2024-03-22, 10:57
Medlem
PROLIFICs avatar
Det har väl aldrig kommit nåt gott ur att gäddor har gått in här på Flashback och skrivit?

Jag tänker som medea1. Det är alltså nån som redan för åtta år sen planerade den här "Dumpen-kuppen" och skapade ett Kik-konto i gäddans namn och sen har lyckats komma över penisbilder? Och sammanträffandet att den här sluga fienden tog bort fiskaren från Snap strax efter att gäddan fått SMS från Dumpen? Låter fett skumt i mina öron.

Jääääävligt läskigt om det skulle vara en åtta år lång komplott dock! Men väldigt spännande! Skulle vara intressant att höra #394 berätta mer om vem vederbörande är och vilket motivet är.
Citera
2024-03-22, 11:01
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Om 394 är oskyldig så skulle det faktiskt vara mycket märkligt om denne inte kontaktade ETC som skulle har varit den perfekta följeslagaren i denna twist. Om 394 inte gör det är han nog rätt skyldig.

ETC har garanterat incitament för att reda ut detta, om dom tror att det finns nån sanning i det hela.

Citat:
Ursprungligen postat av Vinterfis
Är kukbilderna skickade till din fru?
Låg du och runkade på sjukhuset?
Det är frågan du ställer dig!?
Citera
2024-03-22, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estag4354
394

Det finns mycket hål i storyn och dumpen väljer att skriva det på ett sätt som passar dom bäst såklart.

För det första finns det inget som bevisar att kontot är mitt. Jag har vid flera tillfällen kontaktat Sara och skolan och förklarat det. Även visat upp mail med kik supporten som bekräftar det. Sara menar att hon ser att min mailadress är kopplat till kik kontot. Vid två olika tillfällen har det även sagts att kik kontot tagits bort vilket supporten sagt inte stämmer, kontot är fotfarande aktivt.

Det finns tydliga inloggningsloggar som visar att någon annan loggat in på snapkontot flera gånger under det senaste året. Dessa har såklart ignorerats.

Dumpen säger att inloggning på snapkontot skett med min gamla telefon, vilket inte stämmer. Står även det tydligt i loggarna.

Man behöver kritiskt ganska texter på nätet och framför allt texter från dumpen. Hela härvan mellan etc och dumpen är ett exempel på det.

Ställ frågor istället för att anta så kanske vi kommer någonstans. Jag blir hotad hela tiden från olika håll för tillfället och försöker att minimera det så mycket som möjligt, men jag försöker svara så gott jag kan

Ställer mig väldigt tveksam till att Dumpen skulle lägga ut om dom inte var väldigt säkra på sin sak.
Lyssnar man på deras podd så nämner dom flera gånger att dom valt att inte publicera vid flera tillfällen om tex gäddan varit lite efter. Sen konfronterar dom bara om dom är säkra på att det är rätt person som kommer till mötesplatsen.
Så att det skulle ha blivit fel vill jag nog ha ganska mycket bevis på.

Det står att kontot funnits i 8 år så det är ju inte ett nytt konto.
Att du skulle skickat bilderna på messenger till din fru bör ju kunna bevisas.
Skolan bekräftar att du lämnat in en telefon, dock inte den som varit inloggad.
Och att någon skulle fixat KIK för 8 år sen i ditt namn, och även Snap? Nja kanske inte va.
Du fick sms av Dumpen och då togs barnet bort från snapkontot.
Sen hör du inte av dig. Hade jag fått ett sånt sms hade jag ringt upp per omgående och frågat va fan dom menar med sitt sms.

Loggarna är från runt 17-18 februari och du reggar konto på flash den 26/2.
Du har förmodligen insett att den här tråden finns, du kommer diskuteras och nu försöker du manipulera att du är så oskyldig så och någon planerade för 8 år sen att sätta dit dig.
Och fixat kik, snap och dessutom hackat din/din frus messenger och fått tag på bilder.

Jag väljer att fortsätta lita på att Dumpen har kollat allt grundligt innan publicering tills motsatsen bevisats.

Du får väl stämma dom om du anser att det är helt åt helvete och presentera dina bevis.

Och nej, jag tycker inte att det är OK att hota vare sig dig eller dina närstående men jobba med barn ska du inte göra.
Citera
2024-03-22, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinterfis
Tittar man i ovankant av ena kukbilden så ser man Eskilstunas sjukhuslakan. (Gröna-vita)
Låg han på sjukhuset och skickade dickpicks till frun?

