Citat:
Ursprungligen postat av
Lagopussy
ETC har skrivit skit om dem från början, men den bidragsfuskande parafilgynnarsajten är väl knappast någon som lyssnar på. De är desperata efter att de blivit av med sitt statsbidrag, som de dessutom fått på fel grunder senaste åren. Dumpen är deras kassako och alla förstår det.
Ja alltså jag inte varför du citerade mitt inlägg, ville du bara bekräfta det jag skrev att de två sajterna förtjäna varandra?
Jag sitter i detta nu och tittar på #135 där fiskarnas salighet helt överskuggar pedofilen som bara står o gapar. Det är den vanliga Sara, särbegåvad och nykter som står på en parkeringsplats och raljerar över nån misslyckad människa som hade hoppats på barnsex. Den här gången är Patrik inte med utan nån annan tant som har rökt väldigt mycket. Sara och hon skrattar och har roligt över att konfrontationen ta så himlalång tid, över 20 minuter. Den nya tanten upprepar gång gång så fort gäddan öppnar munnen ”wise mind, wise mind”, gäddan som inte verkar vara så bra på svenska säger än en gång - va? Den nya tanten förklarar skrattande med rökrösten att hon är terapeut.
Några videos bakåt i tiden är det en fullfjädrad tjackpundare som är så påtänd så att han inte skulle kunna se skillnad mellan en turistbuss och ett barn och som kronfronteras på en landsväg och springer iväg i en fart som skulle göra Patrik avundsjuk, senare ser man samma tjackis filmad som ett jagat rådjur över sommarängarna som passeras med bil och man har lagt på nyproducerad Benny Hill musik. Dumpen är ju bara underhållning förstår man, tycker man att detta är ett tungt och allvarligt ämne, jag då saknar man nog humor.
Heja heja swisha på!