Citat:
Ursprungligen postat av
estag4354
Kik kontot är 6 år, det är dumpen som späder på. Jag skulle säga att det är en ren slump. Jag loggade in på snap runt kl 11 tiden.
Ok. 6 år.... förstår inte? menar du att det då blir mer trovärdigt eftersom den här personen började planera hämnd emot dig för 6 år sedan istället för 8?
Du måste ha jobbat på en riktigt lättsmickrad skola som så gärna vill hamna på dumpen... många skolor skulle nog se det som tveksam reklam för sin skola o snarare göra allt för att reda ut o hitta bevis på motsatsen innan det kom ut. Hur ser du på det?
Undrar också varför du den 24; e skapade ett Flashback konto? Om du nu är helt oskyldig kan du väl inte för din värld föreställa dig att det inte skulle redas ut med de bevis du ju har med sjukhusbesök, fruns messenger, osv? Antar att du också lämnat in detta till polisen att ngn vill dig så illa?
Och du fortfarande undrar jag hur du ser på att din fiende skulle ha stängt av fiskaren ifrån sit konto han haft i 6 år för att sätta dit dig 2 minuter efter att du fick ett sms? Undrar verkligen detta?
Måste ju fan finnas en oerhörd grymhet i din fiende som sätter dit dig när du ör på sjukhuset med ditt barn... eller kan det vara du som är oerhört grym o kåtar upp dig på barn när ditt barn i liknande ålder ligger på sjukhus?