Citat:
Ursprungligen postat av
Ivak84
Jag blev blockad av F för att jag frågade vad hon hade gjort annorlunda inför hennes då kommande återföring jämfört med tidigare då hon hade fått feber och smärta. Var inte otrevlig eller nånting. Blev blockad utan att få nåt svar på min fråga.
Så ja, hon måste ju vara riktigt jävla lättkränkt och blåst. Det är ju på riktigt nåt som inte klaffar i hennes hjärnkontor.
Undrar verkligen hur hon kommer reda upp ett föräldraskap med allt vad det innebär. Det är inte en massa handhjärtan och strykningar medhårs hela tiden.
Hon har ju redan skallen i sanden såpass djupt att inget berör henne utåt fastän hon är Smålande version av Estonia.
Förutom nu kanske då när hon nu sagt upp sig från jobbet lagom till föräldraledigheten och vinterns elräkning landar på hallmattan.
Man får hoppas att hon ägnar sin semester åt psykologbesök samt hyrt in en bra bodelare (för Linux kommer ju garanterat börja gnaga på henne när abstinensen blir för stor)
Det kommer inte bli så fancy att betala för allt själv och samtidigt ta hand om en bebis med psykiskt ohälsa i botten.
Men jag gör som alla hennes följare- ös på med handhjärtan och berätta hur StArK hon är 🫶