2024-03-22, 20:39
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Nothing to see here, move on.

En märklig historia som man kanske inte ska berätta (Dogge är superskön, men kanske inte världens smartaste kommunikatör).

Det verkar närmast som alla var barn i detta läge, barn gör konstiga saker. Undrar mest hur en 7-åring kan "ha sex"?
Man trycker sig mot varandra och gnuggar sig som man sett vuxna göra. Det handlar alltså om torrjuckande. Vilket man fick sin del av i tidig tonår.
Citera
2024-03-22, 20:40
Medlem
Made.to.suffers avatar
En pedofiltjej som våldtog småpojkar. Spelar ingen roll om de tjatade på henne eller ej när det handlar om barn är de alltid barnen som blir utnyttjad även om alla är med på det.

Men personligen har jag svårt å tro Dogge han var nog inte 7-8år vid händelsen. Har svårt å tro att en förälder hade brutit armen av en 7årig pojke för att hans 15åriga dotter haft samlag med ett barn. Skulle gissa på 17-18år snarare än 7-8år.
Citera
2024-03-22, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Made.to.suffer
En pedofiltjej som våldtog småpojkar. Spelar ingen roll om de tjatade på henne eller ej när det handlar om barn är de alltid barnen som blir utnyttjad även om alla är med på det.

Men personligen har jag svårt å tro Dogge han var nog inte 7-8år vid händelsen. Har svårt å tro att en förälder hade brutit armen av en 7årig pojke för att hans 15åriga dotter haft samlag med ett barn. Skulle gissa på 17-18år snarare än 7-8år.
Så du tror inte att 7-åringar bygger tält i skogen för att ha sex med dubbel så gamla tjejer? Eller att 7-åringar tar sig själva till sjukhus och hälsar på sina kompisar?

Då är vi två.
Citera
2024-03-22, 20:56
Medlem
herrcarlssons avatar
Fan nivån på idioti i den här tråden känner ju inga gränser. Folk förväntar sig att en förortsunge på 7 år ska ha den typen av konsekvenstänk.. Klart den ungen inte har det. Det man kan undra är varför en folkkär artist inte har konsekvenstänk att vara tyst om en sådan här sak. Kan det vara för att han är en gammal rapparpundare från förorten månne? Han har med 100% sannolikhet gjort bra mycket värre saker, men har väl vett att hålla käften om det.
Detta är i övrigt en historia som utspelat sig tusentals gånger så väl som hos svennebananer i landsbygden som i förorten.

Nästa grej som folk kommer göra i trosorna över är väl att det kommer fram att den där juggen som gör spelreklam har knullat en däckad strippa. Vem hade kunnat ana det... Han som är så folkkär gammal yrkeskriminell.
Citera
2024-03-22, 20:59
Medlem
Ballcancers avatar
Det sjukaste är att alla i den här situationen har varit barn vid tillfället.
Att man tjatat på henne är ju våldtäkt. Att hon haft sex med mindreåriga är våldtäkt. Det är ju fel från alla håll. Också uppenbart att de troligtvis varit med om sexuella övergrepp i ung ålder (innan händelsen) då de ens visste vad sex var och NEJ. En 15 årig flicka vill inte ha sex med flera samtidigt. Det är inte normalt. Sen vet vi inte om pojkarna eller flickan haft någon annan diagnos som kan ha bidragit till situationen.
Att Dogge inte har reflekterat över detta är obehagligt.
Citera
2024-03-22, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrcarlsson
Fan nivån på idioti i den här tråden känner ju inga gränser. Folk förväntar sig att en förortsunge på 7 år ska ha den typen av konsekvenstänk.. Klart den ungen inte har det. Det man kan undra är varför en folkkär artist inte har konsekvenstänk att vara tyst om en sådan här sak. Kan det vara för att han är en gammal rapparpundare från förorten månne? Han har med 100% sannolikhet gjort bra mycket värre saker, men har väl vett att hålla käften om det.
Detta är i övrigt en historia som utspelat sig tusentals gånger så väl som hos svennebananer i landsbygden som i förorten.

Nästa grej som folk kommer göra i trosorna över är väl att det kommer fram att den där juggen som gör spelreklam har knullat en däckad strippa. Vem hade kunnat ana det... Han som är så folkkär gammal yrkeskriminell.

