Citat:
Ursprungligen postat av
estag4354
394
Det finns mycket hål i storyn och dumpen väljer att skriva det på ett sätt som passar dom bäst såklart.
För det första finns det inget som bevisar att kontot är mitt. Jag har vid flera tillfällen kontaktat Sara och skolan och förklarat det. Även visat upp mail med kik supporten som bekräftar det. Sara menar att hon ser att min mailadress är kopplat till kik kontot. Vid två olika tillfällen har det även sagts att kik kontot tagits bort vilket supporten sagt inte stämmer, kontot är fotfarande aktivt.
Det finns tydliga inloggningsloggar som visar att någon annan loggat in på snapkontot flera gånger under det senaste året. Dessa har såklart ignorerats.
Dumpen säger att inloggning på snapkontot skett med min gamla telefon, vilket inte stämmer. Står även det tydligt i loggarna.
Man behöver kritiskt ganska texter på nätet och framför allt texter från dumpen. Hela härvan mellan etc och dumpen är ett exempel på det.
Ställ frågor istället för att anta så kanske vi kommer någonstans. Jag blir hotad hela tiden från olika håll för tillfället och försöker att minimera det så mycket som möjligt, men jag försöker svara så gott jag kan
Ställer mig väldigt tveksam till att Dumpen skulle lägga ut om dom inte var väldigt säkra på sin sak.
Lyssnar man på deras podd så nämner dom flera gånger att dom valt att inte publicera vid flera tillfällen om tex gäddan varit lite efter. Sen konfronterar dom bara om dom är säkra på att det är rätt person som kommer till mötesplatsen.
Så att det skulle ha blivit fel vill jag nog ha ganska mycket bevis på.
Det står att kontot funnits i 8 år så det är ju inte ett nytt konto.
Att du skulle skickat bilderna på messenger till din fru bör ju kunna bevisas.
Skolan bekräftar att du lämnat in en telefon, dock inte den som varit inloggad.
Och att någon skulle fixat KIK för 8 år sen i ditt namn, och även Snap? Nja kanske inte va.
Du fick sms av Dumpen och då togs barnet bort från snapkontot.
Sen hör du inte av dig. Hade jag fått ett sånt sms hade jag ringt upp per omgående och frågat va fan dom menar med sitt sms.
Loggarna är från runt 17-18 februari och du reggar konto på flash den 26/2.
Du har förmodligen insett att den här tråden finns, du kommer diskuteras och nu försöker du manipulera att du är så oskyldig så och någon planerade för 8 år sen att sätta dit dig.
Och fixat kik, snap och dessutom hackat din/din frus messenger och fått tag på bilder.
Jag väljer att fortsätta lita på att Dumpen har kollat allt grundligt innan publicering tills motsatsen bevisats.
Du får väl stämma dom om du anser att det är helt åt helvete och presentera dina bevis.
Och nej, jag tycker inte att det är OK att hota vare sig dig eller dina närstående men jobba med barn ska du inte göra.