2024-03-19, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Ja, jag vet inte, Sågaren ser absolut ut som en svensk mupp. Såna typer som Sågaren ser ut att vara, brukar inte var våldsamma. Typen brukar vara fascinerad och intresserad av både runk och sprut, ger man den en porrtidning och en toarulle så är helgen räddad.

Skulle en sådan få möjlighet till en sexuell relation i verkligheten skulle den vårda relationen ömt och vara försiktig och omtänksam.

Det är därför jag finner det förvånande att Sågaren är den misstänkte.
Nu är det obekräftade uppgifter, men det nämns ju ADHD eller autism rörande MGM och personer med dessa neuropsykiatriska diagnoser har ju ofta återfunnits bland människor som har begått antingen massmord eller vansinnesdåd av impulskaraktär.
Citera
2024-03-19, 12:22
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy

Okej .

Tänkte på om de träffades där nere och hon stod på rälsen och han bredvid och att hon inte såg tåget som kom och han lyckades kasta sig undan ?

Då kan det ju inte vara lätt för grabben att se detta hända och sen veta hur han skulle tala om det för polisen ?

Kan ju faktiskt vara en olycka ....

(spekulation )
Men nej
Då skulle det stått i media.
Tågtrafiken stoppad pga olycka mellan x och x.
Befarad påkörning
Citera
2024-03-19, 12:23
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kevros
Sök på T*m Ander**on och Berghem som stad på FB vågar inte ta risken med ett länk

Hittar inte en enda med det, skicka privat om du kan. Har även prövat insta utan träffar.
Citera
2024-03-19, 12:23
Medlem
kevross avatar
GM Syster verkar vara särskola elev hon med och Pappan verkar vara lite bakom flötet han med
Citera
2024-03-19, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av virozxd
Vad jag vet så åker inte Maja eller GM Vita bussarna. Maja står vid flertalet gången vid de blåa bussarna och har inte ett sådant behov. De som åker med de små bussarna är de som går i den "andra" särskolan, Down syndrome eller handikapp som gör att de inte klarar sig själva alls.

Jag enligt olika källor hade Maja rätt till att åka de vita bussarna men valde att åka vanlig kollektivtrafik istället. Troligtvis var det något som fick henne att känna sig något självständig…
Citera
2024-03-19, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Hittar inte en enda med det, skicka privat om du kan. Har även prövat insta utan träffar.
Pröva namnet + 8 i slutet
Citera
2024-03-19, 12:25
Medlem
happyjoys avatar
Citat:
Enligt P4 sjuhärad söker inte polisen efter fler gärningsmän

Inte än. Vem vet vad som kommer fram i förhör.
Citera
2024-03-19, 12:27
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantasma80
Förlåt, men du låter IQ-befriad. Dra inte alla med ADHD över en kam. Jag har diagnosen (fick den vid 44-års ålder efter en utmattning), har en lärarutbildning och ett fungerande lyckligt liv. Min funktionsnedsättning innebär att jag har många tankar i huvudet samtidigt, har lite svårt att komma tid, kan bli distraherad och tappar lätt fokus om något är tråkigt.
Är det en diagnos på ADHD? Jag tycker mer att det låter som en diagnos på AVM. (Alldeles Vanlig Människa.)
Citera
2024-03-19, 12:29
Medlem
Citat:
GM Syster verkar vara särskola elev hon med och Pappan verkar vara lite bakom flötet han med

Nej hon går på vanligt gymnasie. Haft drogproblem tidigare och varit på Behandlingshem om jag inte minns helt fel.

Vad vet vi om MGM? Mer än att han och M gick i samma klass?
Citera
2024-03-19, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Inte än. Vem vet vad som kommer fram i förhör.
Polisen får kalla in de bästa förhörsledarna i landet så de kanske lyckas överlista honom.
Citera
2024-03-19, 12:31
Medlem
Citat:

Ja alltså hela familjen ser ju lite "knas" ut , verkar lite "efter". Men trevliga! Men hade ju aldrig misstänkt sonen för mord, det känns han inte kapabel till.. utan visar de sig att det är med meningen så blir jag faktiskt lite chockad.
Citera
2024-03-19, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Nu är det obekräftade uppgifter, men det nämns ju ADHD eller autism rörande MGM och personer med dessa neuropsykiatriska diagnoser har ju ofta återfunnits bland människor som har begått antingen massmord eller vansinnesdåd av impulskaraktär.

Okej, ja, men just Sågaren verkar ju snarare eventuellt fostrad till att bli en förbrytare isåfall. har han blivit upplärd att sånt är rätt, så tror han på det även som 17-åring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in