Om detta stämmer så är det graverande. Kan Rami komma in igen och förklara?

Om du låg och runkade i samma rum som din sjuka dotter samtidigt som du sexchattade med ett barn så är du rökt. Då är jag inte längre villig att tro på din version.
Citera
2024-03-22, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Det är en grupp som finns på Telegram. Sök i tråden så finns det länk längre bak. Den rådande teorin där är att den förklaring du angett här bara är damage control och att du far med osanning. Jag väljer att(åtminstone för tillfället) tro dig. Om det faktiskt är så att du skickat dessa dick pics till din fru vid ett tidigare tillfälle så borde ni ju ha bevis för att så faktiskt skett. Hon borde kunna visa dina dick pics för din chef och bevisa att du skickat dem vid tidigare tillfälle. Så jag tror faktiskt inte att du skulle ljuga om det på flashback. Om inte annat så skulle ju din fru i sådana fall syna lögnen ganska snabbt.

Varför har din arbetsgivare tagit avstånd så snabbt. De vet väl om att du inte var på konferens den dagen?

Hon kan och har bekräftat det. Arbetsgivaren skulle jag tro vill rädda sitt eget skinn och dumpen har skrivit väldigt gott om skolans agerande. Så där har dom lyckats.
Citera
2024-03-22, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Jag har en fråga till gädda 394. Du måste alltså haft en fiende som började förbereda sig för hämnd genom att skapa ett konto i ditt namn då för 8 år sedan? Alternativt har du ju inte så många Rami att gå igenom som talar svenska, kan hacka ditt messengerkonto och ev andra konton med dig i olika osmickrande vinklar?
Jäkla synk att din fiende tog bort fiskaren 2 min efter att du fick ett sms... kanske ngn i familjen som ruvat på hämnd i 8 år då? kusligt

Kik kontot är 6 år, det är dumpen som späder på. Jag skulle säga att det är en ren slump. Jag loggade in på snap runt kl 11 tiden.
Citera
2024-03-22, 11:19
Medlem
Citat:
Hon kan och har bekräftat det. Arbetsgivaren skulle jag tro vill rädda sitt eget skinn och dumpen har skrivit väldigt gott om skolans agerande. Så där har dom lyckats.
Det bevisar inget i sak det hellre. Du kanske tog dom gamla bilderna av bekvämlighet och skickade till barnet.
Citera
2024-03-22, 11:20
Medlem
Citat:

Flera har skrivit frågor till dig om att bevisa att dickpicken är skickad till frugan t.ex.
Citera
2024-03-22, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Om detta stämmer så är det graverande. Kan Rami komma in igen och förklara?

Om du låg och runkade i samma rum som din sjuka dotter samtidigt som du sexchattade med ett barn så är du rökt. Då är jag inte längre villig att tro på din version.

Kollar man kukbilden och en annan bild från Mälarsjukhuset så ser man deras täcke längst ner.

https://i.postimg.cc/kGtFN8Yp/IMG-1803.jpg
Citera
2024-03-22, 11:29
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
RAMI!!

Har du hört av dig till ETC? Om inte får du gärna förklara varför.
Citera
2024-03-22, 11:29
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Kik kontot är 6 år, det är dumpen som späder på. Jag skulle säga att det är en ren slump. Jag loggade in på snap runt kl 11 tiden.

Men vem är det som står bakom den här komplotten då? En illasinnad fiende som bidat sin tid i åtta år eller är det Dumpen? Hjälp oss att förstå!

Och vilken vuxen person skriver att man "ligger på rummet bara"? Kanske om man är ett barn och pratar om sitt sovrum som rummet. Men om du låg och sjukhusrunkande så är det väl kanske rimligt att svara att man "ligger på rummet bara". Sjukhusrummet/salen. Och vems dotter är det som var på akuten? Din eller en kollegas? Är det i själva verket nån av dina kollegor som varit inne på ditt Kik-konto menar du?

Eller var du med en kollega + vederbörandes dotter på sjukhuset och hade problem att dölja ståkuken för kollegan när du skulle gå till toan?

Hur hänger allt det här ihop?
Citera
2024-03-22, 11:36
Avstängd
Citat:
Såklart inte, jag låg på sjukhuset med min dotter

Efter läst din fru inlägg på sin blogg från 2010.
Med rubrik "jävla skit" så säger den mer om dig.
Så, jag tror du är en väldigt manipulativ person.
Som bara tänker på sig själv.

https://pagnie.blogg.se/category/dalarna.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in