2024-03-17, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimSlayer
Fungerar det? Trippar man, kollade på innehållet och är ju inget psykoaktivt, shitake svamp, lions mane och grejer. Inget psilocybin.

Det gör man, gissningsvis någon typ av laglig forskningskemikal men inte säker. Något i gråzonen typ, men inte säker. dom kör ju samma taktik som när spice var populärt, skriver att det inte är tillför att konsumera utan bara en tårtdekoration. Smakar precis som 4-Aco-DMT/4-HO-MET/4-Aco-DMT pulver om du smakat på det.
Citera
2024-03-17, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trippytoad
Det gör man, gissningsvis någon typ av laglig forskningskemikal men inte säker. Något i gråzonen typ, men inte säker. dom kör ju samma taktik som när spice var populärt, skriver att det inte är tillför att konsumera utan bara en tårtdekoration. Smakar precis som 4-Aco-DMT/4-HO-MET/4-Aco-DMT pulver om du smakat på det.

Har väldigt lite erfarenhet av psykadeliska alltid hållt mig till röka, men är lite sugen på en svamp tripp faktiskt. Vilken av dem hade du beställt som noob (från sumpan)?
Citera
2024-03-17, 18:26
Medlem
Citat:
Har väldigt lite erfarenhet av psykadeliska alltid hållt mig till röka, men är lite sugen på en svamp tripp faktiskt. Vilken av dem hade du beställt som noob (från sumpan)?

Jag har bara provat påsarna med 2 gummies i, åt båda två men som jag sa i ett tidigare inlägg så borde du prova en halv eller så till en början. jag beställde från smoketower så vet inte om det är exakt samma produkt då sumpan inte skriver att det är från The high company som det står på ST.
Citera
2024-03-17, 18:30
Bannlyst
Citat:
Jag har bara provat påsarna med 2 gummies i, åt båda två men som jag sa i ett tidigare inlägg så borde du prova en halv eller så till en början. jag beställde från smoketower så vet inte om det är exakt samma produkt då sumpan inte skriver att det är från The high company som det står på ST.

Är med, tack för hjälpen.

Alltså borde jag ha en trevlig kväll om jag tar en av dessa

https://sumpansgodis.se/butik/mushroom-gummie-2pc/
Citera
2024-03-17, 18:35
Medlem
Citat:

Ja det var de jag provade, såg nu att det står The high company i labbrapporten.
Citera
2024-03-17, 18:41
Medlem
Citat:

det kan vara bra att äta en pytteliten bit innan så man inte är allergisk mot något i den btw.
Det hjälper ochså för att inte nojja över det när man börjar trippa. Framför allt om man är ovan.
Citera
2024-03-17, 19:21
Bannlyst
Citat:
det kan vara bra att äta en pytteliten bit innan så man inte är allergisk mot något i den btw.
Det hjälper ochså för att inte nojja över det när man börjar trippa. Framför allt om man är ovan.

Det va en riktigt bra idé faktiskt. Ska göra det. Hur lång tid tar det innan de kickar in och vad kan man förvänta sig? Tavlor som "andas" och där färgerna smälter ihop som riktiga svampar?
Citera
2024-03-17, 19:32
Medlem
Citat:
Det va en riktigt bra idé faktiskt. Ska göra det. Hur lång tid tar det innan de kickar in och vad kan man förvänta sig? Tavlor som "andas" och där färgerna smälter ihop som riktiga svampar?

Men kom ihåg att göra din egna research innan du använder någon drog, och ta inte mina ord som absolut sanning. Alla är olika så detta är bara min upplevelse. För mig var det som riktiga svampar fast mer uppåt, alltså mer energigivande. Helt klart starka visuals både med öppna och stängda ögonlock. Liknande comeup kalla fötter, svettiga händer osv. efter cirka en timme blev trippen påtagligt mer intensiv. men (för mig) var det ändå hanterbart. Åt middag ca 2 timmar innan trippen för att inte bli för illamående. Kännde lättare illamående ca 45 min in i trippen.
Citera
2024-03-18, 02:55
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Någon som testat de gummies som Sumpans godis säljer? Lions mane?

Lion's mane ökar ju bara fokus lite och så. Helt fel forum för det. Det är en sk nootropic/"smart drug".

Om de nu inte har nåt annat i också, men då skulle det väl inte vara lion's mane som de väljer att fokusera på i marknadsföring, produktnamn etc

Druckit det här kaffet i flera år https://www.apotea.se/mushroom-coffee-mix-lions-mane-chaga-10-pasar - riktigt jävla bra om man ska plugga. Finns på typ alla hälsokostbutiker och många apotek.
Citera
2024-03-18, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av corruptionsverige
Jasså intressant MEN är inte den substansen olaglig?

4-aco-dmt är illegal ja, flera år sen den rc drogen blev klassad
Citera
2024-03-18, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Lion's mane ökar ju bara fokus lite och så. Helt fel forum för det. Det är en sk nootropic/"smart drug".

Om de nu inte har nåt annat i också, men då skulle det väl inte vara lion's mane som de väljer att fokusera på i marknadsföring, produktnamn etc

Druckit det här kaffet i flera år https://www.apotea.se/mushroom-coffee-mix-lions-mane-chaga-10-pasar - riktigt jävla bra om man ska plugga. Finns på typ alla hälsokostbutiker och många apotek.

Dom slänger ju in random grejjer med liten påverkan på kroppen, i marknadsföringen för att det ska se legit ut. Skiten innehåller garanterat en research chemical från Kina om någon blir påverkad av dessa gummies, 4-aco-dmt nämnde du förut, och den substansen har vart illegal i Sverige sen säkert 2016 lr ksk något tidigare/senare
Hade dessa saker innehållit något som var naturligt i stället hade det funnits på marknaden för över 15-20år sen.
Citera
2024-03-18, 11:58
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Dom slänger ju in random grejjer med liten påverkan på kroppen, i marknadsföringen för att det ska se legit ut. Skiten innehåller garanterat en research chemical från Kina om någon blir påverkad av dessa gummies, 4-aco-dmt nämnde du förut, och den substansen har vart illegal i Sverige sen säkert 2016 lr ksk något tidigare/senare
Hade dessa saker innehållit något som var naturligt i stället hade det funnits på marknaden för över 15-20år sen.

Japp, tyckte bara den här var märkligare än dom andra som ska vara flugsvamp. Där får man ju som kund trippiga vibbar. Kunderna vet att på flugsvamp så får man en psykedelisk effekt, även om det inte kanske råkar vara den aktiva ingrediensen trots vad dom säger. Den här produkten kan nån som bara vill bli lite piggare råka köpa och så börjar man trippa liksom.

https://smoketower.com/index.php?route=information/search&q=lions%20mane
^ dom säljer ju annat med lion's mane också. För just det syftet jag tänker på.

Om förpackningen hade sett ut såhär hade jag nog inte sagt nåt...
https://smoketower.com/elyxr-super-mushroom-blend-gummies-5000mg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in