2024-01-08, 23:34
Medlem
Köpte en påse av dessa svampgodisar av märket Tre House från min lokala tobaksaffär.
Lite osäker på om detta faktiskt var legit, så jag läste denna tråd innan jag faktiskt åt godiset.
Måste säga att andelen blandmissbrukare i denna tråd borde säga sitt om hur olika effekt man kan få beroende på hur man annars lever sitt liv.

Jag är inte en blandmissbrukare, röker gräs ibland och dricker alkohol som en vanlig, ångestdriven Svensson. Äter en rimlig kost som inte består av donken och energidryck.

Min tripprapport;
Åt 5 st gummies runt kl 18:30 ikväll och började känna av det redan efter ca 20 minuter. Samma känsla som när svamp eller lsd sätter igång.
Effekten eskalerade något och efter ca en timme så hade jag tydliga visuals där strukturen på min filt blev väldigt levande.
Rummet började kännas mer levande i kanterna och en relativt avslappnad känsla med en aning illamående. Illamåendet gick över ganska snabbt med hjälp av en vanlig banan (hett tips, det funkar varje gång!)
Kunde även känna att jag började svettas lite om händerna och fötterna, en vanlig effekt av psykedelia då man får ett lätt adrenalinpåslag som föranleder handsvett t ex.
Bäddade ner mig i min säng, tände några lampor med dimmat, varmt ljus. Satte på lugn musik och blundade.
Sen trippade jag balls, hade visuals både med stängda ögon och öppna, tankar om allt möjligt som kondenserades till ett slags självterapeutiskt introspektivitet.
Fyra timmar tog det ca.

Glatt överraskad av denna produkt! Trodde aldrig i mitt liv att man skulle kunna köpa något sånt här helt lagligt. (Lär ju vara en tidsfråga innan det blir olagligt dock..)
Trippen kändes väldigt lik en vanlig svamptripp och jag tror att effekten beror väldigt mycket på hur stor man är, hur ens ämnesomsättning är och huruvida man äter svampen på tom mage eller ej.
Sen så spelar ju såklart övrigt knarkintag in och även mediciner.

Rekommenderar denna produkt!
Citera
2024-02-08, 00:15
Medlem
corruptionsveriges avatar
Nej dem innehåller muscimol samma som flugsvampen Amanita muscaria.

mVh
Citera
2024-02-08, 05:30
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corruptionsverige
Nej dem innehåller muscimol samma som flugsvampen Amanita muscaria.

mVh

Näpp. 4-aco-dmt, flera har skickat dom till lab för att testa. Här är den som gjorde det först: https://www.instagram.com/blacklist/reel/C1GFx-3RcJB/ - sök på användarnamnet och produkten typ så hittar du mer.
Citera
2024-02-08, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Näpp. 4-aco-dmt, flera har skickat dom till lab för att testa. Här är den som gjorde det först: https://www.instagram.com/blacklist/reel/C1GFx-3RcJB/ - sök på användarnamnet och produkten typ så hittar du mer.

Jasså intressant MEN är inte den substansen olaglig?
Citera
2024-02-08, 15:50
Medlem
Treehouses Mushrooms verkar inte gå att få tag på för tillfället, så blir att tests The High Companys. Någon som har erharenhet av dessa och kan berätta vad jag har att förvänta mig? Hittar inte så mycket info om denna: https://smoketower.com/the-high-company-mushroom-gummie-2st
Citera
2024-03-06, 12:48
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AVART3N
Treehouses Mushrooms verkar inte gå att få tag på för tillfället, så blir att tests The High Companys. Någon som har erharenhet av dessa och kan berätta vad jag har att förvänta mig? Hittar inte så mycket info om denna: https://smoketower.com/the-high-company-mushroom-gummie-2st
BUMP
Undrar också om någon har testat The high company ????
Citera
2024-03-07, 23:31
Medlem
Ni som bor i stockholm
finns på el cig city på rådmansgatan i butik
Citera
2024-03-10, 17:30
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
BUMP
Undrar också om någon har testat The high company ????

Har nu testat dessa från The high company och de gav definitvt effekt. Har inte testat någon annan från tre house. skulle vara intressant att jämföra dessa två. Är det någon som kan säga vad som skiljde dem?
Citera
2024-03-10, 22:22
Medlem
Citat:
Har nu testat dessa från The high company och de gav definitvt effekt. Har inte testat någon annan från tre house. skulle vara intressant att jämföra dessa två. Är det någon som kan säga vad som skiljde dem?

Kan du beskriva effekterna i korthet, samt hur mycket du åt osv ?
Tack på förhand.
Citera
2024-03-11, 09:12
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippytoad
Kan du beskriva effekterna i korthet, samt hur mycket du åt osv ?
Tack på förhand.
Det var 2 gummies, kändes som relativ låg dos toppisar, inte mkt hallisar, men tungt huvud svettiga händer. Glädjerus, ca 5 timmar
Citera
2024-03-11, 10:28
Medlem
Citat:
Det var 2 gummies, kändes som relativ låg dos toppisar, inte mkt hallisar, men tungt huvud svettiga händer. Glädjerus, ca 5 timmar

Ja okej tack för info, ska prova till helgen. 399sek är lite väl saftigt för en sådan upplevelse men men.
Citera
2024-03-13, 17:15
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippytoad
Ja okej tack för info, ska prova till helgen. 399sek är lite väl saftigt för en sådan upplevelse men men.
Säg gärna vad du tyckte. Ja tog 2st sånna här med choklad igår, det var dubbelt så starkt som gummies. Nästan lite för starkt ärligt talat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in