2024-03-18, 23:21
Medlem
Varför bege sig till en konflikt när jag effektivt kan köpa drönare till UAE som jag vet garanterat är mer effektiv och gör mer nytta än jag på plats?

Ni får kalla mig för tangentbordskrigare hur mycket ni vill, haha, men jag har definitivt och aktivt hjälpt till att göda solroserna i Ukraina med f.d ryssjävlar.

Känns helt okej faktiskt och det kommer fortsätta och lite roligt att det inte finns ett skit ni rysskuksugare kan göra åt saken
Citera
2024-03-22, 01:36
Medlem
Eoppoyzs avatar
De som är för Ukraina är för fred. Det är mer logiskt att de som är för Ryssland börjar strida för dem, eftersom det är Ryssland som har startat kriget. Ryssland kan också avsluta kriget på en gång genom att lämna Ukraina.

Jag skulle gärna åka ner till Ukraina, men vissa saker hindrar mig:

1. Jag är nyopererad.
2. Jag är beroende av medicin och måste bunkra ordentligt i så fall.
3. Jag är inte i tillräckligt fysiskt skick (vilket kan ordnas).
4. Jag har inte råd.
5. Jag har ingen militär erfarenhet.
Citera
2024-03-22, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dcman
Varför bege sig till en konflikt när jag effektivt kan köpa drönare till UAE som jag vet garanterat är mer effektiv och gör mer nytta än jag på plats?

Ni får kalla mig för tangentbordskrigare hur mycket ni vill, haha, men jag har definitivt och aktivt hjälpt till att göda solroserna i Ukraina med f.d ryssjävlar.

Känns helt okej faktiskt och det kommer fortsätta och lite roligt att det inte finns ett skit ni rysskuksugare kan göra åt saken
Kloka ord! Det är bättre om vi stöttar Ukraina med vapen och låter dom mala ner ryssen.
Och som flera andra påpekat vaför åker inte dessa rysshoror som tjatar om att Ukrainasupportrar ska åka ner, ner själva? Det vore väl det mest logiska efersom de lyft den frågan?
Citera
2024-03-22, 16:37
Medlem
löls avatar
Stödjer du fred i olika former är du Putinist.

Torde då vara en överhängande majoritet som borde åka till Ryssland enligt vissa Pc-krigare på FB som hänger dreglande över de oliktänkande
Citera
2024-03-22, 18:31
Medlem
Kiddieoxos avatar
Nu blir det allmän mobilisering i Ryssland så det är dags att resa sig från gamerstolen och bege sig till fronten.
Citera
2024-03-22, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Stödjer du fred i olika former är du Putinist.

Torde då vara en överhängande majoritet som borde åka till Ryssland enligt vissa Pc-krigare på FB som hänger dreglande över de oliktänkande
Alla med moral vill jha fred.
Detvinnor o enklaste är att Ryssland slutar med att mörda och våldta kvinnor och barn i Ukraina och åker hem.
Då kan man börja förhandla om fred. Putins utelämnade till Haag kan vänta så att ryssarna kan göra en riktig Ceaușescu med stollen. Att låta befolkningen ta hand om landsförstöraren vore mest rättvist.

Själv som "ukrainakrigare" gör jag mer nytta som supporter och bidragsgivare till de ukrainaska trupperna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in