Skulle inte bli förvånad om han blev ditlurad av någon han litade på.men det kommer polisen få fram troligtvis för fler mord klaras upp just nu enligt statistik.
Inte den vanliga tjackade 17-åriga somaliern på en elscooter med en Zastava.
Kanske var lite högre pris på den här snubbens huvud.
Polisen tror att offret sköts med en automatkarbin av typen AK-47, enligt uppgift till Expressen.
Sent under natten mot fredagen meddelas att mannen, som är i 30-årsåldern, dött. Hans anhöriga är underrättade.
Vittnen har i samband med skjutningen sett tre maskerade män i mörka kläder. En av dem bar något stort i händerna. En annan av männen gick och höll upp en mobiltelefon, enligt uppgift till Expressen.
Inte den vanliga tjackade 17-åriga somaliern på en elscooter med en Zastava.
Kanske var lite högre pris på den här snubbens huvud.
Polisen tror att offret sköts med en automatkarbin av typen AK-47, enligt uppgift till Expressen.
Sent under natten mot fredagen meddelas att mannen, som är i 30-årsåldern, dött. Hans anhöriga är underrättade.
Vittnen har i samband med skjutningen sett tre maskerade män i mörka kläder. En av dem bar något stort i händerna. En annan av männen gick och höll upp en mobiltelefon, enligt uppgift till Expressen.
Stod på expressen enligt någon vittne att ambulansen kom ungefär 20min efter att de hade ringt.
Jag menar ska det verkligen ta sån tid? Han dog nog snabbt men endå 20 min låter länge för en sådan händelse kan man tycka.
Det var en Ak47 som hade använts och det är ett krigsvapen. Klart ambulans behöver klartecken innan de skickas till sådan situation. Tragisk utveckling.
Okej tre personer är gärningsmän, en är shooter med ak-47, en filmade allting då det är vanligt nu för tiden att få det på film för beställaren brukar vilja ha det som en bekräftelse men vad den tredje hade för uppgift är oklart, kanske hade han en pistol det vet man inte. Hur som helst, har detta något med räven vs jordgubben att göra tror ni?
Dom visste precis var han var han vart utsåld av någon han litar på, som alla andra.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!