2024-03-20, 17:13
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Sveriges Musa Gurbanli. Försök låna Sadiq istället.
Sadiq ord såklart fantastiskt.. Men jag vågar inte ens drömma om honom även om han har det lite tufft i AZ.
2024-03-20, 17:30
Avslutad
Vet inte varför med det hade varit intressant att se Thelin i Aberdeen. Mest för att se hur en svensk tränare hade klarat sig där man spelar "simplare" fotboll.
2024-03-20, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Brandy tycker inte att Henke ens är den störste HIF haft.

Nej men så tror ju brända brandy också på fullaste allvar att helsingborg kommer vinna champions league i framtiden, vad säger det då om intelligensnivån
2024-03-20, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
https://www.youtube.com/watch?v=faSsp04TEhw

Där har du 2 mål av han.

Ja, jo... 3 år sen...
2024-03-20, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enokw
Du kollade aldrig CL-kvalet mot Ferencvaros 2020? Om du gjorde det - snubben som sprang åttor runt våra backar. Det är han.

Om han har samma kvalitet nu låter jag vara osagt är men knappast va?

Jo men hade glömt bort vad snubben hette helt ärligt.

Ja, men exakt, det är det jag är orolig över.
2024-03-20, 22:32
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
https://www.youtube.com/watch?v=faSsp04TEhw

Där har du 2 mål av han.
3,5 år sedan, suck. Han verkar vara på dekis nu om man ska tro siffrorna. Konstigt att de är så måna om att behålla honom när han inte får spela. Verkar vara i samma tax bracket som Adegbenro också.
2024-03-21, 07:20
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Skulle vilja säga OK, men inte mer. Kom ju från frysbox i Ryssland och tog ett antal matcher innan han var bra, men nådde aldrig upp till en allsvensk toppnivå.

Tre och två assist på elva matcher. Tycker inte det är "rätt bra".
Jordans prestation hos oss var tveklöst godkänd. Att stirra sig blind på antal poäng han personligen skrapade hem är att missa big picture. Du borde titta på hur många matcher vi vann med Jordan vs. Utan. Det var en ganska klar försämring efter han stack. Att skapa yta för andra är en kvalitet som är grovt undervärderad, och Jordan var en mästare på detta hos oss.

Med detta sagt hade jag varit jävligt orolig över att han inte togs ut i truppen för ett uruselt Schalke på grund av hur han uppförde sig på träningarna. Att han slutade prestera i FCK ganska snabbt är också rätt talande för bristande professionalism. Typ, värt att testa om man inte behöver investera massa pengar men förmodligen inte annars.
2024-03-21, 13:21
Medlem
buisnismannens avatar
Jordan till AIK?
2024-03-21, 13:37
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Jordan till AIK?
Nejndjnej! Jag har redan förklarat att han skall till Häcken!
2024-03-21, 14:05
Medlem
Teus avatar
Är det koscher för Blowit att göra affärer med Universal, eller är det bara problematiskt när det var AIK?
2024-03-21, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Är det koscher för Blowit att göra affärer med Universal, eller är det bara problematiskt när det var AIK?
Ganska stor skillnad på att låna in en spelare som råkar ha agenturen, kontra att ha den toxiska relation med dem som eran VD vittnade om att ni hade. Det blir liksom inte ens jämförbart och det är rätt larvigt hur gemene aikare går bärsärkagång på sociala medier över att det inte blir samma storm nu.

Men lite tyst är det om det, även om det säkerligen har att göra med att Blåvitt per definition är ganska ointressanta i dagsläget. Har inte läst deras lokalblaskor men nationellt så är de inte särskilt intressanta, förrän de börjar leverera lite på plan.
2024-03-21, 17:01
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Jo men hade glömt bort vad snubben hette helt ärligt.

Ja, men exakt, det är det jag är orolig över.

Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
3,5 år sedan, suck. Han verkar vara på dekis nu om man ska tro siffrorna. Konstigt att de är så måna om att behålla honom när han inte får spela. Verkar vara i samma tax bracket som Adegbenro också.
https://www.youtube.com/watch?v=u4VHPUAHmFA

Här spelar han mot Trabzonspor för 1 år sedan. Mål + assist + straffmål. Det ska nog fungera i Allsvenskan också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in