2024-01-14, 13:25
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/dTKjrA8Zzy8?si=tIiuOEkmHt58MVGb
Så kom dagen, ytterligare en oskyldig kreatör som sålt sin själ till djävulen.

Varför Hansius?

En del i Jockes masterplan, att flytta fokus från sin egna agenda med doxning, mobbning och skit?

Nu blev man ju ledsen på riktigt. Gillar Hansius men det här var nog en dipp i hans val av besökare. Vad blir nästa? Anjo eller Rask
Citera
2024-01-14, 13:39
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Nu blev man ju ledsen på riktigt. Gillar Hansius men det här var nog en dipp i hans val av besökare. Vad blir nästa? Anjo eller Rask
Jag håller med.
Hansius är eller var oskuldsfull och smakar man på äpplet i paradiset, slutar det inte så bra.

Ännu större anledning att sätta stopp för barn och ungas favorityoutubers

#RäddaHansius
Citera
2024-01-14, 13:51
Medlem
abvs avatar
Citat:

Varför Hansius?

En del i Jockes masterplan, att flytta fokus från sin egna agenda med doxning, mobbning och skit?
Varför var de inte i lägenheten där de "bor"? Kommer bli en kul historia att reda ut skattemässigt för det där paret. De kanske inte skulle ha lyssnat så mycket på den där lallaren danjal.
Citera
2024-01-14, 13:55
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Varför var de inte i lägenheten där de "bor"? Kommer bli en kul historia att reda ut skattemässigt för det där paret. De kanske inte skulle ha lyssnat så mycket på den där lallaren danjal.

Dem fick väl inte plats
Citera
2024-01-14, 14:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Varför Hansius?

Det är nog Hansius som tagit kontakt med dem och velat göra programmet - eftersom han har en serie där han hälsar på folk.
Jag tycker han gör bra videor - oslagbart bäst bland svenska Youtubers.
Citera
2024-01-14, 14:21
Citat:
Ja folkbokföringsbrott och ekobrott, nu känns det lite bättre igen, men varför Hansius?
Citera
2024-01-14, 14:23
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är nog Hansius som tagit kontakt med dem och velat göra programmet - eftersom han har en serie där han hälsar på folk.
Absolut, en äkta ärlig noggrann person, det är just därför jag blir bekymrad över att han iom Jocke och Jonna får blod på sina händer, med tabke på vad som komma skall.

Vem är på till Monaco? Nån?
Citera
2024-01-14, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Faktiskt en av de bättre, jag gillar Rezdar också. De märks att de lägger ned tid och skäl och är väldigt ödmjuka av sig. De har heller inte ett helt produktionsteam i ryggen!
Citera
2024-01-14, 14:30
Medlem
Citat:
Jag tänkte också på det, men det såg ganska utplockat ut, kalt och tomt.
De va väldigt lite prylar…men så bygger de och ändrar ju om hela tiden.

Huset har de ju för filminspelningar om jag minns det hela rätt, så isf kan de ju hävda det.
Citera
2024-01-14, 14:45
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag tänkte också på det, men det såg ganska utplockat ut, kalt och tomt.
De va väldigt lite prylar…men så bygger de och ändrar ju om hela tiden.

Huset har de ju för filminspelningar om jag minns det hela rätt, så isf kan de ju hävda det.
De pratar även om #doppelduschen som de duschar tillsammans i varje kväll men de kanske spelar in tomtevideos och duschar på jobbet innan de åker "hem". De lämnar säkert barnen på jobbet över natten också, skönt att slippa ha dem springandes hemma.
Citera
2024-01-14, 14:53
Medlem
Citat:
De pratar även om #doppelduschen som de duschar tillsammans i varje kväll men de kanske spelar in tomtevideos och duschar på jobbet innan de åker "hem". De lämnar säkert barnen på jobbet över natten också, skönt att slippa ha dem springandes hemma.
Jo, det osar såklart skumt, det gör det om allt kring dem.

Inte ens när man f ö r s ö k e r säga/tycka något till deras fördel, så blir det aldrig något som håller, pga någonting hela tiden.

Det är ett under att de fortfarande kan hålla sig kvar.
Citera
2024-01-14, 14:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Faktiskt en av de bättre, jag gillar Rezdar också. De märks att de lägger ned tid och skäl och är väldigt ödmjuka av sig. De har heller inte ett helt produktionsteam i ryggen!
Jag har inte sett Rezdar, men får kolla in honom.

Ja, jag gillar att Hansius är ödmjuk och jordnära - och att han testar saker och olika miljöer.
Oftast känns han ju dessutom väldigt avslappnad och hemtam i olika miljöer. När det gäller Jocke och Jonna kändes han rätt stel och obekväm i en del sekvenser, mest avslappnad och sig själv var han när han pratade med killarna i EPA:n. Det kanske inte var så - men det var intrycket jag fick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in