2024-03-13, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Säg gärna vad du tyckte. Ja tog 2st sånna här med choklad igår, det var dubbelt så starkt som gummies. Nästan lite för starkt ärligt talat

Yes jag återkommer med mitt utlåtande. Upplevde du mer visuals eller bara mer av det du fick av dina gummies ?
Senast redigerad av trippytoad 2024-03-13 kl. 18:00.
Citera
2024-03-17, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Säg gärna vad du tyckte. Ja tog 2st sånna här med choklad igår, det var dubbelt så starkt som gummies. Nästan lite för starkt ärligt talat

Åt mina 2 gummies från The high company igår och det var betydligt starkare än jag hade väntat mig. Det närmsta jag kan jämföra med är 30mg 4-AcO-DMT eller en 2g torkad svamp dos fast med inslag av MDMA, belv väldigt glad och uppått i perioder. men det varade korate ca 5 timmar som du sa. både relativt starka CEV och OEV. Överlag en väldigt njutbar upplevelse.
Senast redigerad av trippytoad 2024-03-17 kl. 12:45.
Citera
2024-03-17, 13:23
Medlem
Funderar också på att testa
Citera
2024-03-17, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noggerskog
Funderar också på att testa

Har du tidigare erfarenheter ?
Citera
2024-03-17, 13:33
Medlem
Någon som testat de gummies som Sumpans godis säljer? Lions mane?
Citera
2024-03-17, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trippytoad
Har du tidigare erfarenheter ?
Bara från vanlig cubensis svamp för många år sen har inte vågat testa på länge haha men dessa kanske vore nått att testa i framtiden, Själv då?
Citera
2024-03-17, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Någon som testat de gummies som Sumpans godis säljer? Lions mane?

Jag provade dom som inte kommer i plastburken fast besställde från ST, har dock beställt dom med så får bli en annan helg.
Citera
2024-03-17, 13:46
Medlem
Citat:
Bara från vanlig cubensis svamp för många år sen har inte vågat testa på länge haha men dessa kanske vore nått att testa i framtiden, Själv då?

Okej, skulle rekommendera att inte ta båda bitarna samtidigt, börja med högst en om du känner dig osäker på hur du kommer reagera. Men det vet du kanske redan.

Jag har erfarenhet av :4-AcO-DMT, 4-AcO-MET, 4-HO-MET, 1p-LSD, MDMA, Weed, alkohol, Lustgas.
Citera
2024-03-17, 13:46
Medlem
Citat:
Okej, skulle rekommendera att inte ta båda bitarna samtidigt, börja med högst en om du känner dig osäker på hur du kommer reagera. Men det vet du kanske redan.

Jag har erfarenhet av :4-AcO-DMT, 4-AcO-MET, 4-HO-MET, 1p-LSD, MDMA, Weed, alkohol, Lustgas.
Okej Tack det jag göra
Citera
2024-03-17, 13:56
Medlem
Citat:
Okej Tack det jag göra

Absolut, förvänta dig inget gott godis. Smakade som en mun full av hårspray och hade textur som en studsboll från mitten av 90talet.
Citera
2024-03-17, 14:28
Medlem
Citat:
Absolut, förvänta dig inget gott godis. Smakade som en mun full av hårspray och hade textur som en studsboll från mitten av 90talet.
Haha Fyfan
Citera
2024-03-17, 18:10
Bannlyst
Citat:
Jag provade dom som inte kommer i plastburken fast besställde från ST, har dock beställt dom med så får bli en annan helg.

Fungerar det? Trippar man, kollade på innehållet och är ju inget psykoaktivt, shitake svamp, lions mane och grejer. Inget psilocybin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in