Citat:
Ursprungligen postat av
UpTop
Väljarna måste inte alls välja den "minst dåliga" av dessa två. Rfk jr har gått ifrån demokraterna och kör oberoende, men det vill du som är ett regimtr**l såklart kontra med "antivaxxer", "konspirations-stolle" eller liknande försök till att förminska, jag har sett hur du argumenterat om.diverse ämnen. Vad man "ska tycka" enligt rådande propagandadrev - det argumenterar du flitigt för här. Fortsätt så, säkert någon som inte ser igenom det.
Rfk jr skulle vinna enkelt över dessa två om det var rättvis fördelning med utrymme bland kandidaterna i massmedia
Hur det skulle bli mellan resten av kandidaterna vet jag inte, men antagligen skulle fler kunna konkurrera med Biden och trumpeten.
Du var mig en rolig en...
Jag tycker Trump är en katastrof av gigantiska mått och jag tycker att Biden är en stofil. Det är dessa två kandidater som valet kommer att stå emellan. Så enkelt är det.
Att du talar om en annan kandidat visar bara att du inte hur det fungerar i det stora landet i väster. De borde, enligt mitt förmenande, ha ett helt annat och mer rättvist valsystem, men nu har de vad de har och inget kommer att ändras inför detta val i alla fall.
Hur kan jag, som bor i Sverige, vara ett regimtroll för något som händer i USA?