2024-03-18, 12:07
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToorMan
Det är försvinnande lite ämnen som gör dig hög i dessa svindyra "fantasier"
Har testat de flesta hhc-xx thc-xx

Men det är ett du-problem. Sorry. Men du är inte andra människor. Dom funkar bevisligen, annars skulle dom inte säljas typ hela världen över nu och jag skulle inte sitta här och vara jättebäng.
Citera
2024-03-18, 18:32
Medlem
svartbergstops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
... jag skulle inte sitta här och vara jättebäng.
Vad röker du för variant?
Citera
2024-03-18, 20:44
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Men det är ett du-problem. Sorry. Men du är inte andra människor. Dom funkar bevisligen, annars skulle dom inte säljas typ hela världen över nu och jag skulle inte sitta här och vara jättebäng.

Anledningen till att de säljs i hela världen är PENGAR!
Man har skapat en "förhoppning" och tar jävligt bra betalt för det

Visst, det funkar lite första gången man använder det, kanske lite andra gången också...men inte ett dugg tredje gången.

De som tror sig bli höga av detta om och om igen...fantiserar bara
Citera
2024-03-19, 08:29
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Anledningen till att de säljs i hela världen är PENGAR!
Man har skapat en "förhoppning" och tar jävligt bra betalt för det

Visst, det funkar lite första gången man använder det, kanske lite andra gången också...men inte ett dugg tredje gången.

De som tror sig bli höga av detta om och om igen...fantiserar bara
Jävla tomte,håll käften om du inte har ngt vettigt o komma med. Sitta o ljuga att det är fantasier. Sanningen är nog att du inte varken har eller vågar provat. Håll du dig till oboy pojk
Citera
2024-03-19, 12:47
Medlem
Citat:
Det är försvinnande lite ämnen som gör dig hög i dessa svindyra "fantasier"
Har testat de flesta hhc-xx thc-xx

Du vet inte vad du pratar om. Sätt i dig en hel påse med edibles på en gång så kommer du ändra åsikt. Har jag tagit för mycket av dessa får jag knallröda ögon och kan knappt att gå rakt och tillslut så däckar man.
Senast redigerad av Menlonson 2024-03-19 kl. 12:49.
Citera
2024-03-19, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Du vet inte vad du pratar om. Sätt i dig en hel påse med edibles på en gång så kommer du ändra åsikt. Har jag tagit för mycket av dessa får jag knallröda ögon och kan knappt att gå rakt och tillslut så däckar man.
Å andra sidan kan man absolut tycka att produkten lämnar mycket övrigt att önska om man måste sätta i sig en hel påse gummies för att uppnå önskad effekt (om knallröda ögon och dålig balans är önskad effekt).
Citera
2024-03-19, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Å andra sidan kan man absolut tycka att produkten lämnar mycket övrigt att önska om man måste sätta i sig en hel påse gummies för att uppnå önskad effekt (om knallröda ögon och dålig balans är önskad effekt).

Men det är ju precis det man inte behöver. Jag har gjort misstaget att sätta i mig en hel påse (13 mg per bit, 5 bitar per påse). Är man färsk ska man ta högst en annars får man en jävla resa som inte går att stoppa och som inte alltid är behaglig eller önskvärd.
Senast redigerad av Menlonson 2024-03-19 kl. 13:01.
Citera
2024-03-19, 20:42
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Jävla tomte,håll käften om du inte har ngt vettigt o komma med. Sitta o ljuga att det är fantasier. Sanningen är nog att du inte varken har eller vågar provat. Håll du dig till oboy pojk

Tomte?
Rök den här syntetiska skiten, ingen kommer hindra dig....
Jag testade röka när du inte var påtänkt
Citera
2024-03-19, 20:44
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson

Vissa blir fulla av lättöl också

Om du ska behöva sätta i dig en hel påse för ca 500:- säger väl en hel del, eller hur?
Citera
2024-03-20, 23:10
Medlem
mjukosten78s avatar
Citat:
Tomte?
Rök den här syntetiska skiten, ingen kommer hindra dig....
Jag testade röka när du inte var påtänkt

Jag vet inte om den du citerade , är född tidigare än mitten av 90-talet, det var iaf då jag testade cb för första gången.
Jag var med från de första canabinoiderna kom ut och detta är definitivt det som varit närmst the real stuff. På sätt och vis är det bättre än riktigt röka (och tusen ggr bättre än alla "Spice sorter"). Ingen noja, jobbiga tankar etc, bara ett skönt lugnt brassliknande rus.
Det är nog din hjärna som inte är kompatibelt med ämnet.
Citera
2024-03-21, 10:37
Medlem
Citat:
Vissa blir fulla av lättöl också

Om du ska behöva sätta i dig en hel påse för ca 500:- säger väl en hel del, eller hur?

Det är just det som inte behövs. Sätter du i dig hela får du inte en trevlig upplevelse, är du novis kommer du däcka efter ett par timmar. Utan tolerans ska man inte ta mer än 1 bit och även det kan vara för mycket för vissa.

Leta upp den billigaste på nätet - hittar en för 319 kr - vilket alltså blir 64 kr per bit för någon utan tolerans som då får ett rus som sitter i ganska många timmar. Sen om man vill ta risken då det är en otestad produkt är en annan femma.
Senast redigerad av Menlonson 2024-03-21 kl. 10:53.
Citera
2024-03-21, 18:23
Medlem
TheKingIsDeads avatar
Hur mår Partybolaget egentligen??
Beställt innan från dom, senast förra veckan och det kom fram dagen efter.
Beställde från dom igen nu den 19e, med lite mer grejer, alltså för nästan 1900kr. Har inte hört av dom att det är skickat och kan ej spåra något, de svarar även ej på varken mail eller att ringa ??
Vad håller dom på med egentligen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in