Vaknade upp mitt i natten och undrade vart Regina Lund tog vägen efter en natt-piss. Vräkt under pandemin med 30 k i hyresskulder såg jag. Någon nämnde bageri. Ärligt talat hade hon kunnat levt hyfsat på det. Lite surdeg, ugnsbakat. Eget bröd-märke. Butiksförsäljning.
Nej hon blev aldrig vräkt, hon tiggde ihop hyrepengar och är fortfarande skriven på Hauptvägen precis som före pandemin.
Skugge gör ju sin personliga sexförnedring och det blir väl lite tjatigt men Regina skulle säkert kunna tjäna ihop en slant med lite djurporr för att inte vara så enkelspårig.
Har väldigt svårt att tro att hon skulle jobba öht. Lars, dryg, flummig och fullständigt dum i huvudet är ingen bra kombination.
Då låter det som om det är läge för henne att börja med onlyfools. Hon kan ju spinna på bageritemat och visa hur man för in bagettin in i ugnen.. och som extrakrydda hur hon och Skugge delar på en bagett.
Visst, hon är pretto som fan, men jag har ändå alltid haft en viss respekt för henne som konstnär. Hon har kört sin grej, och hon har gjort det länge. Hon sjunger helt okej och har släppt ett par bra låtar. Hennes poesi har jag dock inte läst, och hennes konst vet jag inget om.
Överlag har hon en fantastisk röst som gör sig utmärkt för inläsning av exempelvis ljudböcker. Hon lånade ut sin röst till något dataspel i slutet på nittiotalet/början på tvåtusentalet, vill jag minnas.
Ingen av er bryr er, men det är i alla fall mina ruttna devalverade femtio öre om saken.
Visst, hon är pretto som fan, men jag har ändå alltid haft en viss respekt för henne som konstnär. Hon har kört sin grej, och hon har gjort det länge. Hon sjunger helt okej och har släppt ett par bra låtar. Hennes poesi har jag dock inte läst, och hennes konst vet jag inget om.
Överlag har hon en fantastisk röst som gör sig utmärkt för inläsning av exempelvis ljudböcker. Hon lånade ut sin röst till något dataspel i slutet på nittiotalet/början på tvåtusentalet, vill jag minnas.
Ingen av er bryr er, men det är i alla fall mina ruttna devalverade femtio öre om saken.
Jag håller med dig om allt. Regina är också en riktigt bra skådespelare.
Och snygg som satan fortfarande.
Jag håller med dig om allt. Regina är också en riktigt bra skådespelare.
Och snygg som satan fortfarande.
Rederiet blev 100% mer intressant sekunden hon klev in i rutan.
Det här jävla andliga och flummiga som vissa kändisar börjar med, har det nånsin lönat sig ekonomiskt och karriärmässigt? Agneta Sjödin och Malin Berghagen och den där fotbollspelerskan som bytte namn till Happy passar in bland dessa.
Rederiet blev 100% mer intressant sekunden hon klev in i rutan.
Det här jävla andliga och flummiga som vissa kändisar börjar med, har det nånsin lönat sig ekonomiskt och karriärmässigt? Agneta Sjödin och Malin Berghagen och den där fotbollspelerskan som bytte namn till Happy passar in bland dessa.
Andligt flum är inget man blir miljonär av vad det verkar.
Regina är egen och går sin egen väg, det har hon säkert förlorat på ekonomiskt. Jag tycker dock om hennes integritet. Som konstnär är hon något underskattad.
Nu påstår hon på sin Instagram att hennes tavlor är värda 91 miljoner!
Tydligen blev de stulna, men polisen spårade upp dom. De förvarades i två resväskor på ett tåg!
Märkligt att företaget gick i konkurs när hon satt på tavlor värda 91 miljoner
Senast redigerad av isterbuken2.0 2024-12-07 kl. 00:05.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!