2024-03-19, 11:42
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalala2023
Jag undrar om historien hon har sagt om att några ville sätta henne i rullstol för att låtsas vara hennes personliga assistenter så att de kunde tjäna pengar och att de annars skulle skada hennes barn om hon inte gick med på det också är en vanföreställning som hon genuint tror har hänt fast det kanske aldrig har hänt?
Det undrar jag också, har det hänt eller är det en vanföreställning eller är det en lögn för att det låter bra i det narrativet hon för?
Hon säger att hon svarade att nej ni kan göra vad ni vill jag skulle aldrig göra nåt sånt för det är olagligt och det värsta brottet man kan göra.
Så, de hotade att göra illa hennes barn men hon vägrade för det är ju olagligt och ett fruktansvärt brott. Låter rätt skevt om du frågar mig.
2024-03-19, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Det undrar jag också, har det hänt eller är det en vanföreställning eller är det en lögn för att det låter bra i det narrativet hon för?
Hon säger att hon svarade att nej ni kan göra vad ni vill jag skulle aldrig göra nåt sånt för det är olagligt och det värsta brottet man kan göra.
Så, de hotade att göra illa hennes barn men hon vägrade för det är ju olagligt och ett fruktansvärt brott. Låter rätt skevt om du frågar mig.
En vanföreställning så klart .
Hon säger att sonen blev tyst i 3 år innan han när hon flyttat till ny bostad "försvann" jag gissar att han inte orkade med vanföreställningar och passade på att själv flytta och ägna sig åt sina studier .
2024-03-19, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Ingen aning om hon jobbar på soc men tveksamt med tanke på vad hon säger om att pedagoger ska fråga ut föräldrar om blåmärken . Vanligtvis berättar föräldrar spontant om att ett barns fula blåmärke beror på att det cyklat omkull under helgen eller liknande .

Ja det är tveksamt men hon påstår att hon är det. Det står ”socionom, inriktning barn och familj” i hennes bio. Hon verkar ha tagit bort den senaste videon nu dock.
2024-03-19, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Ja det är tveksamt men hon påstår att hon är det. Det står ”socionom, inriktning barn och familj” i hennes bio. Hon verkar ha tagit bort den senaste videon nu dock.
Hon kom väl på att det hon sa var helt och hållet fel och inte har stöd i lagstiftning eller riktlinjer .
Många har inte fattat att oro är just oro och det är det som man anmäler och inte att man ska göra en egen liten utredning .
Alla som har egna barn har inte sällan haft något barn som varit våghalsiga och haft gott om blåmärken i förskoleålder för att de ramlat ofta , sådant ser ju pedagoger också .
Oro för blåmärken lär väckas om det stillsamma försiktiga barnet börjar ha en massa blåmärken.
2024-03-19, 12:08
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Men det blev bara komiskt! Hur hon kan sitta och säga att det Null gör är värre än det hon själv håller på med. Igår visade hon nåt klipp från när hon våldsgsgästar svärdotterns familj. Sjukt obehaglig kvinna.
Det klippet är ett av hennes stora bevis på att sonen är kidnappad och helt väck i huvudet.
Det är inte hon som är där utan det är ledarfiguren till Barnens rätt, Sus*nne Alts*nd och Zein*b Lt*f som flydde utomlands pga LVU-kampanjen.
Hon dömdes för att ha fört ut sin systers barn från Sverige och intervjuas i SVTs Dokumentärserie De tar våra barn.
Dessa främmande människor knackar alltså på och folk tycker det är bevis för att det M*hija säger är sant.
Hon hävdar att hon inte har kontaktförbud längre och visst så kanske det är men varför inte filma när hon är där själv då?
Istället står hon varje dag utanför SÄS och Soc i Borås nu och nämner namnen på alla inblandade. Hon borde få samma behandling som LM, anmälan och rättegång, igen.

