2024-03-23, 08:38
Medlem
Förstår kritiken i viss mån. Att kalla det ett fint minne är ju rätt magstarkt.
Jag tycker dock att hela historien känns lite påhittad. Jag har inga bevis för det men något i historien och hur Dogge lägger fram det känns fejkat.
Citera
2024-03-23, 08:57
Avslutad
Om det nu stämmer att dom bara var 7-8 år och hon 15 år så är ju frågan vem som utnyttjade vem? Jag hade dock aldrig berättat en sådan historia så öppet och skrattat åt det hela.

Men säg att det handlade om en kille på 15 år som har sex med flera flickor i lågstadiet… Då hade det garanterat beskrivits som en våldtäkt av småflickor och inget annat. Ingen hade ens kommit på tanken då att få det till att yngsta barnen var förövarna.
Senast redigerad av sjelvefan 2024-03-23 kl. 09:00.
Citera
2024-03-23, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Han var sju/åtta år, nä dett tror jag inte på överhuvudtaget.

Han sa att han aldrig var inne i henne så vad är det du inte tror på överhuvudtaget? Och han sa att han var livrädd, så vad är det du inte tror på överhuvudtaget?
Citera
2024-03-23, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmilton
Så en grupp av barnblattar i lågstadiet tjatar till sig sex av en flicka i högstadieålder. Ett roligt minne tycker han. Så stört jävla trasigt att man nästan blir full i skratt över att han ser det som ett roligt minne. Sverige hade varit ett bättre land om de aldrig kommit hit, de verkar inte förstå det faktumet. De var starten på det vi ser nu.
Äh men för i helvete! Vi som växte upp 70-80-talet kan ju lätt relatera till sånt här. Vi misshandlade varandra, kränkte varandra, lekte sexlekar mm. Märks att många snöflingor/millennials reagerar på detta
Citera
2024-03-23, 09:21
Medlem
Megalogics avatar
Kanske om den där tjejen kommer fram och berättar sin version så kan man få en helhetsbild av situationen.

Fram tills dess är allt bara spekulationer.
Citera
2024-03-23, 09:28
Medlem
mrmiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
Äh men för i helvete! Vi som växte upp 70-80-talet kan ju lätt relatera till sånt här. Vi misshandlade varandra, kränkte varandra, lekte sexlekar mm. Märks att många snöflingor/millennials reagerar på detta
Jag växte upp då men ägnade mig inte i lågstadiet åt att tvinga flickor till sex via tjat. Om du dessutom inbillar dig att något blivit bättre eller mildare nu tror du helt fel.
Citera
2024-03-23, 09:34
Medlem
Twitterturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megalogic
Kanske om den där tjejen kommer fram och berättar sin version så kan man få en helhetsbild av situationen.

Fram tills dess är allt bara spekulationer.
Tror knappast någon tjej skulle erkänna att de agerat knulldocka åt ett gäng blattar.
Citera
2024-03-23, 09:49
Medlem
Man kommer nog inte få veta vad som stämmer eller inte i denna historia. Det kanske inte är så viktigt för oss andra som faktiskt inte var där. Men jag förstår inte riktigt att detta är en rolig historia som dyker upp i doges huvud som han vill dela med sig av flera decennier senare. Han kanske som liten inte kände att detta var något problem. Men det känns inte helt sunt att 15åringar och 7-8åringar gör detta.

Hade jag fått reda på att min 7-8 åriga son varit med om detta med en äldre tjej hade jag reagerar starkt men även om jag var förälder till en 15årig tjej med de erfarenheterna.
Citera
2024-03-23, 09:50
Medlem
Brmcs avatar
Är det ingen mer än jag som reagerar på att en farsa ska ha BRUTIT ARMEN på en av de som var med? Jag vet inte med er men mina föräldrar hade reagerat om jag kom hem med en bruten arm, och som barn var man inte bäst på att ljuga.

I call bullshit på storyn
Citera
2024-03-23, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Han sa att han aldrig var inne i henne så vad är det du inte tror på överhuvudtaget? Och han sa att han var livrädd, så vad är det du inte tror på överhuvudtaget?

Att det hela har hänt.
Citera
2024-03-23, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmilton
Jag växte upp då men ägnade mig inte i lågstadiet åt att tvinga flickor till sex via tjat. Om du dessutom inbillar dig att något blivit bättre eller mildare nu tror du helt fel.
Jag tror att jag tror helt rätt.
Dessutom, du tolkar nog Dogges historia helt fel.
Citera
2024-03-23, 10:06
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
Det fanns alltid några trasiga dampkids som testade gränser, men långt ifrån alla normala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in