2024-03-18, 20:58
Avstängd
Det blir ett gäng minusgrader inatt så hoppas fan hon inte tänkt sitta under en gran hela natten!
Citera
2024-03-18, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amfoms
Alternativa teorier:
  • Påkörd ? Föraren får panik och lastar in henne och dumpar någonstans utanför kommungränserna ?
  • Busschauffören ? Har hon gått på bussen överhuvudtaget ? Om ja, så är denne högintressant för h*n kan vara den sista som sett henne....

Om hon inte är i livet och har drunknat så borde det väl vara ungefär nu när kroppen borde flyta upp ? Vattendrag är extra intressanta i detta läget skulle jag vilja påstå.

Just det du skriver, påkörd och att föraren fått panik och plockat upp personen/kroppen, tror jag kan vara ganska vanligt vid olösta försvinnanden. Man väljer att gömma kroppen istället för att ta personen till akutmottagning.
Citera
2024-03-18, 21:04
Medlem
ducells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disputator
På facebook skriver systern att Maja inte har "hitta din iphone" funktionen, kan hon ha en android? Det borde gå att spåra den via Google kontots platshistorik i så fall.

Majas syster skriver att hon har någon spärr på telefonen,så endast familjen kan nå henne.. men telefonen är avstängd sedan fredag...

Hon skulle till fritids mellan 15 och 16 men dök aldrig upp på fritis..
Hoppas hon hittas oskadd, men känslan är att det är försent ❤️
Citera
2024-03-18, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backad
Jag reagerade på att det tog 4 dagar för helikoptern att komma ut och leta så lär dra igång nu snart...

Ja, jag fattar inte heller varför polisen segat i det här fallet!? Är det på grund av flickans ålder? I Sverige tar man väl tonåringars försvinnanden på allvar, till skillnad från USA, där det är mer ”vanligt” att tonåringar rymmer.
Citera
2024-03-18, 21:05
Medlem
Kropp hittad vid tågspåret mellan Kinna och Skene i Marks kommun har jag hört. Tågtrafiken stoppad och polisinsats vid platsen. Kan nog vara hon, tyvärr
Senast redigerad av Skubben 2024-03-18 kl. 21:49.
Citera
2024-03-18, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skubben
Kropp hittad vid tågspåret mellan Kinna och Skene i Marks kommun. Tågtrafiken stoppad och polisinsats vid platsen. Kan nog vara hon, tyvärr

Du får gärna skicka en länk
Citera
Medlem
Amfomss avatar
Citat:
Kropp hittad vid tågspåret mellan Kinna och Skene i Marks kommun. Tågtrafiken stoppad och polisinsats vid platsen. Kan nog vara hon, tyvärr

Källa ?
Citera
Medlem
Citat:

Om det är hon och det är en olycka måste det vara en liten lättnad att det inte är någon som ligger bakom något vidrigt. Men givetvis en bottenlös tragedi att mista sitt barn oavsett.
Citera
2024-03-18, 21:12
Medlem
Vargiveums avatar
Cirkulerar en uppgift nu om att en kropp hittats vid tågspåret mellan Kinna och Skene i Marks kommun. Tågtrafiken stoppad och polisinsats vid platsen ...

(Ser nu att det redan uppmärksammats i tråden, men lyckas inte radera inlägget)
Senast redigerad av Vargiveum 2024-03-18 kl. 21:15.
Citera
2024-03-18, 21:13
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vargiveum
Cirkulerar en uppgift nu om att en kropp hittats vid tågspåret mellan Kinna och Skene i Marks kommun. Tågtrafiken stoppad och polisinsats vid platsen ...

Var cirkulerar den uppgiften står ingenting nånstans om det.
Citera
2024-03-18, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amfoms
Källa ?

Inside info. Det kommer nog nyhet snart om detta. Allt pekar på att det är hon vad jag hört. Är en brottsplats
Citera
2024-03-18, 21:16
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Inside info. Det kommer nog nyhet snart om detta. Allt pekar på att det är hon vad jag hört. Är en brottsplats

Nej, det är ingen brottsplats än. Polisen har bara gjort en avspärrning i området kring kroppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in