Sen är det så jävla tröttsamt att de alla maler på med samma skit, det är för att vi är invandrare! Jag vet inte ens om han lever! Osv
Du lär få reda på om din son dör och det är pga ditt sjuka huvud du inte har kontakt. Inget annat.
2024-03-19, 12:10
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
En vanföreställning så klart .
Hon säger att sonen blev tyst i 3 år innan han när hon flyttat till ny bostad "försvann" jag gissar att han inte orkade med vanföreställningar och passade på att själv flytta och ägna sig åt sina studier .
Ja på hans 20-års dag blev han tyst, ibland säger hon att det är pga att han visste att han låg illa till hos de som nu utnyttjar honom. Han visste vad som väntade.
2024-03-19, 12:11
Medlem
Citat:
Hon kom väl på att det hon sa var helt och hållet fel och inte har stöd i lagstiftning eller riktlinjer .
Många har inte fattat att oro är just oro och det är det som man anmäler och inte att man ska göra en egen liten utredning .
Alla som har egna barn har inte sällan haft något barn som varit våghalsiga och haft gott om blåmärken i förskoleålder för att de ramlat ofta , sådant ser ju pedagoger också .
Oro för blåmärken lär väckas om det stillsamma försiktiga barnet börjar ha en massa blåmärken.

Ja det är ju en helhetsbild. Skrämmande ifall hon är socionom och jobbar med just barn. Hoppas hon lär sig av det här och att man inte ser liknande videos. Dock tvivlar jag på det då hon har fler som är lite suspekta.
2024-03-19, 12:20
Medlem
Citat:
Ja på hans 20-års dag blev han tyst, ibland säger hon att det är pga att han visste att han låg illa till hos de som nu utnyttjar honom. Han visste vad som väntade.
N* ll har sagt upp all kontakt med hela sin släkt och det verkar har skett inte långt innan sonen blev tyst och hålla sig på sitt rum . Jag tror att han valt släkten istället för mamma och tröttnat på att leva med hennes psykiska ohälsa , hon bröt ju samman och hamnade på psyket när sonen sa upp sig från den arbetsplats de båda jobbade på
2024-03-19, 12:45
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
N* ll har sagt upp all kontakt med hela sin släkt och det verkar har skett inte långt innan sonen blev tyst och hålla sig på sitt rum . Jag tror att han valt släkten istället för mamma och tröttnat på att leva med hennes psykiska ohälsa , hon bröt ju samman och hamnade på psyket när sonen sa upp sig från den arbetsplats de båda jobbade på
Exakt, har han högfungerande autism också som han ev ska ha så är det ännu mer påfrestande för honom att ha en sån mamma tyvärr.
Nåt är ju fel helt klart.
Det va så skumt för hon har alltid sagt att hon vill inte ha en man och att det inte går ändå pga denna situation. Sen hör jag i nån live för ett tag sen där hon säger hon har en man hon träffar och det har pågått 6-7 år 🧐.
Men, precis som med M*hija så ändras ju saker från live till live. Det mest oroväckande med M är väl att hon börjat säga att hon är förföljd när hon är ute. Det kan iofs vara en av trenderna nu, det börjar med att en person säger nåt sen säger de allihopa samma sak också som några korkade papegojor.
2024-03-19, 13:29
Medlem
Citat:
Exakt, har han högfungerande autism också som han ev ska ha så är det ännu mer påfrestande för honom att ha en sån mamma tyvärr.
Nåt är ju fel helt klart.
Det va så skumt för hon har alltid sagt att hon vill inte ha en man och att det inte går ändå pga denna situation. Sen hör jag i nån live för ett tag sen där hon säger hon har en man hon träffar och det har pågått 6-7 år 🧐.
Men, precis som med M*hija så ändras ju saker från live till live. Det mest oroväckande med M är väl att hon börjat säga att hon är förföljd när hon är ute. Det kan iofs vara en av trenderna nu, det börjar med att en person säger nåt sen säger de allihopa samma sak också som några korkade papegojor.
Många som tror de är under uppsikt precis som om de skulle vara betydelsefulla och inte bara ses som de personer med psykisk ohälsa som i alla tider pratat för sig själva på gatorna
2024-03-19, 15:24
Medlem
Är någon som har skickat in en anonym orosanmälan för lejon sa hon idag.
2024-03-19, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Är någon som har skickat in en anonym orosanmälan för lejon sa hon idag.

vad sa hon?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in