Jag håller med dig. Men det finns flera som kan faktiskt kan:

1) förstå att 8-10-åringar inte är kapabla att tänka moraliskt eftersom de inte lärt sig moral
2) lagstiftningen och moralen när Doggelito upplevde detta var helt annorlunda mot idag

Men det är många som inte kan hålla mer än en tanke i huvudet. Många håller "me too" och åsiktskorridorer i huvudet.

Om de kunde sluta tänka på det, och börja tänka lungt och sansat. Och vågar jag säga det. Tänka vuxet.
Senast redigerad av Spjutspetsen 2024-03-22 kl. 21:08.
Citera
2024-03-22, 21:17
Medlem
fulvodkas avatar
Vad exakt kritiseras han för?
Citera
2024-03-22, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Det sjukaste är att alla i den här situationen har varit barn vid tillfället.
Att man tjatat på henne är ju våldtäkt. Att hon haft sex med mindreåriga är våldtäkt. Det är ju fel från alla håll. Också uppenbart att de troligtvis varit med om sexuella övergrepp i ung ålder (innan händelsen) då de ens visste vad sex var och NEJ. En 15 årig flicka vill inte ha sex med flera samtidigt. Det är inte normalt. Sen vet vi inte om pojkarna eller flickan haft någon annan diagnos som kan ha bidragit till situationen.
Att Dogge inte har reflekterat över detta är obehagligt.
Sjukare än detta är din reflektion över detta. Tack och lov är du inte domare eller nämndeman. Eller är du det?

Du har fel på alla punkter här.

Vill en 15-årig flicka ha sex med flera samtidigt? Nej säger du. Kan du tala för alla flickor? Eller pratar du utifrån vad du tycker är "moraliskt"? "Det är inte normalt". Exakt, normalt enligt den gängse moralen och vad vi vuxna i Sverige vet. Men är det onormalt som i att det är skadlig, mentalt eller fysiskt. Eller är det moralen som tar skada? Flickan var äldre än pojkarna och verkar inte lidigt men under själva akten så det finns ingen indikationen att nåt varit "onormalt". Annat än att din egen moral blev kränkt. Jag underkänner detta helt och hållet! Sök efter mitt inlägg där jag sade att kompisar hade "klumpesnusk" (är det ett riktigt norsk ord, eller svorska) i 12-13-åldern.

"Sen vet vi inte om pojkarna eller flickan haft någon annan diagnos som kan ha bidragit till situationen." Detta är det värsta. När du inte fick till det med moral-anklagelsen, så går du till den psykiska hälsan. Diagnoser. Sjukdomsförklara alla. Eller som den värsta myndighetspersonen någonsing, Dan Eliassonn sade:
"vad har den personen varit med om för någonting, vilka omständigheter har den killen växt upp under, vad är det för trauman han bär med sig"

Skyll hela tiden på omständigheterna.

Dogge är uppenbarligen väldigt vettig och modig nog att dela med sig av sin barndom.

Lättkränka utan förmåga att tänka och förstå människor kommer inte förstå honom, liksom majoriteten. Han delade med sig nåt från barndomen. Grymt att han gjorde det. Jag har lika pinsamma sexuella händelser från dagisåldern som jag kan dela med mig av om nån vill höra.
Citera
2024-03-22, 21:39
Medlem
Saxofonjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Du vet väl inte vilken intellektuell nivå hon befann sig på, eller hur. Frasen "det tänkte jag inte på" passar ganska ofta in på dig va?

Det finns ingenting i berättelsen som säger att tjejen skulle lida av något begåvningshandikapp. Så varför skulle jag behöva utgå från en sådan hypotes? Det är ju bara korkat att frångå den fakta som berättas och börja spekulera i alternativa teorier. Låter som att det är något du sysslar med när något inte passar din världsbild och vill vrida en händelse för att göra 7-8 åringar till förövare..

Citat:
Enligt honom var alla i berättelsen vänner och han menar att tjejen mådde bra och var med på allt.

Hela den här historien känns väldigt mörk, hur minns du det?

– När vi var unga var det så. När vi växte upp. Det var inte mörkt... Alla var glada.

