jag läste ikapp och såg det senare i tråden.
Citera
2024-03-22, 17:13
Medlem
En polis som undkom dumpen och inte dök upp på platsen, blir nu åtalad för dataintrång och tjänstefel. Satt och tittade genom hemliga kameror, för att undvika dumpen.
Citera
2024-03-22, 17:21
Medlem
eldrattans avatar
Dumpen har lagt ut någon Fup på #119 tydligen. Det som är intressant är att man kan läsa chattloggar i fupen och ser även bilder som skickas sinsemellan på vad jag antar är Sara?! Rediga hängtuttar har hon iaf
Citera
2024-03-22, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Som jag skrev tidigare, jag läste det först efter jag skrev inlägget.
Citera
2024-03-22, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brittastina
Citat från Pt:

Det var under helgen som Dumpen konfronterade en anställd på ett särskilt boende i Piteå kommun som planerade att träffa vad han trodde var en 14-årig flicka för sex. I stället mötte han Sara Nilsson och Patrik Sjöberg som ligger bakom sajten som avslöjar personer som vill förgripa sig sexuellt på barn under 15 år.

– Han bjöd in flickan till äldreboendet och de skulle ha sex på avdelningen. Vi mötte upp honom utanför boendet och hans förklaring var att han var så kåt, säger Sara Nilsson,

Vem är det och vilket boende?
Enligt rykten ska det vara Berggårdens äldreboende i närheten av Acusticum. Men som sagt, obekräftat rykte.
Citera
2024-03-22, 17:33
Medlem
#395 Piteågäddan publicerad!

Gäddan: ”-Jag är ensam”
Dumpen ”- Är du helt ensam på hela stället?”
Reklamen från Impulskollen: -Du är inte ensam!”
Citera
2024-03-22, 18:08
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
#395 Piteågäddan publicerad!

Gäddan: ”-Jag är ensam”
Dumpen ”- Är du helt ensam på hela stället?”
Reklamen från Impulskollen: -Du är inte ensam!”

Vilken stirrig blick #395 hade, ser ut som ögonen ska ploppa ut.
Citera
2024-03-22, 18:11
Medlem
exoticspices avatar
Sara: Du ska ta in barn på arbetsplatsen och våldta dem bland de gamla.

Han skulle inte bara våldta ett barn utan göra det när de boende ligger och sover på sina rum.

Det är mörkt ute så han jobbar säkert kväll och är ensam på avdelningen och ska hämta barnet på sin rast för att ha analsex i förrådet.
Citera
2024-03-22, 18:19
Medlem
Aragonis avatar
Någon som har namn på "pite"gäddan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in