Förlåt men är inte Lionel galet likt den där stollen Joz som var med och renoverade hos jocke och jonna. Kan lixom inte släppa det. Det är sådan likhet speciellt nu när dom klippt ungen.
Förlåt men är inte Lionel galet likt den där stollen Joz som var med och renoverade hos jocke och jonna. Kan lixom inte släppa det. Det är sådan likhet speciellt nu när dom klippt ungen.
Inte lätt att vara bäst på allt Jockiboi. Du har snart failat på alla områden, make, far, bror och drömmar om Hollywood och här en DJ-karriär
Snart kommer EBM och kapar den sista grenen https://www.youtube.com/watch?v=j8ccathO6_s
Inte enligt Jonna, men Jocke svävar på målet. Jag säger att om dom inte har ett öppet förhållande så är Jockiboi otrogen, och verkar inte ha intresse av att sluta vara otrogen
Vet inte vart jag ska ställa denna fråga.
Tittar på Familjen Lundells youtube kanal då och då.
Olivia? Vem är hon? Förstår inte riktigt vad hennes jobb är där? Är det bara barnvakt? Hon verkar inte vara den mest pratglada om man säger så
Vet inte vart jag ska ställa denna fråga.
Tittar på Familjen Lundells youtube kanal då och då.
Olivia? Vem är hon? Förstår inte riktigt vad hennes jobb är där? Är det bara barnvakt? Hon verkar inte vara den mest pratglada om man säger så
Tror hon är typ deras assistent, men hennes huvudsakliga uppgift verkar vara att ta hand om barnen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!