Men den här tjejen, var hon verkligen glad?

– Ja, hon var jätteglad, hon älskade alla och var jättepositiv. Det var hon som ville.

Men nu när du är vuxen då, hur ser du tillbaka på det här nu?

– Med glädje. Man skrattar åt det. Pappan slog ju sönder tältet i småbitar. Det var inget kvinnoförnedrande eller så. Ingen kom till skada och hon ville att vi skulle göra det med henne.

Citat:
Dogge menar att det i själva verket var flickan, som var äldre än honom, som utnyttjade honom och hans kompisar.

– Om man ska vända på det, utan att anklaga någon, så var det hon som utnyttjade oss små. Hon var mycket äldre än vad vi var. Men det är ett roligt minne som man minns. Det var inget att någon utnyttjade någon tjej.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/y6LMrJ/dogge-doggelito-far-kritik-berattar-om-sex-med-en-tjej-i-ett-talt-hon-ville
Citera
2024-03-22, 21:56
Medlem
detektiven789s avatar
Det är ju solklart att en 15-årig flicka som har sex med 7-åringar begår ett allvarligt brott. Och ja, 7-åringar kan genomföra ett samlag. Vad är det för fel på folks moraliska kompass? Har feminismen vridit ur allt vett i er? Självklart är 15-åringen den skyldiga. Bara hon…
Citera
2024-03-22, 21:56
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutspetsen
Sjukare än detta är din reflektion över detta. Tack och lov är du inte domare eller nämndeman. Eller är du det?

Du har fel på alla punkter här.

Vill en 15-årig flicka ha sex med flera samtidigt? Nej säger du. Kan du tala för alla flickor? Eller pratar du utifrån vad du tycker är "moraliskt"? "Det är inte normalt". Exakt, normalt enligt den gängse moralen och vad vi vuxna i Sverige vet. Men är det onormalt som i att det är skadlig, mentalt eller fysiskt. Eller är det moralen som tar skada? Flickan var äldre än pojkarna och verkar inte lidigt men under själva akten så det finns ingen indikationen att nåt varit "onormalt". Annat än att din egen moral blev kränkt. Jag underkänner detta helt och hållet! Sök efter mitt inlägg där jag sade att kompisar hade "klumpesnusk" (är det ett riktigt norsk ord, eller svorska) i 12-13-åldern.

"Sen vet vi inte om pojkarna eller flickan haft någon annan diagnos som kan ha bidragit till situationen." Detta är det värsta. När du inte fick till det med moral-anklagelsen, så går du till den psykiska hälsan. Diagnoser. Sjukdomsförklara alla. Eller som den värsta myndighetspersonen någonsing, Dan Eliassonn sade:
"vad har den personen varit med om för någonting, vilka omständigheter har den killen växt upp under, vad är det för trauman han bär med sig"

Skyll hela tiden på omständigheterna.

Dogge är uppenbarligen väldigt vettig och modig nog att dela med sig av sin barndom.

Lättkränka utan förmåga att tänka och förstå människor kommer inte förstå honom, liksom majoriteten. Han delade med sig nåt från barndomen. Grymt att han gjorde det. Jag har lika pinsamma sexuella händelser från dagisåldern som jag kan dela med mig av om nån vill höra.

Märks att du är man och att du kanske känner lite dåligt samvete då du varit med om något liknande. Det är inte ditt fel isåfall. Det som händer när du är barn kan du inte rå över. Barn ska inte behövas utsättas för sexuella övergrepp PUNKT. Och nej jag står fast vid att en 15 åring inte vill ligga med flera mindreåriga pojkar utan att det skett något övergrepp tidigare. Må du vara porrskadad och tro att det är vanligt men det är det inte.
Citera
2024-03-22, 21:58
Medlem
Detta är ju något han fortsatt med i vuxen ålder
Tror det var 2002 eller 2003 då Latin kings var på turne
Dom plockade upp 14 15 åringar i turne bussen och knullade hej vilt
Deras turne chef hoppade av då han tyckte dom var så vidriga
Han raggade också på en kompis dotter som var i 15 års åldern
Och sean banan det lilla äcklet har våldtagit ett flertal tjejer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera