2024-03-18, 20:10
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Haha det är precis så här grisigt det blir när man stolt kallar sig media utan munkavle. Oavsett vad ETC har att komma med under morgondagen så har ju dumpen med all tänkbar tydlighet visat att det inte är så bra att bajsa i sitt eget kök. Det är klart det skrivs tvivelaktiga artiklar om tvivelaktiga metoder.

Hoppas inte bidragen dör helt bara, jag vill ha mer av soppan!
Citera
2024-03-18, 20:11
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killyourlocalpenis
Hahaha. vet inte om ditt inlägg lämnar så mycket tolkningsutrymme faktiskt. Citerar inlägget här för alla att se vad du skrev, och hur du försöker blanda bort korten!
Ja precis. Det står exakt vad jag sagt det står hela tiden, jag har inte ens ändrat ståndpunkt sen dess. Hur mår du egentligen?
Citera
2024-03-18, 20:13
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Haha det är precis så här grisigt det blir när man stolt kallar sig media utan munkavle. Oavsett vad ETC har att komma med under morgondagen så har ju dumpen med all tänkbar tydlighet visat att det inte är så bra att bajsa i sitt eget kök. Det är klart det skrivs tvivelaktiga artiklar om tvivelaktiga metoder.

Det är så jävla härligt. Det här är UNDERHÅLLNING! Sönderrunkade porrskadade gubbar och en sönderknarkad småfifflande hora med en lågintelligent höjdhoppare i släptåg...Det här är bättre än Jerry Springer fan. Jag älskar dumpen, hoppas inte de går under pga det här för det kommer definitivt komma mer underhållning från de här stjärnorna.
Citera
2024-03-18, 20:13
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid

ETC har skrivit skit om dem från början, men den bidragsfuskande parafilgynnarsajten är väl knappast någon som lyssnar på. De är desperata efter att de blivit av med sitt statsbidrag, som de dessutom fått på fel grunder senaste åren. Dumpen är deras kassako och alla förstår det.
Citera
2024-03-18, 20:14
Medlem
killyourlocalpeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Ja precis. Det står exakt vad jag sagt det står hela tiden, jag har inte ens ändrat ståndpunkt sen dess. Hur mår du egentligen?

En mycket smutsig beskyllning från dig i det inlägget!
Citera
2024-03-18, 20:31
Medlem
KaninHitlers avatar
Har Sara möjligtvis lite zigenarblod i sig? Skulle vilja veta mer om hennes genetiska ursprung.
Citera
2024-03-18, 20:46
Medlem
Citat:
ETC har skrivit skit om dem från början, men den bidragsfuskande parafilgynnarsajten är väl knappast någon som lyssnar på. De är desperata efter att de blivit av med sitt statsbidrag, som de dessutom fått på fel grunder senaste åren. Dumpen är deras kassako och alla förstår det.

Din relation till ETC verkar vara ytterst ansträngd och i det närmaste nästan hatisk. Vad de exakt skrivit om dumpen känner jag inte till , mer än att de är kritiska
Citera
2024-03-18, 20:48
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Har Sara möjligtvis lite zigenarblod i sig? Skulle vilja veta mer om hennes genetiska ursprung.

Hon nämnde i sista måltiden att hon har marockanskt blod
Citera
2024-03-18, 21:16
Medlem
Visst låter det korkat att ta ett lån och betala Impulskollen, för att man "upplevde" att uthängningen kunde stoppas. Tar man ett lån på 135 000 kr, säkerställer man väl först att ens "upplevelse" stämmer?

Å andra sidan är jag inte förvånad, många gäddor beter sig helt verklighetsfrånvänt i sina fluffiga kalsonger, badleksaker och allt de nu hittar på till priset av ett paket cigg som en snygg fjortis ska få.
Citera
2024-03-18, 21:18
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler

Marockan har jag hört. Så dromedarblod skall allt finnas i henne.
Citera
2024-03-18, 21:55
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ja alltså jag inte varför du citerade mitt inlägg, ville du bara bekräfta det jag skrev att de två sajterna förtjäna varandra?

Jag sitter i detta nu och tittar på #135 där fiskarnas salighet helt överskuggar pedofilen som bara står o gapar. Det är den vanliga Sara, särbegåvad och nykter som står på en parkeringsplats och raljerar över nån misslyckad människa som hade hoppats på barnsex. Den här gången är Patrik inte med utan nån annan tant som har rökt väldigt mycket. Sara och hon skrattar och har roligt över att konfrontationen ta så himlalång tid, över 20 minuter. Den nya tanten upprepar gång gång så fort gäddan öppnar munnen ”wise mind, wise mind”, gäddan som inte verkar vara så bra på svenska säger än en gång - va? Den nya tanten förklarar skrattande med rökrösten att hon är terapeut.

Några videos bakåt i tiden är det en fullfjädrad tjackpundare som är så påtänd så att han inte skulle kunna se skillnad mellan en turistbuss och ett barn och som kronfronteras på en landsväg och springer iväg i en fart som skulle göra Patrik avundsjuk, senare ser man samma tjackis filmad som ett jagat rådjur över sommarängarna som passeras med bil och man har lagt på nyproducerad Benny Hill musik. Dumpen är ju bara underhållning förstår man, tycker man att detta är ett tungt och allvarligt ämne, jag då saknar man nog humor.

Heja heja swisha på!
Citera
2024-03-18, 22:03
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
I morgon på etc.se:

"Han betalade 135 000 med hopp om att slippa hängas ut av Dumpen. Pedofiljägarna pressar uthängda män att söka hjälp hos ett blufföretag som tar saftigt betalt. Sedan betalat blufföretaget Dumpen."

Vad menar de? Att Dumpen (Patrik och Sara) skulle ta betalt för att INTE publicera gäddor? Tveksamt, känns som att de gör detta av övertygelse och att de isf får in tillräckligt på donationer mm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in