2024-03-18, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DPKatta
Där ser man. Jag hade fel om Röstlund.
Blir intressant att läsa. Men jag tror han har vinklat det för att få läsare. Men vi får se imorgon. Vill tillägga att jag personligen inte tror det är sant utan det lutar mer åt det är en gädda som vill hämnas och smutskasta dumpen.
Citera
2024-03-18, 19:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Blir intressant att läsa. Men jag tror han har vinklat det för att få läsare. Men vi får se imorgon. Vill tillägga att jag personligen inte tror det är sant utan det lutar mer åt det är en gädda som vill hämnas och smutskasta dumpen.

Jag vet att Dumpen inte alls under några som helst omständigheter tar emot pengar för att gäddor ska slippa publicering, så jag tycker också att det ska bli spännande att se vad Röstlund har hittat på den här gången. Endera blåljuger han eller så har han som du skriver vinklat inlägget för att få läsare. Det går ju inte så bra för ETC har jag hört, så han tar väl till alla knep han kan hitta på.
Citera
2024-03-18, 19:15
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killyourlocalpenis
Bara ordsallad bestående av undanflykter och efterkonstruktioner, blir lätt så när man ljugit och inte klarar av att erkänna.
Kommer inte tjafsa med dig. Du har NOLL tolkningsföreträde för mina inlägg, bara att tugga i dig.

Kränkt gubbe Värsta sorten.
Citera
2024-03-18, 19:18
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
https://twitter.com/crj138/status/1769771231731990974
ETC-sajten börjar bli riktigt pinsam nu i sin häxjakt på de som försöker förhindra övergepp på barn. Vad har de där kommunistiska parafil-vurmarna i ryggsäcken egentligen?
Citera
2024-03-18, 19:22
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Det råder noll tvivel att det är vissa saker som är väldigt oseriösa när det gäller dumpen. Både SoP är väldigt obalanserade vid konfrontationerna. Pratar i munnen etc etc. Men man får tycka olika. Det som personligen intresserar mig är hur Skatteverket kommer att tolka dumpens skatteupplägg. Sara har sagt att dom till i år ska ta ut löner. Gåvor ska givetvis beskattas enligt dom regler Skatteverket har. Men även tidigare! Det var Cash på Saras privata swich i nästan 2år, inga småpengar! Det ska bli intressant.
Gåvor skattefria enligt 8 kap. 2 § inkomstskattelagen
Citera
2024-03-18, 19:27
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Kan man inte lita på att journalisterna Patrik och Sara följer det medieetiska systemet?

Tycker the Dump är en frisk fläkt i den annars så trista kommunistiska mediesvängen i Sverige.

Chattarna där dumplingarna hjälper till att kåta upp gubbarna är fantastiska och sen aggressivt konfronterar dom känns osvenskt. En välkommen motvikt.
Swishar nån hundring om Sara höjer rösten.
De har valt att stå utanför det (frivilliga) systemet och därmed inte ta miljoner stadsbidrag, som ETC och de rassesajter som en efter en nu valt att lämna efter domar och böter.
Citera
2024-03-18, 19:29
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Där ser man. Jag hade fel om Röstlund.
Ja man undrar var den personliga fixeringen är sprungen ur. Källskyddet gör att vi aldrig får veta hur sant det där är, men att Dumpen skulle tagit emot pengar, det tror jag inte. Möjligen företaget, som jag tror Dumpen dumpat för den delen, kanske de också upptäckte problem där?
Citera
2024-03-18, 19:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Ja man undrar var den personliga fixeringen är sprungen ur. Källskyddet gör att vi aldrig får veta hur sant det där är, men att Dumpen skulle tagit emot pengar, det tror jag inte. Möjligen företaget, som jag tror Dumpen dumpat för den delen, kanske de också upptäckte problem där?

I Telegramgruppen Gräv skriver någon att "ETC har ljugit ihop en ny snyfthistoria! Peddots "upplevelse" var att han inte skulle hängas ut om han betalade Impulskollen"

Så kan den här artikeln mycket väl vara vinklad. Oerhört korkat, Dumpen publicerar/avslöjar alla gäddor som konfronteras förr eller senare. I de fall publiceringarna dröjer finns det anledningar till det, men i inget av fallen handlar det om att Dumpen tar betalt för att gäddan ska slippa exponeras på dumpen.se
Citera
2024-03-18, 19:44
Medlem
Citat:

Tid för spekulationer, själv avvaktar jag morgondagen.
Citera
2024-03-18, 19:51
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Tid för spekulationer, själv avvaktar jag morgondagen.
Att ETC bedriver något slags korståg mot Dumpen är knappast på spekulationsnivå.
Citera
2024-03-18, 19:52
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
I Telegramgruppen Gräv skriver någon att "ETC har ljugit ihop en ny snyfthistoria! Peddots "upplevelse" var att han inte skulle hängas ut om han betalade Impulskollen"

Så kan den här artikeln mycket väl vara vinklad. Oerhört korkat, Dumpen publicerar/avslöjar alla gäddor som konfronteras förr eller senare. I de fall publiceringarna dröjer finns det anledningar till det, men i inget av fallen handlar det om att Dumpen tar betalt för att gäddan ska slippa exponeras på dumpen.se

Varför promotar ens Dumpen företag som "impulskollen"?

Jag gjorde en djupdykning i deras "verksamhet". Den är ju oseriös rakt igenom och skriker bedragare. Det är i linje med nigeriabrev. Bluff och båg som syftar till en sak. Att lura folk på pengar.

Då är ju frågan.... Hur ser Dumpens andel i det hela ut?
Citera
2024-03-18, 20:06
Medlem
killyourlocalpeniss avatar
Citat:
Kommer inte tjafsa med dig. Du har NOLL tolkningsföreträde för mina inlägg, bara att tugga i dig.

Kränkt gubbe Värsta sorten.

Citat:
Sammanfattar det som: Sanna behövde pengarna och fick ett erbjudande hon tog där hon både lyckades få blodtörstiga övergreppsvänstern på ETC att punga ut och att balansera sitt inlägg så att det är tydligt att vad hon än kritiserar så är det hon efterfrågar, vård för gäddmupparna, något alla tjänar på och ingen är emot och verkligen inte Dumpen. Snyggt där Sanna. Säkert uppmuntrat av Sara och Patrik.

Hahaha. vet inte om ditt inlägg lämnar så mycket tolkningsutrymme faktiskt. Citerar inlägget här för alla att se vad du skrev, och hur du försöker blanda bort korten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in