2024-03-18, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kevros
Svårt när du inte har facebook

Kan du inte screena och ladda upp som vanligt?
Citera
2024-03-18, 20:29
Medlem
När brukar man sätta in skallgång?
Citera
2024-03-18, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Är det känt var detta fritids ligger, i samma komplex som skolan eller på annan adress?

Tror att det ligger i Sätila. Så det bör ha varit dit hon skulle ta bussen.
Citera
2024-03-18, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantasma80

Med tanke på hur den där helikopter kör nu borde en skallgång va mer effektiv.
Citera
2024-03-18, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantasma80

Jag reagerade på att det tog 4 dagar för helikoptern att komma ut och leta så lär dra igång nu snart...
Citera
2024-03-18, 20:38
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tmbr
Tror att det ligger i Sätila. Så det bör ha varit dit hon skulle ta bussen.

Vad får dig att tro Sätila fritids, finns det något som indikerar att så är fallet?
Citera
2024-03-18, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Vad får dig att tro Sätila fritids, finns det något som indikerar att så är fallet?

Tror inte det finns något i Fotskäl, och de från Fotskäl tillhör oftast Sätilas upptagningsområde i grundskolan.
Citera
2024-03-18, 20:50
Medlem
Högst troliga är att hon följt me nån i bil, familjen borde väl rimligtvis känns till hennes lösenord på snap/insta/Facebook (?)
Hon kanske blev hotad o rädd o därför följde med? Eller så var de nån hon var bekant me o följde me sen kidnappad o våldtagen, jag kan sätta mitt liv på att motivet är sexuellt! Troligen är hon inte i närområdet, jag tror tyvärr att Maja inte är vid liv.
Citera
2024-03-18, 20:51
Medlem
Extremeflys avatar
Någon som vet om hon har haft dåligt umgänge och hur umgänge överlag sett ut? Läkemedel? Vad för lärare på skolan och fritids? Tidigare dömda lärare?
Citera
2024-03-18, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backad
Jag reagerade på att det tog 4 dagar för helikoptern att komma ut och leta så lär dra igång nu snart...

Ja, tycker de är konstigt att dom inte gick ut med en efterlysning i tidningarna redan i helgen. Men de kan ju vara att hon gjort sig till känna i helgen och då valde polisen att avvakta. Och så har de kanske hänt något idag så man börjar slå på den stora trumman, att de här är inget vanligt förvinnande. De hade varit intressant att få reda på bakgrunden, hur hon är, hennes umgänge, situationen hemma osv.
Citera
2024-03-18, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
143 cm och 38 kg? Det är för fasen en 10-åring. Mycket är fel här innan flrsvinnandet!

Eller så är hon mkt kortvuxen

Jag är själv runt 150 och har vägt hennes vikt i många år tills runt 25 år ..
Citera
2024-03-18, 20:57
Medlem
Amfomss avatar
Alternativa teorier:
  • Påkörd ? Föraren får panik och lastar in henne och dumpar någonstans utanför kommungränserna ?
  • Busschauffören ? Har hon gått på bussen överhuvudtaget ? Om ja, så är denne högintressant för h*n kan vara den sista som sett henne....

Om hon inte är i livet och har drunknat så borde det väl vara ungefär nu när kroppen borde flyta upp ? Vattendrag är extra intressanta i detta läget skulle jag vilja påstå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in